[Wereld 29] Plaatje ''HKD''

  • Topicstarter Het Kleine Draakje
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Beste designers,

Aangezien mijn huidige profielplaatje aangeschaft is voor de speedwereld, en ik zo'n enorme ijdeltuit ben die voor elke wereld een verschillende pf wil, doe ik bij deze een oproep aan iedereen met design skills om ''het'' nieuwe profielplaatje te maken voor Het Kleine Draakje op wereld 29. Het plaatje dat momenteel is ingesteld, waarmee ik overigens nog altijd heel erg blij ben, krijgt dan minder werk en wordt enkel tentoongesteld op het speedwereld profiel.

1. Soort plaatje: Profielplaatje, 240 x 180.
2. De tekst: Het Kleine Draakje
3. Kleurencombinatie(s) Redelijk donkere kleuren, maar het plaatje moet wel goed zichtbaar blijven.
4. Thema: Hoofdpersonen uit bekende actiefilms of actieseries.
5. Plaatje(s) om te gebruiken: Google staat d'r vol mee.
6. Deadline: Geen deadline
7. Prijs/gift: 100 Premiumpunten.
8. Favoriet tot nu toe: Zolang d'r nog geen verbetering van de oude is:
user_image.php

Ik hoop dat er een mooi resultaat uit komt en dat ons wereld 29 profiel binnenkort een nieuw profielplaatje kan begroeten. Alvast hartelijk bedankt voor de tijd en moeite.

Met vriendelijke groeten,
Pim (Het Kleine Draakje)
 

DeletedUser64201

Guest
zal echt nice zijn geweest als de tekst links boven aan had gestaan:)
 

Deleted User - 44652

Guest
hetkleinedraakje.png


Om 't plaatje nog zichtbaar te houden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zou je een concreter thema willen geven? Want er zijn zoveel bekende hoofdrolspelers.
 

DeletedUser

Guest
Zou je een concreter thema willen geven? Want er zijn zoveel bekende hoofdrolspelers.

Hmmm ja iets van actieserie hoofdpersonen. Om zomaar 2 series d'r uit te pakken waar wel vette personages in zitten: ''John'' en ''Finch'' van 'Person Of Interest' en ''McGarett'' van Hawaii Five-O, maar eigenlijk zijn alle actieserie/film hoofdpersonages wel goed, dit zijn slechts 2 voorbeelden.
 

DeletedUser40402

Guest
3451k60.png


Niet echt donker, past ook niet bij mij "stijl". Hoop wel dat je hem toch nog mooi vindt :p
 

DeletedUser

Guest
niet dat ik wil zeggen dat je plaatjes steelt ofzo eh, maar echt zo heel veel is er ook niet aan gedaan

big_62b380a05b17986460b9358481a49897eeeef241.png

ik pas het gewoon aan tot ik vind dat het genoeg is geweest, als ik er nog iets bij dee van space-stock, fractal werd hij lelijk, vandaar, en de stock is opzich ook al nice.
 

DeletedUser

Guest

Beauty, echt een mooie. Zou alleen de text een stukkie kleiner kunnen? Ongeveer formaat van huidige plaatje van HKD (zie linkje in handtekening).

hetkleinedraakje.jpg



.GI gaat weg als je hem zou nemen ;)

Ik heb zelf gedisgned en dit is eerlijk waar veel mooier dan dat ik ooit voor elkaar heb gekregen, ik vind hem echter iets minder dan andere plaatjes in dit topic. Sorry.


Voor jou hetzelfde als degene hierboven. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om de text aan te passen en ik vind het zeker een mooi plaatje, maar minder dan de andere in dit topic. :(

3451k60.png


Niet echt donker, past ook niet bij mij "stijl". Hoop wel dat je hem toch nog mooi vindt :p

Ik vind hem zeker mooi :|

Samen met Robskeexp & Theumiz favoriet wat mij betreft, maar co's bepalen mee dus we zullen zoals het er nu voor staat één van die 3 kiezen.


Zoals ik al zei, samen met 2 andere mijn persoonlijke favoriet. Ik houd jullie op de hoogte, ergens morgen maak ik samen met mijn medespelers een keuze en dan stuur ik een PMetje naar 't plaatje dat ik graag zou willen kopen.
 
Bovenaan