Wereld 38 feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Prima zet van TribalWars! Ik ben mooi gestopt, en dat bevalt mij eerlijk gezegd perfect:D. Leuk om te zien op twstats wie er zoveel geld aan TW spenderen. Inclusief BandsAMakeHerDance.
 

DeletedUser70435

Guest
Lol :D
rEHexdD.png
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat iedereen op het begin even goed veel geld inzet,

(dit zullen ze allemaal kwijt raken)

W38 zetten we een boycot op;)
want GS kopen??? ben je zot;) daar doen wij niet aan mee,

en zo word w38 door een enorm team geboycot,

jammer maar helaas voor innogames;)
 
Reactiescore
438
INNOGAMES zeg...

Eerst typen we de het onderwerp van de PM fout. Dan op de frontpage 2 keer hetzelfde..... Geen tijd meer voor TW? Om dan nog maar te zwijgen over de nieuwe funtcies.

HE MOD, ER ZITTEN HIER MEERDERE MENSEN WEL EENS OP EEN ANTWOORD TE WACHTEN!!!

Leuk zo'n feedback fora als er Innogames er niks meedoet....
 

DeletedUser72836

Guest
Ik begin ook gewoon op deze wereld maar doe zowiezo al niet mee aan die onzin van GS ruilen tegen geld daar heb ik markt voor en 5 dagen later alles doodfarmen hahaha
 

DeletedUser63837

Guest
Dat gs-kopen verpest het hele TW, naar mijn mening.

Met name de jongere spelers zullen al hun zakgeld uit gaan geven, om een beetje hoog in de ranking te komen.
Het voegt ook niets toe aan het spel, vind ik.
 

DeletedUser72835

Guest
Ja oké, het was inderdaad misschien niet zo slim om die nieuwe functie in te brengen... Ikzelf geef enkel PA uit aan het spel voor Premium Account, niet voor 20% extra gs of whatever... Er zullen inderdaad veel jonkies veel geld gaan verspillen. Maar, heel veel spelers die er veel geld aan geven en in het begin snel groeien zijn vaak later niets meer omdat ze niet ervaren genoeg zijn. In Wereld 36 net hetzelfde geval geweest bij het winter-event. Degene die er het meeste gebruik van maakte vind je nu niet eens meer terug in de top 100...

Talent zal altijd blijven overwinnen!

Tenzij ze het helemaal gaan verkloten en voor alles gaan laten betalen.....
 

DeletedUser

Guest
Ja oké, het was inderdaad misschien niet zo slim om die nieuwe functie in te brengen... Ikzelf geef enkel PA uit aan het spel voor Premium Account, niet voor 20% extra gs of whatever... Er zullen inderdaad veel jonkies veel geld gaan verspillen. Maar, heel veel spelers die er veel geld aan geven en in het begin snel groeien zijn vaak later niets meer omdat ze niet ervaren genoeg zijn. In Wereld 36 net hetzelfde geval geweest bij het winter-event. Degene die er het meeste gebruik van maakte vind je nu niet eens meer terug in de top 100...

Talent zal altijd blijven overwinnen!

Tenzij ze het helemaal gaan verkloten en voor alles gaan laten betalen.....

Geef ze een half jaartje en dan is dat ook voor elkaar :D
 

DeletedUser

Guest
Ja oké, het was inderdaad misschien niet zo slim om die nieuwe functie in te brengen... Ikzelf geef enkel PA uit aan het spel voor Premium Account, niet voor 20% extra gs of whatever... Er zullen inderdaad veel jonkies veel geld gaan verspillen. Maar, heel veel spelers die er veel geld aan geven en in het begin snel groeien zijn vaak later niets meer omdat ze niet ervaren genoeg zijn. In Wereld 36 net hetzelfde geval geweest bij het winter-event. Degene die er het meeste gebruik van maakte vind je nu niet eens meer terug in de top 100...

Talent zal altijd blijven overwinnen!

Tenzij ze het helemaal gaan verkloten en voor alles gaan laten betalen.....

dan moet je toch nog eens opnieuw gaan kijken kan er namelijk nog een aantal opnoemen die zeer zeker in de top 100 spelen.

immen, king ringo, the deadone, braveheart
zitten er zelfs 3 van in de top 10 dusja
 

DeletedUser72835

Guest
dan moet je toch nog eens opnieuw gaan kijken kan er namelijk nog een aantal opnoemen die zeer zeker in de top 100 spelen.

immen, king ringo, the deadone, braveheart
zitten er zelfs 3 van in de top 10 dusja

Ja maar die wereld is nog jong hoor, sommige zijn ervaren EN smijten er geld tegen aan, dan kan je dat inderdaad...

Maar ik denk dat ringo en braveheart binnenkort wel door de mand zullen vallen als Ordo eens van zich laat horen ;)
 

DeletedUser69813

Guest
dan moet je toch nog eens opnieuw gaan kijken kan er namelijk nog een aantal opnoemen die zeer zeker in de top 100 spelen.

immen, king ringo, the deadone, braveheart
zitten er zelfs 3 van in de top 10 dusja

als iemand daar eens wat actie onderneemt zullen die echt zo weg zijn, want volgens mij hebben ze nog weinig tegenstand gehad
 

DeletedUser55618

Guest
Waarom starten werelden eigenlijk altijd in de ochtend op een doordeweekse dag?
 

DeletedUser72835

Guest
Waarom starten werelden eigenlijk altijd in de ochtend op een doordeweekse dag?

Ik denk omdat een wereld opstarten veel 'serverkracht' kost en de tribalwars servers zijn tijdens school en werkdagen, in de ochtend, relatief vrij rustig. Anders zouden er te veel problemen voorkomen bij het online proberen te zetten van de wereld.

Dit lijkt mij het meest logisch..
 

DeletedUser55618

Guest
Ik denk omdat een wereld opstarten veel 'serverkracht' kost en de tribalwars servers zijn tijdens school en werkdagen, in de ochtend, relatief vrij rustig. Anders zouden er te veel problemen voorkomen bij het online proberen te zetten van de wereld.

Dit lijkt mij het meest logisch..

Klinkt wel logisch ja maar het is best irritant omdat je geen fijne start hebt dan. (en een 400 farm mis loopt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan