wereld 6

DeletedUser

Guest
Ja die is banned dat kan je zien

@drijfhoutj kan nu ook alvast starten om te kijken en over een maand echt beginnen

Ik weet het al van .net, en ik wil zoiezo met een paar maten van mij tegelijk in hetzelfde kontinent beginnen dus daarom moet ik wel wachten :p.

Zou leuk zijn als er een item is waardoor je moraal 100% wordt:cool:
Maarja we zien wel

Leuk? dat zou heel heel de wereld vergallen :p.
 

DeletedUser3768

Guest
Ben benieuwd wat de items zijn.. jullie ook

PS: klik op m'n spoiler dan zie je de items weet stiekem tog!!


dacht je nou echt??
 

DeletedUser6603

Guest
er zijn gasten met 2 dorpen kijk maar:

Aantal spelers: 20.927
Totaal aantal dorpen: 23.229 (1.11 per speler
 

DeletedUser2412

Guest
Wat dacht je van bonusdorpen en barbarendorpen. Die zitten volgens mij in de telling verwerkt.
 

DeletedUser

Guest
En dit was het einde van een drukke drukke maar dan ook echt drukke dag voor het TribalWars (Tech-)Team :p

Zoals al eerder vermeld is het misschien handig om een wereld te starten in meerdere dagen, en dan ervoor zorgen dat er op die dagen dan een limiet van 2.000 mensen op de www.tribalwars.nl site kunnen. (denk eerlijk gezegd dat dat niet mogelijk is :mad:)

Vind wel jammer dat mensen zo reageren, je kan toch wel verwachten dat als er een nieuwe wereld open gaat dat er dan heeeeel veel mensen te gelijk erin willen... hier valt denk ik toch niet veel aan te doen (beetje tegenstrijdig met mijn vorige alinea :eek:)

En die ene (... weet de naam ff niet) die verband is vind ik wel goed :) eigen schuld...

Tja... een record hebben we niet gehaald, die was 3 dagen terug al bereikt... maar ik denk dat vandaag wel als tweede zal zijn.
(Toch vraag ik me af waarom er dan 3 dagen terug zoveel mensen online waren op het forum ???)

Erg bedankt voor de toch niet al te lange downtime (45 minuten maar goed), het had toch erger kunnen zijn en heel TribalWars NL had een dag stil kunnen liggen... Volgens mij hebben ze er alles aan gedaan, en niet meer kunnen doen.

Groetjes van Max
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan