wereld 3- verkennen

DeletedUser

Guest
Hallo, als beginnend speler heb ik een vraagje. Ik ben nu voor het eerst begonnen op wereld 3, en ik dacht, als ik het goed gelezen had, dat als al je verkenners terug keren van een verkenning, je een volledig report krijgt, met info over resources, troepen en gebouwen.

Ik heb nu een aantal keren mensen gescout, en soms ook wel legers of resources gezien, maar nog nooit gebouwen. Hoe zit dit precies? Heb je hiervoor scouts lvl 2 nodig ofzo? OF is er ook nog een geluksfactor die bepaalt hoeveel je precies kunt zien?

M.v.g

Newlivez

P.S. Graag een wereld 3 speler antwoorden die weet hoe het systeem hier werkt, en het al heeft uitgeprobeerd.
 

DeletedUser

Guest
dit is fakker1007 van w1 w2 en w3 ja natuurlijk heb je verkeners 2 nodig of wel 3
 

DeletedUser

Guest
Aangezien op wereld 3 het systeem van wereld 1 (qua smederij dan) werkt

moet je eerst de levels van je verkenners op 3 krijgen om de gebouwen en troepen buiten het dorp te zien

op level 2 zie je dan gebouwen en troepen in het dorp

en op level 1 alleen de troepen
 

DeletedUser

Guest
Okee, bedankt voor de snelle reply's. Precies wat ik wou weten.
 
Reactiescore
276
Bovendien moet een percentage Scouts overleven om de gewenste resultaten te behalen;

Level 1 - 50% overleeft - Informatie over troepen en grondstoffen.
Level 2 - 70% overleeft - Alles uit level 1 + Gebouwlevels.
Level 3 - 90% overleeft - Alles uit level 1 en 2 + Troepen buiten het dorp.

Als minder overleeft dan dat nodig is voor het level van je scouts (Level 3, slechts 85% overleeft), krijg je een raport alsof je scouts één level lager waren.
 

DeletedUser1393

Guest
Bovendien moet een percentage Scouts overleven om de gewenste resultaten te behalen;

Level 1 - 50% overleeft - Informatie over troepen en grondstoffen.
Level 2 - 70% overleeft - Alles uit level 1 + Gebouwlevels.
Level 3 - 90% overleeft - Alles uit level 1 en 2 + Troepen buiten het dorp.

Als minder overleeft dan dat nodig is voor het level van je scouts (Level 3, slechts 85% overleeft), krijg je een raport alsof je scouts één level lager waren.



is dit de level troepen bij smederij?? : Alles uit level 1of 2
 
Bovenaan