Welke 5

DeletedUser35547

Guest
haha, geweldig om te zien hoe jullie zelfs je ego kunnen strelen over een reactie zoals dat :p
velen kennen me niet eens, dus eventuele verwijten en meningen zal ik ook uiteraard niet serieus nemen haha
net zoals dat we plox niet meer serieus nemen, die nogal hard onderuit ging een topic terug :p


Maargoed, ontopic.

ik kies :

Xinix-NL
Luutzen
Homo-Erectus sapiens ( telt deze ? )
Amko08 ( Etenaken )
Leonbuter/brrrrr

( + jasperx2 en Dj-owieh, kan niet kiezen )

niet op volgorde van wie eerst, ik houd allemaal even veel van ze ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30253

Guest
haha, geweldig om te zien hoe jullie zelfs je ego kunnen strelen over een reactie zoals dat :p
velen kennen me niet eens, dus eventuele verwijten en meningen zal ik ook uiteraard niet serieus nemen haha
net zoals dat we plox niet meer serieus nemen, die nogal hard onderuit ging een topic terug :p


Maargoed, ontopic.

ik kies :

Xinix-NL
Draconis
Homo-Erectus sapiens ( telt deze ? )
Amko08 ( Etenaken )
wvisser

( + jasperx2 en Dj-owieh, kan niet kiezen )

niet op volgorde van wie eerst, ik houd allemaal even veel van ze ^^

heb je wel gelijk in, wij kennen elkaar niet zo danig best. ;)
geen oordeel vellen, maar ik blijf bij men standpunt dat er beter leider zijn dan U..
 

DeletedUser

Guest
haha, geweldig om te zien hoe jullie zelfs je ego kunnen strelen over een reactie zoals dat :p
velen kennen me niet eens, dus eventuele verwijten en meningen zal ik ook uiteraard niet serieus nemen haha
net zoals dat we plox niet meer serieus nemen, die nogal hard onderuit ging een topic terug :p


Maargoed, ontopic.

ik kies :

Xinix-NL
Draconis
Homo-Erectus sapiens ( telt deze ? )
Amko08 ( Etenaken )
wvisser

( + jasperx2 en Dj-owieh, kan niet kiezen )

niet op volgorde van wie eerst, ik houd allemaal even veel van ze ^^

Nee, jij bent lekker serieus te nemen, met allemaal mensen uit je eigen stam. Dus dat zijn de beste spelers op deze wereld? Komaan, wie is hier nou de grap?
 

DeletedUser35547

Guest

de nieuwe speler natuurlyk ;p

ik wil trouwens nu niet bot doen, of wat dan ook.
maar om mij heen zijn er niet echt spelers in mijn buurt, van buiten mijn stam om die ik goed ken.
een paar personen uit AND, en ook Cervix ken ik, anders gezegd, kende ik, want ze zijn er allemaal mee gekapt, of een straf gekregen en gestopt, zelf gestopt, of gewoon bb geworden.
dus de grotere "krijgers" om mij heen zijn de laatste tijd uitgestorven.
wel ken ik wat andere grote figuren zoals King1/9, heel goed is hij, maarja hoe het ook loopt, je hebt altijd wel ruzie met hem :p
alhoewel je hem zo wel beter leert kennen, maargoed.
daarnaast nog bram21 die ik onlangs heb leren kennen.
en dipswitch die ik ietsje langer ken.

verder onze nieuwe aanwinsten uit .V. waar wij zeker niet ontevreden over zijn.

en daarnaast nog Tomaatje, die blijkbaar teveel tijd heeft in deze tijd van examens -_-
maar hem ga ik hier natuurlijk niet kiezen he..


aanzienlijk genoeg klimt Cervix erg naar boven de laatste tijd, sinds mighty z'n cluster naar de knoppen is..

dus ik denk dat ik ook maar naar beneden ga verhuizen.
 

DeletedUser5148

Guest
Christine
Plox
Aoi
GWownage (brecht)
Mell


Young Money bajbe! :cool:
 

DeletedUser

Guest
aanzienlijk genoeg klimt Cervix erg naar boven de laatste tijd, sinds mighty z'n cluster naar de knoppen is..

dus ik denk dat ik ook maar naar beneden ga verhuizen.

AUB, blijf weg uit K56/K57 of met andere woorden mijn cluster, heb al genoeg noobs genobeld...
 
Bovenaan