wereld 3 bouwplannen

DeletedUser

Guest
Okee, ik geloof dat best veel mensen ondertussen een klein legertje hebben, dus zijn die bouwplannen klaar en komen er nieuwe bouwplannen: lichte cavelerie.

Wanneer gaan jullie aan de lichte cavalerie beginnen?

Op dit moment is mijn houtzagerij 15, leemgroeve 14 en ijzermijn 9 (ik ruil het 1:2 op de markt of krijg het van stamgenoten als ik het nodig heb). Ik heb nog totaal niet berekend hoe lang het gaat duren om een lvl 3 stal te krijgen en iets van 10 paardjes te trainen maar ik ga er vanuit dat het ongelofelijk veel tijd en grondstoffen kost die beter geinvesteerd kan worden in nog wat speermannetjes en nog meer lvls op m'n houtzagerij, enz. Als ik erg aggressief ga farmen dan stoppen er waarschijnlijk ook meer mensen in m'n buurt die ik later juist zou kunnen adelen.

Ik wacht dus nog wat dagen. Wanneer gaan jullie aan de LC beginnen? En welke motieven spelen allemaal een rol?
 

DeletedUser304

Guest
eerst een aantal speermannetjes maken.
die laten farmen en ondertussen gebouwen upgrade voor lc.

Als je goed wilt farmen, farm dan met lc. snel en kan het meeste grondstoffen dragen (80 per unit)
 

DeletedUser

Guest
Hoezo, waarneer ga je beginnen aan lc? Ik heb ze nu al anderhalve dag =/ Ik houd van farmen en lc is volgens mij de beste farm unit..
 

DeletedUser

Guest
Je moet eerst proberen in het begin een goede stam te zitten dan vallen ze je minder vlug aan.
 

DeletedUser1165

Guest
niet meteen op het begin, op het begin kan je nog niet zien welke stammen gaan falen en welke wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Begin zelf een stam. je weet vn jezelf wel op het je lukt of niet.:D
 

DeletedUser

Guest
Val in het begin nog geen spelers aan in een goede stam.
Alleen verlaten / spelers zonder of slechte stam aan.
Dan maak je in het begin al geen vijanden en kan je rustiger doorgroeien.
 

DeletedUser

Guest
maak wel vijanden maakt het spel interresanter. heb al bijna al mn mijnen in 10 behalve metaal die is lager.
 

DeletedUser

Guest
geheime info :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik en je echt dankbaar voor je dorp. :D

Mischien de boerderij en de muur nog meer omhoog.
 
Bovenaan