Wereld 1 awards 2010

Reactiescore
661
Het stoort me mateloos dat ik niet in het lijstje van MH voorkom. Ik had toch tenminste als kneusje van 2010-2011 ergens kunnen blinken he Magic. Volgende keer niet meer vergeten.

En wij zijn oud genoeg om door de meeste kaften heen te kijken hoor.

Tuttut is sterk en volgens mij heeft SeSw ook goede spelers. Glory heeft er ook goede, dat heb ik door de kaft heen gelezen. Dat van TRF is een heel dikke kaft en voorlopig laten ze er niemand doorheen kijken, maar ze doen wel bizarre zaken. Dus bij beloftevolle stammen zet ik liever Glory dan TRF.

Het gevaar van TRF is eerder dat ze door een goede stam wat worden aangehaald en dat ze daardoor wat vertrouwen krijgen.
Glory daarentegen doet het helemaal alleen.

Wordt een interessant jaar.

Top tien gaat trouwens drastisch veranderen. OVI zien stijgen in de lijsten maar ook Bron keihard.

Robbeke houdt niet van valschermspringen maar gaat toch eens een free fall meemaken.

So be it en zeg dat ik het gezegd heb!!
 

DeletedUser18312

Guest
The following errors occurred with your search:
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.

Uw zoekterm in deze discussie was: luuksas
------------------------------------------------------------------------------
Hoe kan dat nou? Was ik in 2009 al gestopt?
 
Reactiescore
661
Zoek je een account maatje??
 

DeletedUser

Guest
Luuksas, jij hebt in 2010 niet gespeeld, dan sta je er ook niet tussen..
 

DeletedUser18312

Guest
Haha! Ik wist het niet meer wanneer ik was gestopt. Het was ook wat sarcastisch! Wel leuk zo weer bekende te zien. Zo af en toe kijk ik nog eens. Het ga jullie allemaal goed en laat W1 bestaan in ieder geval tot 2012 ;)
 

DeletedUser

Guest
Hey luuksas haha ja ik kwam van de week ook weer is kijken op forum van w1.

Hoe is het met je?
 

DeletedUser

Guest
Haha! Ik wist het niet meer wanneer ik was gestopt. Het was ook wat sarcastisch! Wel leuk zo weer bekende te zien. Zo af en toe kijk ik nog eens. Het ga jullie allemaal goed en laat W1 bestaan in ieder geval tot 2012 ;)

Tja, het einde van de wereld is in 2012, dat wisten zelfs de maya al.
 

DeletedUser

Guest
2012 is fictief, hun kalender stopt gewoon. Men wou niet verder tellen.

Er gaat iets gebeuren, maar het is alleen op electronisch gebied. Niet moeder natuur die zal zeggen van "we zijn met teveel".
 

DeletedUser

Guest
Ach, als oude bekenden dan weer gaan spreken...

Wist niet dat jij ook nog ooit op TW keek Glenn... Is een tijd geleden zeg. Welcome back iig ;)
En yo Lucas, ook dat is een tijd geleden.. 2009.. De tijd vliegt.

En geen gebash alsjeblieft, ik ben alweer weg.. :eek: (Voordat Tila Tequila-like mensjes gaan reageren...)

P.S. Hai M-H :)
 

DeletedUser24703

Guest
Ach, als oude bekenden dan weer gaan spreken...

Wist niet dat jij ook nog ooit op TW keek Glenn... Is een tijd geleden zeg. Welcome back iig ;)
En yo Lucas, ook dat is een tijd geleden.. 2009.. De tijd vliegt.

En geen gebash alsjeblieft, ik ben alweer weg.. :eek: (Voordat Tila Tequila-like mensjes gaan reageren...)

P.S. Hai M-H :)

ik speel nog altijd :)

w1 was goed om mij op te leiden maar na verloop van tijd saai :p
 

DeletedUser

Guest
wel leuk dat jullie aan awards doen gebeurd op mijn werelden niet
 
Bovenaan