DeletedUser27722
Guest
Oja? Voor zover ik weet ben ik vaker ingelogt geweest als 1x....
Heb zelfs nog OS verstuurd naar Tronan omdat niemand dat voor de rest deed vanaf het The Void account, moest zelfs nog internen vanaf het the void account
Ik hoorde andere zaken van Jorik, maar ok.
Klopt Axel, je hebt helemaal gelijk met alles wat je te zeggen hebt. Ik ben idd een minder snugger persoon en dat is zeer zeker in alles terug te zien. Ik voel me ook machteloos tegenover jou overweldigende persoonlijkheid. Ik zit compleet verkeerd zoals een ieder ander die een andere mening heeft als jou.
Stefan logt overigens soms zovaak in op Over-Kill dat ik regelmatig gekickt wordt dus dat zal dan alleen te maken hebben gehad met The Void account. Trouwens ik heb geen problemen meer met Herlord hoor. Ik heb allang nieuwe buren gekregen
Ik ga het advies maar eens opvolgen van de leiding van NOT! om jou gewoon geen aandacht meer te schenken zoals velen al doen. Je steekt hier je tijd en energie op het AF maar ik zal je vanaf nu niet meer gaan voeden aangezien ik je op een permanente ingore zet.
Tevens doe ik gelijk een oproep aan een ieder om Promo-tje niet meer te voeden hier. Geen aandacht voor promo is helemaal geen promo meer
Massaal ignore?
Goed dat je het eens door hebt.
Hoezo geen problemen? Beetje achterbaks hoor, denk eraan: Ik heb nog alle pm's staan.
Ook degene waarin je blijft janken tot we actief worden zodat jij aan Herlord kunt beginnen.
Je bent gewoon zelf een egoist, je wil ofwel TV internen ofwel profiteren van onze slagkracht tegen Herlord. Maar geen probleem hoor.
Oh god, negeren is net als schelden een teken van onmacht, net zoals je de stam uitging. ^^
Been there, done that.