wereld 10 awards 2010

DeletedUser49173

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Jambajee
2-Djanako
3-crusher99

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-sangu
2-temp
3-rowall

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-giantchicken
2-Eric421 :D
3-matheusz (de manier waarop:D)

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-heel sangu
2-heel temp
3-niemand meer

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-priory
2-iras
3-pukkulpop :D

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-pukkul
2-horus
3-onze jimmy

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-matheusz
2-eric421
3-spiedel

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-het giga verlies van credo
2-heropstanding van credo
3-amateurisme bij ares

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-jambajee
2-ciavarella
3-brucken

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-temp
2-sangu
3-claustrofobie:D
 

DeletedUser

Guest
Gewoon uit nieuwsgierigheid...
Kan je me helpen herrineren wanneer er sprake was van een wederopstanding van Credo?
 

DeletedUser49173

Guest
toen die van ref weer terug naar credo is gegaan, is toch een heropstanding kwa punten?
heb het nu wel niet over the totale picture e :p
die is nog lang niet voor heropstanding.
 

DeletedUser

Guest
toen die van ref weer terug naar credo is gegaan, is toch een heropstanding kwa punten?
heb het nu wel niet over the totale picture e :p
die is nog lang niet voor heropstanding.


Oh, je bedoelt fusie Apache - Credo.
Een wanhoopspoging om de wederopstanding in gang te trekken was het, althans zo zag ik het.
 

DeletedUser49173

Guest
in punten is het hen wel gelukt (tot zo lang het zal duren ^^)
verder kunnen ze de film titanic naspelen met het orkest dat aan het spelen is terwijl ze zinken :D dan is er nog een vrolijke(muzikale) noot aan te pas gekomen :D
 
Reactiescore
328
Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-pukkul
2-horus
3-onze jimmy

Thanks, maar eigenlijk hoor ik hier niet bij te staan, valt me nu pas op:eek:

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
 

DeletedUser37432

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-Jambajee
2-Djanako
3-crusher99

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-sangu
2-temp
3-rowall

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-giantchicken
2-Eric421 :D
3-matheusz (de manier waarop:D)

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-heel sangu
2-heel temp
3-niemand meer

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-priory
2-iras
3-pukkulpop :D

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-pukkul
2-horus
3-onze jimmy

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-matheusz
2-eric421
3-spiedel

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-het giga verlies van credo
2-heropstanding van credo
3-amateurisme bij ares

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-jambajee
2-ciavarella
3-brucken

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-temp
2-sangu
3-claustrofobie:D

hehe :) fobie is de laatste tijd nsel aan het groeien das waar :p
 

DeletedUser

Guest
ik ben menigte spelers nog geen awards gezien dus nog niet klaar lijkt me
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Diokhan - vanwege z'n ode aan het sluiten van W10. Zoveel aandacht aan een issue heeft deze wereld nog niet eerder meegemaakt.
2- Provocator / Dragoon- die geedeld werd door Credo maar door z'n stamgenoten rap uit de brand werd geholpen. Ook bekend als Dragoon, van het weekblad waarvoor hij ineens een aantal artikelen heeft geschreven als waar W10 al zo'n tijd om roept.
3- St. Jimmy (Ceasar99) ex-temp speler - net iets te vaak op het forum

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Sangu - tegen Credo en Apache
2- ROWALL - Flink gegroeid

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- cateau - massa's van Credo Trouwens ik vind dit meer iets wat je als stam doet en niet als individu.
2- Cyberblade - massa's van Ares

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- ciavarella
2- brucken
3- jamyita

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Sangu Erh vooral Iras en UT
2- ROWALL Erh Sealion?

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Dragoon - artikelen weekblad
2- gefikt - artikelen weekblad

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- stoepschijter - dooktie ineens weer op :p
2- stefko - tsjah in je eentje kun je credo niet bemannen
3- Furia - succes met alles. typisch geval van pech

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Angola

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- nils1983
2- kevin007
3- dutchrafter

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Sangu
2- Rowall
3- Ex.
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Belgium4ever, eigenzinnige doch stille kracht.
2- JANJANSEN, tomtom mag hier ook maar die is helaas niet (veel) meer. Zijn de enige twee die het aandurfden naar het centrum te edelen.
3- /

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Sangu: luidruchtig en hard hier op het Algemeen Forum, maar maakten dit in game ook waar. Apache en Credo hebben het voorbije jaar ondervonden dat de Sangu-spelers een hecht team vormen.
2- Temp: boekte ook vooruitgang in lopende projecten, maar zou niet zo ver gestaan hadden als Sangu de rode loper uitrolde voor hen.
Desalniettemin hebben zij een desastreuze start omgebogen in duidelijke cijfers. Dit getuigt van weerbaarheid en doorzettingsvermogen.
3- /

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Het JUGA-VVteam, heb er zelf ook uren opgezeten. We bewezen dat als je niet opgeeft en blijft heropbouwen, je de tegenstand radeloos achterlaat.
Account werd op oudejaarsavond '09 in mijn handen gedropt en bij het verwerken van de kater de dag er op zag ik de teller lekker stijgen.
Teller heeft uiteindelijk zo'n 6 maanden (met kleine pauze) 3cijfers groot geweest. Het dorpenverlies echter was dan ook minimaal te noemen.
2- Alle spelers die via VV en na weken inactiviteit ineens online komen en er toevalilg in slagen edels te stoppen wegens de slordigheid vd (al gewonnen) aanvallers.
Wat zou de wereld zijn zonder hen :D
3- Pendua4, mooie reactie op RUUUULER ... benieuwd wat het wordt al je v alle kanten aangevallen wordt ;)

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Sjarlowitsky, heeft het jaarrecord 'vijandelijke dorpen op 1 seconde' gevestigd. Hij deed dit nochtans zéér vroeg in het jaar, maar niemand die biljkbaar beter kon/wou. Hopelijk zien we in het komende jaar nog een paar vlagen van zijn vernuft.
2- Grote Smurf, 10K-dorpje op één seconde helemaal afbreken naar -1K. Ben geen :catapult:-fan, maar dit was wel leuk om te zien :D
3- Diokhan, uiteindelijk heeft niemand meer ODA gescoord dan ik het voorbije jaar. Mijn honger is nog niet gestilt. Ik ga dit jaar afklokken op 150Mil, zo is het voor 2011 makkelijk tellen hoeveel er bij kwam :D Vind dan ook dat ik mezelf mag nomineren bij deze.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- I, GS en UT
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- KPHS, Eddie my man!
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Mr.Shardull, zijn hele verhaal is goed voor de eindejaarsshow v Geert Hoste.
2- Boniels, die dacht dat hij ff overal kon solliciteren om zichzelf uiteindelijk volledig vast te zetten.
3- BozeKabouter, die ging héél hard neer :)

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Apache weg?? Ah, nee ze zitten bij Credo nu... Credo is zo klein ineens?? Ah, ze zijn terug weg (naar EX.)
2- Het besef dat ik lang niet de enige ben die het sluiten van Wereld 10 een goed idee vind.
3- De eerste barbarenzee v W10 (Gonzooi, NightmareSoldier, Hermansprong), hopelijk ook de laatste.

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3- BITME, heeft vele mensen achter zich die hem zullen steunen en helpen. Zal tegen het volgende jaar zeker volledig meedraaien en zijn nieuwe stam.

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Temp, wat als hun huidige Credo-targets volledig opgegeten zijn? Zullen hun nieuwe targets ook breken?
2- Sangu, alleen al als het op haar huidige elan verder gaat zal het ook volgend jaar onovertroffen worden in W10.
De bedoeling is uiteraard om beter te doen dan 2010.
3-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15110

Guest
Eigenlijk vind ik het niet gemakkelijk om hier kordaat namen in te vullen.

W10 is gewoon een wereld waar heel weinig gebeurt.

Is het niet jammer dat Sangu eigenlijk de enige is die begint met anderen aan te vallen ?
TEMP volgt dan wel, maar de aanvallen van TEMP op Credo kwam er toch door een forcering vanuit Sangu's kant.

Moet dan alles starten vanuit de stam Sangu, is er dan geen enkele stam die zelf initiatief neemt?

Als nu eens groepen zoals Credo, Ex, Rowall uit hun schelp komen en gewoon georganiseerd beginnen aan te vallen.
Ik ben ervan overtuigd dat er hier en daar nog kwaliteit en initiatief rijke mensen zitten.
Het kan toch niet dat W10 zoo anders is in vergelijk met normale werelden :confused:.


Ik hoop dat sommigen hun "switch of mind" knop omschakelen, en er eens echt voor gaan.
Ik zie 2011 graag als een oorlogsjaar, want 2010 vond ik persoonlijk maar een gematigd jaar, daarom ook dat ik deze enquette niet invul, op die paar acties van Sangu na is er niets deftigs gebeurd. Daarom ook dat er zovele stoppen en barbaar worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49173

Guest
Eigenlijk vind ik het niet gemakkelijk om hier kordaat namen in te vullen.

W10 is gewoon een wereld waar heel weinig gebeurt.

Is het niet jammer dat Sangu eigenlijk de enige is die begint met anderen aan te vallen ?
TEMP volgt dan wel, maar de aanvallen van TEMP op Credo kwam er toch door een forcering vanuit Sangu's kant.

Moet dan alles starten vanuit de stam Sangu, is er dan geen enkele stam die zelf initiatief neemt?

Als nu eens groepen zoals Credo, Ex, Rowall uit hun schelp komen en gewoon georganiseerd beginnen aan te vallen.
Ik ben ervan overtuigd dat er hier en daar nog kwaliteit en initiatief rijke mensen zitten.
Het kan toch niet dat W10 zoo anders is in vergelijk met normale werelden :confused:.


Ik hoop dat sommigen hun "switch of mind" knop omschakelen, en er eens echt voor gaan.
Ik zie 2011 graag als een oorlogsjaar, want 2010 vond ik persoonlijk maar een gematigd jaar, daarom ook dat ik deze enquette niet invul, op die paar acties van Sangu na is er niets deftigs gebeurd. Daarom ook dat er zovele stoppen en barbaar worden.

hmm, toen ik in augustus erop kwam was het aanvallen van eric421 van credo nog niet echt sprake van.
maar heb toch besloten om hem aan te vallen opdat ik wou edelen ^^
toen is de trein in beweging getrokken met jambajee, brucken en jamyita.
voor de duidelijkheid, ik was toch niet aangespoort door sangu of dergelijk (wist toen niet eens wie jullie waren, enkel een stat op de stats)
miss dat het ivm giant was dan heb je miss gelijk. maar je zin klopt toch niet bepaald.
 

DeletedUser

Guest
hmm, toen ik in augustus erop kwam was het aanvallen van eric421 van credo nog niet echt sprake van.
maar heb toch besloten om hem aan te vallen opdat ik wou edelen ^^
toen is de trein in beweging getrokken met jambajee, brucken en jamyita.
voor de duidelijkheid, ik was toch niet aangespoort door sangu of dergelijk (wist toen niet eens wie jullie waren, enkel een stat op de stats)
miss dat het ivm giant was dan heb je miss gelijk. maar je zin klopt toch niet bepaald.

Dat was dus na de tijd van het gedeelde forum, toen Temp haar eerste poging startte.
Alleen Jambajee maakte toen enige vooruitgang.
Toen jullie in augustus de situatie begonnen om te zetten, had Sangu er wel net weer 2-3 uitgeschakeld (BozeKabouter, Gnoomridder al zijn de dorpen er nog, Shadowwar met zware verliezen,....).
Credo heeft daar toen een hele zware klap gekregen en jullie sprongen op het juiste moment in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan