Welke potjes willen jullie nog eens spelen?

DeletedUser73016

Guest
Ik wou in het algemeen eens weten van jullie, welke potjes jullie plezant vonden om te spelen, en waarom. En van welke potjes jullie graag een herhaling zouden willen zien, al dan niet in (licht) aangepaste vorm. En daarnaast of jullie nog ideeën hebben voor nooit gehouden rondes (thematiek, concept)? Het zou leuk zijn van gewoon eens te brainstormen, zodat we nog vele leuke potjes kunnen organiseren, en dan graag met iedereen erbij (niet met een select groepje of spelers die uitgesloten worden, maar dat spreekt voor zich).

(en om ook eens mijn gedachten te verzetten).
 

Deleted User - 487871837

Guest
in ieder geval een potje a la eurotrip, jammer dat ik die gemist heb
 

DeletedUser17472

Guest
Zolang het geen netwerken is vind ik het meestal wel leuk. Zelf heb ik genoten van het laatste mentorrondje, ondanks dat mijn mentor beperkt was. Ik zou graag nog een mentorronde spelen, maar dan met een mentor die me idd 100% kan begeleiden.

Zelf houd ik het meest van de eenvoudige basisronden, maar dat komt omdat ik me nog steeds rot zoek denk ik.
 
Reactiescore
167
een potje met hints

Dat is echt eeuwen geleden... laatste was misschien wel eurotrip en dat was echt een goud potje
 
Reactiescore
167
Ah damn dan heb ik die net gemist man :/ normaal check ik de meeste potjes wel even snel op instellingen
 
Bovenaan