Wereld 3 server !!!!!!!!!!

DeletedUser

Guest
Wat is dat voor iets slecht georganiseerd man de server is pas online en niks doet het meer op tribalwars.nl je kan zelf niet meer je wereld kiezen.

Srry voor mijn reactie mr dit vind ik toch wel ff niet kunnnen als je er nog niet klaar voor bent stel w3 dan ff uit ipv dit
 

DeletedUser1165

Guest
ik zie het ook, alle 3 de werelden zijn verdwenen en je kan niet meer inloggen ;)
 

DeletedUser

Guest
ja je kan niks meer

behalve opt forum lullen

ik dacht dat 3 op een aparte server ging dan zouden 1&2 toch niet uit mogen vallen ??
 
Reactiescore
2.495
wij weten zelf ook niet wat het probleem momenteel is.
klovadis is al in gesprek met mzille gelieve nog even geduld uit te oefenen ;)

W1 W2 en W3 zijn down, Net als de admintool dus tickets hierover openen maakt niets uit.
 

DeletedUser1165

Guest
het is me trouwens ook opgevallen dat zo rond 13:50 wereld 1 en 2 ineens heel sloom draaide, zal wel aan de (foute) lancering van W3 liggen :rolleyes:

wij weten zelf ook niet wat het probleem momenteel is.
klovadis is al in gesprek met mzille gelieve nog even geduld uit te oefenen ;)

W1 W2 en W3 zijn down, Net als de admintool dus tickets hierover openen maakt niets uit.

oh het is weer geweldig geregeld zie ik al :p
 

DeletedUser

Guest
En nu staan we hier wat te zagen mr onderstussen kan ik wel niks bouwen op w3
 

DeletedUser1165

Guest
ik heb even 3 minuten gewacht, maar toen was hij nog steeds bezig met het laden van de registratie site (of waar je ook komt als je op de W3 knop klikt) dus heb ik het maar opgegeven :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ermee bezig. Enkele werelden doen het goed, alleen de startpagina doet gek.

Groetjes, klovadis
- Admin tribalwars.nl
 

DeletedUser

Guest
als je in het begin van het spel een kwartier achterstand hebt, gaat dat steeds verder uitlopen en ja dat kan het einde beteken.
 

DeletedUser

Guest
lol een kwartier meer of min maakt echt geen verschil hé. Zelf na een week kan je nog makkelijk bij de top komen, kijk maar naar wereld twee. De stam _TBR_, ze zijn allemaal later begonnen en kijk waar ze nu staan
 

DeletedUser

Guest
als je in het begin van het spel een kwartier achterstand hebt, gaat dat steeds verder uitlopen en ja dat kan het einde beteken.
WOO!! Als je goed bent haal je dat met gemak in.
Je mag pas echt spreken over een achterstand als je morgen begint en je vergelijk met de mensen van het centrum inplaats met de mensen om je heen.
 
Bovenaan