Wereld 17 in mijn ogen :)

Reactiescore
372
Ja, weer zo'n topic. En toch is het niet hetzelfde, ik zal niet gaan klagen over dat het spel te makkelijk is of dat er teveel gebackstabbed wordt. Dit topic zal gaan over wereld 17 himself.

Waarom eigenlijk wereld 17?
In mijn ogen is wereld 17, - of ik zal het afkorten tot w17 omdat dat tijd scheelt? (wat geld waard is, zoals de gierigen het zeggen) - een best leuke wereld. Waarom? Er is redelijk veel te doen. Tenminste, als je in een leuke buurt ligt. Ik kan me voorstellen dat alle rimmers het doodsaai vinden, maar in de kern is best wel wat te doen. Natuurlijk niet veel, daarvoor is wereld 17 nog net ietsje te jong naar mijn mening. Dagelijks ben ik smiddags om half 1 thuis, zet de pc aan, even kijken of de overnames gelukt zijn en ga dan mijn boterham opeten. (ja iknow, /care) Doch vind ik dat er ook te weinig te doen is op wereld 17. Zoals iedereen al gezien heeft die de gastingang in de gaten houd of gewoon hier op deze wereld speelt, staat Sane? sinds enkele dagen ruimschoots bovenaan en ik zie niet in waarom dat nog kort zou gaan duren.

Op het Algemeen Forum van wereld 17 zijn naar mijn mening mooie discussies aan de gang over de topstammen etcetera. Een veel voorkomende vraag is bijvoorbeeld is deze stam wel écht top? Daar kan je dan uren over filosoferen (heerlijk zijn die discussies eigenlijk hé), maar uiteindelijk heeft iedereen een andere mening erover. Veelvoorkomende meningen zijn vooroordelen, deze achterwege latend blijft er -in mijn ogen- weinig serieus over. Maar wat is het leven nu zonder wat lol!?

De premium prijzen? Ja deze zijn natuurlijk te hoog, je speelt dit spel toch voor je plezier? Is het nog wel plezier nu de prijzen zo hoog zijn geworden? Tenminste, ik zie en hoor veel geklaag over de prijzen. 200 punten per maand. 4 euro. Speel je op 3 werelden tegelijk en moet je voor alle werelden premium kopen, dan ben je 12 euro per maand kwijt. Is dit een reden dat wereld 17 niet actief is?



De activiteit van wereld 17 ligt in mijn ogen verreweg achter die van andere werelden. Als ik zoals gezegd smiddags om half 1 thuiskom en mijn pc aanzet zie ik dikwijls 1 lezer bij wereld 17 en bijvoorbeeld 4 bij wereld 16. Komt dit omdat wereld 17 een oninteressante wereld is of gewoon omdat spelers van wereld 17 de puf en zin niet hebben op het Algemeen Forum wat interessante posts te maken? Zelf kan ik het ook niet goed, alhoewel ik het wel graag zou willen. Veel klagen over het 'niveau' van anderen. Als zij toch eens wisten hoe moeilijk het was om erbij te horen...

Spelers van wereld 17,

Samengevat wil ik tot het punt komen dat ik mij heel erg amuseer met jullie ingame maar ook om jullie posts te lezen op het Algemeen Forum. De sarcastische, gevatte reacties maar ook de afkraakreacties waarop iemand dan met keiharde feiten op tafel komt en de ander stil krijgt. Mooi voorbeeld, 24/7 offline, heeft in mijn ogen altijd wat klaarliggen en ik geniet met volle teugen van zijn posts. Zelfs om copsteann kan ik lachen en de reacties die hij krijgt op zijn topics zijn altijd nog mooier.

Eigenlijk heb ik het idee dat andere spelers van wereld 17 hier totaal anders over denken. Volgens mij mogen de meeste elkaar niet eens. Ik steek een deel van mijn leven in dit spel en daarom geniet ik er ook zo van. In mijn ogen zouden anderen moeten realiseren hoe ze dit leuker kunnen maken met elkáar.



Ik heb nu heel wat geleuter gepost, voor velen niet eens interessant, wereld 17 uit de ogen van een noob, maar ik wou het toch even kwijt. Ja laat de /slotje's maar komen, ik vind het alleen maar leuk om te zien en ik geniet ervan. Ik meen het, misschien is tw het beste wat mij en een heleboel anderen ooit is overkomen. Wie zal het zeggen?


In ieder geval bedankt om dit te lezen en laat een reactie achter. Negatief of positief, gelieve een bijdrage te leveren aan dit - hoe zal ik het noemen? Shit zoals een aantal spelers het zeggen of gewoon een post met waarheid? - Ach, whatever, we noemen het gewoon een topic :)


Kortom, wereld 17, Can't live without you!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser47608

Guest
Maick, je hebt dit fantastisch geschreven en hebt volkomen gelijk...W17 is helemaal niet saai en te gemakkelijk zoals anderen zeggen.
Jij durft tenminste te zeggen wat je denk! :)


Sam
 

DeletedUser38984

Guest
Maick, je hebt dit fantastisch geschreven en hebt volkomen gelijk...W17 is helemaal niet saai en te gemakkelijk zoals anderen zeggen.
Jij durft tenminste te zeggen wat je denk! :)


Sam

Dat doen politicussen ook. :D
 

DeletedUser

Guest
ik ben het met je eens hoor miack.

we zouden juist plezier met elkaar moeten vinden.

dan telkens elkaar aftekraken enzovoorts.


eindelooze discussies zijn well grappig maar een beetje extra lol mag toch well.
 

DeletedUser

Guest
Mooi gezegd. Ik denk ook dat de activiteit op het w17 forum te danken is aan w18. Velen zitten nu daar vooral te "Spammen" of hoe ik het ook moet zeggen + deze wereld heeft nog geen oorlogposts enzo. Ik denk dat het daar ook aan ligt. Een keer dat er oorlog begint op te steken zul je wel meer reacties zien op deze wereld :).
 

DeletedUser47608

Guest
Mooi gezegd. Ik denk ook dat de activiteit op het w17 forum te danken is aan w18. Velen zitten nu daar vooral te "Spammen" of hoe ik het ook moet zeggen + deze wereld heeft nog geen oorlogposts enzo. Ik denk dat het daar ook aan ligt. Een keer dat er oorlog begint op te steken zul je wel meer reacties zien op deze wereld :).

Dan zullen we daar eens snel voor zorgen hé ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat voor een zeer positive naieve tekst.
Maar ondertussen wordt je gemanipuleerd door de moderators enzv.
Om daar nog eens op weer te komen : De traagheid van de moderators is vreselijk ook de support is veel te traag

Veel stof om over na te denken althans

Succes Tribalteam
 

DeletedUser

Guest
Noem is één andere stam die het ook goed doet in de core en met Sane? kan concurreren:) Géén, core = *** up.. in mijn ogen.

RIM ben ik niet erg van gediend, maar er kunnen altijd leuke en interessante spelers/stammen opduiken.
 
Reactiescore
372
Noem is één andere stam die het ook goed doet in de core en met Sane? kan concurreren:) Géén, core = *** up.. in mijn ogen.

RIM ben ik niet erg van gediend, maar er kunnen altijd leuke en interessante spelers/stammen opduiken.

Dan zou ik toch simpelweg zeggen InS... Maar verder dan ook niets.
 

DeletedUser48374

Guest
mmh, MODUS zou nog met sane? kunnen concurreren,... toch voor 17th viel,

nu héél mss C-V(²)
dat zijn twee stammen die gwn 1 geheel zijn, dus 60 mensen,...
 

DeletedUser35392

Guest
Pic is momenopname.

Veel meer het geval dat W16 en W17 omgekeerd is :)
 

DeletedUser45583

Guest
Noem is één andere stam die het ook goed doet in de core en met Sane? kan concurreren:) Géén, core = *** up.. in mijn ogen.

RIM ben ik niet erg van gediend, maar er kunnen altijd leuke en interessante spelers/stammen opduiken.

Hoe kun je nu met Sane concurreren als ze iedereen aannemen en een soort van massastam aan het worden zijn :D.

Op den duur gaan er spelers stoppen en worden ze wellicht in "the core" van alle kant ingesloten en aangevallen, dat zou funny zijn :)
 

DeletedUser

Guest
Hoe kun je nu met Sane concurreren als ze iedereen aannemen en een soort van massastam aan het worden zijn :D.

Op den duur gaan er spelers stoppen en worden ze wellicht in "the core" van alle kant ingesloten en aangevallen, dat zou funny zijn :)

Ik dacht het 17th vs Sane zou worden uiteindelijk, maar leiders van onze stam vonden het beter om over te stappen naar Sane en nu totaal geen actie beleven.. Ik vind het nog steeds een raar besluit..

Doordat besluit is 17th bijna weggevaagd en is de core dus eigenlijk verneukt..;(
 

DeletedUser48374

Guest
ja, nu is sane echt redelijk moeilijk te verslaan XD

mss een verbond van alle stammen tegen sane? XD:D
 
Bovenaan