Welke contest

Welke contest


  • Totaal aantal stemmers
    56
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.508
Hallo Luitjes,

Ik ga weer meer tijd krijgen dus het gaat tijd worden voor een contest, maar welke gaan we doen? Iedereen heeft 2 stemmen
 
Reactiescore
2.508
Ik zou zeggen daag me uit en vind de grens
 
Reactiescore
2.508
Ik ga voor presenteer je account. Het heeft 1 stem minder, maar past beter bij deze fase. Over een maand kan er een rapbattle komen, dan is er ook meer te bespreken
 
Reactiescore
2
Waarom dan een poll?

Zou wat zijn zeg. Verkiezingen in Nederland. De meeste stemmen gaan naar PVV, maar de VVD had net wat minder stemmen, dus we gaan gewoon door met Rutte. :biggrin:
 
Reactiescore
1.380
Ten eerste waar wil je over rappen dan? zoveel is er nog niet gebeurd en kan je ook nog niet echt iets zinnigs rappen. Presenteer je account is dan een stuk beter want dat kan je altijd doen.

Wereld is gewoon nog niet ver genoeg voor een rappbattle check alleen al de animo voor presenteer je account. Is er ook nog maar een en dat vergt minder tijd dan een rappbattle
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ten eerste waar wil je over rappen dan? zoveel is er nog niet gebeurd en kan je ook nog niet echt iets zinnigs rappen. Presenteer je account is dan een stuk beter want dat kan je altijd doen.

Wereld is gewoon nog niet ver genoeg voor een rappbattle check alleen al de animo voor presenteer je account. Is er ook nog maar een en dat vergt minder tijd dan een rappbattle
Jaja, dit zeg je alleen omdat jij presenteer je acc gaat winnen met je filmpje
 
Bovenaan