Wereld 3 -> wat kan verandert worden?

DeletedUser

Guest
De meeste spelers weten al hoe tribalwars functioneert. Op W3 hebben de spelers een nieuwe kans,om nog eens te herbeginnen.

Groetjes, klovadis
- Admin tribalwars.nl



Maar klovadis waarom dan niet iets snellers en waarom weer met snelheid 1..
 

DeletedUser710

Guest
Anders komen er weer problemen met de servers denk ik....
 
Reactiescore
2.491

DeletedUser

Guest
staat nergens mijn antwoord hoor:) Ik vroeg waarom weer snelheid 1 en niet 10 staat geen reden bij
 
Reactiescore
276
staat nergens mijn antwoord hoor:) Ik vroeg waarom weer snelheid 1 en niet 10 staat geen reden bij

Je moet beter lezen. Er staat dat een hogere snelheid ook meer lag veroorzaakt, en dat ze daarom deze server op snelheid 1 zetten. Dat is dus antwoord op jouw vraag.
 

DeletedUser

Guest
Je moet beter lezen. Er staat dat een hogere snelheid ook meer lag veroorzaakt, en dat ze daarom deze server op snelheid 1 zetten. Dat is dus antwoord op jouw vraag.


Citeer maar ik zie niks hoor:S
 

DeletedUser

Guest
Je moet beter lezen. Er staat dat een hogere snelheid ook meer lag veroorzaakt, en dat ze daarom deze server op snelheid 1 zetten. Dat is dus antwoord op jouw vraag.

Precies.

Edit:
klovadis zei:
W3 loopt op een afgezonderde server en op halve tempo (meer tijd om te rekenen), dus minder latentie als op W2.

Groetjes, klovadis
- Admin tribalwars.nl
 
Reactiescore
276
Bij SDS rondes zetten ze een maximaal aantal spelers dat kan meedoen en blokkeren daarna iedereen die er nog bij wil tot de volgende ronde.
 

DeletedUser

Guest
hmm dat is toch niet waarom de server speed 1 is ? alsof ze bij de SDS op . de dan 400 server computers hebben staan als de snelheid daar weer is 400 is

Bij de SDS werelden in duitsland zijn er duidelijk meer servers die het spel berekenen. Op werelden met server speed 1 is het eigenlijk niet nodig. (met speed 2 dus wel).

Groetjes, klovadis
- Admin tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
Een nieuwe wereld, een nieuwe start.

Dit betekent dus weer -net zoals bij W2- dat stamgenoten een nieuwe start proberen, gewoon voor de lol, en ineens in de top 100 komen.

Dan komt er dus weer een moment waarop ze W1 laten voor wat het is, om zich te concentreren op de nieuwe wereld.


Spijtig...
 

DeletedUser

Guest
Het is eigenlijk wel zo:
De spelers beginnen op de tweede wereld en na een paar dagen verminderd ineens de spelers op W1.
 

DeletedUser412

Guest
Het is eigenlijk wel zo:
De spelers beginnen op de tweede wereld en na een paar dagen verminderd ineens de spelers op W1.

Nou en, dat is feitelijk wel goed voor W1, minder half spelende noobs van 100-200 punten...
 

DeletedUser

Guest
Waarom kunnen jullie de snelheid dan ook niet gewoon op 5 doen ofz..??
En hoe hoog kan je dorp op W3 minimaal worden??
 

DeletedUser

Guest
Dit willen we juist niet laten gebeuren. Met W3 komt er een (nog) duidelijkere uitspraak dat alleen de nederlands pratende spelers mogen spelen. Wij zullen op alle werelden blijven ingrijpen tegen anderstaligen

Maar Engelstaligen kunnen ook nederlands leren zoals een vriend van mij dus...

mij maakt het niet uit PA op wereld 1 blijft het leukste (als je meerdere dorpen hebt)
 

DeletedUser

Guest
Waarom kunnen jullie de snelheid dan ook niet gewoon op 5 doen ofz..??

Lees eerst het topic voordat je post. De server kan de snelheid 2 van W2 niet aan, dus snelheid 5 is uitgesloten.

En hoe hoog kan je dorp op W3 minimaal worden??

Het zelfde als bij W1 of W2. Maar ik begrijp niet wat die hier staat te doen want dat is totaal off topic en volgens mij zijn punten niet belangrijk.


Ik ben wel voor een W3 maar dan wel na de examens want volgens mij zitten een groot deel van de spelers nog steeds op school en hebben ze in de vakantie veel meer tijd op te spelen en hebben ze een bezigheid ;)
 

DeletedUser

Guest
Wereld 2 staat toch op Speed 3 ?

Zo iets staat volgens mij bij server status

Maar kan Wereld 3 dan niet 1,5x zo snel als wereld 1 worden ?
 
Reactiescore
2.491
wereld 2 staat op speed 2...

een snelle server zou alleen maar meer lag geven waar je op W2 al last van hebt ;)
 
Bovenaan