Welke TW-forum persoonlijkheden zou jij het liefst in het echt willen ontmoeten?

DeletedUser

Guest
De titel zegt het eigenlijk al. Met wie hier zou jij nou wel eens een keer een praatje willen maken? Het is niet de bedoeling dat je nou iedereen die je kent en die je een keer +2 heeft gegeven in het battletopic of een reactie van je +1 heeft gegeven gaat neer zetten. Dit is mede om reacties als 'je vergeet mij! :(' zoveel mogelijk uit te bannen. Houd het gewoon bij ongeveer 5 mensen. 4 of 6 mag ook, maar dus geen hele waslijsten graag! Argumentatie mag, hoeft niet.

Geef jouw lijstje en wie weet ontstaan er wel legendarische meetings dankzij dit topic! :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje dan maar om te beginnen:
Bappos (spreekt voor zich)
Lieflap (ook wel denk ik)
Anthraxxis (kijken of ie in het echt ook zulke geniale opmerkingen maakt, of dat ie ze gewoon van internet haalt! :eek:)
Alles is voor Bassie (worden vast goede FM-gesprekken :cool:)
Gildor Inglorion (ook al is ie nu al een tijdje verdwenen, volgens mij zaten we wel aardig op 1 lijn)

(ja dat moeten er natuurlijk veel meer zijn maar ik kan niet iedereen noemen dus voel je niet beledigd)

Mensen die ik nooit tegen wil komen IRL! :eek:
Al die puberale spammertjes die hier op het forum een grote bek hebben tegen iedereen, maar waarvan ik weet dat 8 of 9 van de 10 IRL een heel verlegen saai knulletje is dat niks te melden hebt en waarvan je echt denkt 'dude, neem ik de moeite om met jou te discusseren op dat forum, ik schaam me nu dat ik daar überhaupt nog kom :eek:'

Dat tweede lijstje hoeft trouwens niet. Wees wel een beetje lief voor elkaar. Anders moet ik deze jongen in werking gaan brengen: :bijl: :cool:.
 

DeletedUser22681

Guest
Anthraxxis: Meesters moet je leren kennen:cool:.
Lieflap: Even lekker kletsen over zijn poolse reis<3.
Quechua: Ik zou hem graag persoonlijk willen uitlachen dat ie in Zeeland woont:eek:
Senescalus: Omdat het kan.
Senne: Worden idd hele goede FM-gesprekken:cool:.
Energy.:Uitlachen mbt Willem 2 en ik krijg nog geld van d'r:cool:.
Imperium Augustus: Toffe knul.

en ik vergeet er wss een paar, maar die heb ik al op een foto gezien:cool:. Of ze zijn hier niet meer te vinden, bv Geheimelol. Of ik ben je gewoon gladweg vergeten:cool:.
 

DeletedUser6603

Guest
Mijn lijstje dan maar om te beginnen:
Bappos (spreekt voor zich)
Lieflap (ook wel denk ik)
Anthraxxis (kijken of ie in het echt ook zulke geniale opmerkingen maakt, of dat ie ze gewoon van internet haalt! :eek:)
Alles is voor Bassie (worden vast goede FM-gesprekken :cool:)
Gildor Inglorion (ook al is ie nu al een tijdje verdwenen, volgens mij zaten we wel aardig op 1 lijn)

(ja dat moeten er natuurlijk veel meer zijn maar ik kan niet iedereen noemen dus voel je niet beledigd)

Mensen die ik nooit tegen wil komen IRL! :eek:
Al die puberale spammertjes die hier op het forum een grote bek hebben tegen iedereen, maar waarvan ik weet dat 8 of 9 van de 10 IRL een heel verlegen saai knulletje is dat niks te melden hebt en waarvan je echt denkt 'dude, neem ik de moeite om met jou te discusseren op dat forum, ik schaam me nu dat ik daar überhaupt nog kom :eek:'

Dat tweede lijstje hoeft trouwens niet. Wees wel een beetje lief voor elkaar. Anders moet ik deze jongen in werking gaan brengen: :bijl: :cool:.

Lol :p
 

DeletedUser16768

Guest
Senne: Tennis, Voetbal, etc. etc.
Gildor Inglorion: Hij en Senne, dan nog 1 iemand vinden om te Tennissen en we kunnen dubbelen.
-Tim-: Ben wel benieuwd of die net zo easy going en kalm is. Verder heeft die knappe vriendin heb ik gehoord :eek:.
Lil-John: Heb hem heel vaak gesproken, enige nadeel is dat die belg is. Verder topvent.
Alles is voor Bassie: Kan die me overtuigen van zijn FM-kennis
 

DeletedUser

Guest
Lil-John: Heb hem heel vaak gesproken, enige nadeel is dat die belg is. Verder topvent.

:D

Inderdaad wel een topvent verder.

@ AIVB: Ik heb er ook een paar niet opgezet omdat ik al een foto van ze gezien heb. Lil-John onder andere maar Quechua bijvoorbeeld ook. En Kahvi. Dan ben je toch net wat minder nieuwsgierig. :p
 

DeletedUser22681

Guest
Senne: Tennis, Voetbal, etc. etc.
Gildor Inglorion: Hij en Senne, dan nog 1 iemand vinden om te Tennissen en we kunnen dubbelen.
-Tim-: Ben wel benieuwd of die net zo easy going en kalm is. Verder heeft die knappe vriendin heb ik gehoord :eek:.
Lil-John: Heb hem heel vaak gesproken, enige nadeel is dat die belg is. Verder topvent.
Alles is voor Bassie: Kan die me overtuigen van zijn FM-kennis
Oe, ben je ook voor de charme van Fm gevallen:cool:?

Dat spel verdiend onderhand wel een topic.
:D

Inderdaad wel een topvent verder.

@ AIVB: Ik heb er ook een paar niet opgezet omdat ik al een foto van ze gezien heb. Lil-John onder andere maar Quechua bijvoorbeeld ook. En Kahvi. Dan ben je toch net wat minder nieuwsgierig. :p

Ja, +1.
 

DeletedUser1435

Guest
Slaro! Gaan we samen op Polenjacht.
Energy!! spreekt voor zich ;).
Alle Z0rians!!!
 

DeletedUser974

Guest
Mensen die ik nooit tegen wil komen IRL! :eek:
Al die puberale spammertjes die hier op het forum een grote bek hebben tegen iedereen, maar waarvan ik weet dat 8 of 9 van de 10 IRL een heel verlegen saai knulletje is dat niks te melden hebt en waarvan je echt denkt 'dude, neem ik de moeite om met jou te discusseren op dat forum, ik schaam me nu dat ik daar überhaupt nog kom :eek:'

enige nadeel is dat die belg is.


Dit kan nog een leuk topic worden xD
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ns bij Gildor thuis een hele nacht lopen speeden..dus wees maar jaloers ja n00bjes :D
 

DeletedUser

Guest
Senne : Mede-ajacied die moet er wel verstand van hebben ^^
Amokro : Kijken of hij iedereen nog teletext-supporter gaat noemen :D
Kahvi : Ze is gewoon super aardig (Y)
Anthraxxis : Eindbaasz0rian en mede-Ajacied
AIVB : Lache gast :D
 

DeletedUser

Guest
Anthraxxis: Tja, wie wil hem niet ontmoeten xD
Quechua: Omdat het zo'n toffe peer is.
Energy: Ook een toffe peer.
Simeco: Gewoon voor de gezelligheid :p
 

DeletedUser

Guest
Goh, ik zou wel een lijstje willen neerschrijven maar ben hier amper een 8 dagen op het AF ...
 

DeletedUser13565

Guest
Simeco omdat die gewoon chill is.
AIVB omdat die echt eens op zijn nummer gezet moet worden
Senne , wil wel eens weten of die in het echt ook hele dagen met zo'n grijns op z'n gezicht loopt.^^
Azahran, maar dat komt wel goed :D
Daniel, omdat ie mij ook wil ontmoeten. :p
 

DeletedUser22681

Guest
Simeco omdat die gewoon chill is.
AIVB omdat die echt eens op zijn nummer gezet moet worden
Senne , wil wel eens weten of die in het echt ook hele dagen met zo'n grijns op z'n gezicht loopt.^^
Azahran, maar dat komt wel goed :D
Daniel, omdat ie mij ook wil ontmoeten. :p

Door jou zeker:cool:.
 
Bovenaan