Welke 10 wie je in je stam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser24056

Guest
Kan hier opzich vrij weinig over zeggen, gezien ik geen flauw idee heb hoe goed iedereen is. Zal toch eens iets proberen. Let op, mijn lijst is niet meteen gebaseerd op skills.

1. Glenn, 12.twaalf.12 dus. Op het begin heb ik me wellicht een beetje negatief uitgelaten over glenn, maar die negatieve gevoelens zijn enigzins verdwenen. Gewoon vanwege zijn cool-heid heb ik hem gekozen.
2. Tuff. Leuke kerel (heb ik de indruk:p) die prima stand houd tegen een omcirkeling van R2G.
3. kingjelle. Presenteert zich hier prima als leider en als speler.
4. Jonnie. Toch wat respect, ondanks zijn hoge intern-gehalte. Groeit lekker met steeds minder interns en een omhoog schietend ODA.
5. W. Churchill. Omdat ik lang geleden eens bij Koioy in de stam heb gezeten=D
6. Insane. kan dit eigenlijk niet echt beargumenteren, maar ik zal maar gewoon zeggen dat het een aanstormend talent is en daarnaast een aardige kerel:p

Verder kom ik niet:cool:
 

DeletedUser52174

Guest
2. Tuff. Leuke kerel (heb ik de indruk:p) die prima stand houd tegen een omcirkeling van R2G.
Ik denk dat je niet zo veel skills nodig hebt om stand te houden tegen R2G hebt als je bijna elk dorpje laat stacken door je stam :p
6. Insane. kan dit eigenlijk niet echt beargumenteren, maar ik zal maar gewoon zeggen dat het een aanstormend talent is en daarnaast een aardige kerel:p

Bedankt (A)
 

DeletedUser36252

Guest
dit vindt ik nu een keer een domme toppic eerlijk gezegd

kies je gewoon de bekende spelers uit en je komt aan de top 10 lol
 

DeletedUser53396

Guest
dit vindt ik nu een keer een domme toppic eerlijk gezegd

kies je gewoon de bekende spelers uit en je komt aan de top 10 lol

Er zijn verschillende factoren die mee kunnen spelen,
Natuurlijk kijk je een beetje naar de ranglijsten, maar neem bijvoorbeeld 12.12.12 denk niet dat iemand hun heeft gekozen om hun rang.
Daar spelen gewoon een paar gezellige spelers op. Hier zullen veel spelers ook naar kijken, je kan op rang 1 account spelen maar toch vreselijk irritant zijn (zoals reinoudt vroeger). Denk niet dat je dan nog heel gewild bent in de meeste stammen.

Als ik naar mijn eigen lijst kijk staan daar bijna alleen maar mensen waar ik via de pm een leuk gesprek heb gehad.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn verschillende factoren die mee kunnen spelen,
Natuurlijk kijk je een beetje naar de ranglijsten, maar neem bijvoorbeeld 12.12.12 denk niet dat iemand hun heeft gekozen om hun rang.
Daar spelen gewoon een paar gezellige spelers op. Hier zullen veel spelers ook naar kijken, je kan op rang 1 account spelen maar toch vreselijk irritant zijn (zoals reinoudt vroeger). Denk niet dat je dan nog heel gewild bent in de meeste stammen.

Als ik naar mijn eigen lijst kijk staan daar bijna alleen maar mensen waar ik via de pm een leuk gesprek heb gehad.

Hebben wij een leuke pm wisseling gehad? :)
 

DeletedUser53396

Guest
Er zijn verschillende factoren die mee kunnen spelen,
Natuurlijk kijk je een beetje naar de ranglijsten, maar neem bijvoorbeeld 12.12.12 denk niet dat iemand hun heeft gekozen om hun rang.
Daar spelen gewoon een paar gezellige spelers op. Hier zullen veel spelers ook naar kijken, je kan op rang 1 account spelen maar toch vreselijk irritant zijn (zoals reinoudt vroeger). Denk niet dat je dan nog heel gewild bent in de meeste stammen.

Als ik naar mijn eigen lijst kijk staan daar bijna alleen maar mensen waar ik via de pm een leuk gesprek heb gehad.

Maar je krijgt ook een indruk over iemand als je zijn posts leest op het AF
 

DeletedUser

Guest
Het was een vraag, geen terechtwijzing :D. Heb gemiddeld 2 volle pagina's aan nieuwe mail per dag. Ondanks mijn niet onaanzienlijke vermogens zou het kunnen dat ik er enkele vergeten ben ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat je niet zo veel skills nodig hebt om stand te houden tegen R2G hebt als je bijna elk dorpje laat stacken door je stam :p

Moet het wel helemaal op eigen houtje aanvragen, dat vergt ook de nodige skills :p bb codes gebruiken enzo :D Nog best ingewikkeld :p & niet te vergeten in het Indiaans (Maori's) vertalen, wedde dat jij dat niet kan :D
 

DeletedUser53396

Guest
Moet het wel helemaal op eigen houtje aanvragen, dat vergt ook de nodige skills :p bb codes gebruiken enzo :D Nog best ingewikkeld :p & niet te vergeten in het Indiaans (Maori's) vertalen, wedde dat jij dat niet kan :D

Google vertaler FTW, weet alleen niet of er een knop is om het naar het maori's te vertalen ;)
 

DeletedUser40358

Guest
mijn 10 spelers zijn dan,

01. zone x................deze speler groeit wel zo hard,niet normaal :)
02. jonnie77..............ook jonnie lust er wel pap van :D
03. godly underdogg...zeer goede speler :cool:
04. insame ...............gaat heel hard maar ik ken hem niet goed :eek:
05. kingjelle..............lijkt me wel een goede leider ;)
06. tuff de 2e...........ongeloofelijk dat deze speler goed groeit ondanks de slechte ligging :eek:
07. 12.twaalf.12.......ja glenn je hoort erbij,ik weet dat jij een zeer goede speler bent.
08. w.churchill.........deze is volgensmij een super aanvaller :p
09. wecomeandgo....goede speler :)
10. anoje73............deze gaat nog in de top 10 komen :p

ook ik heb mijn 10 laten zien

groetjes van opa:boer:plaagbeest :)
 

DeletedUser

Guest
Google vertaler FTW, weet alleen niet of er een knop is om het naar het maori's te vertalen ;)

Nee nee, was het maar zo makkelijk, maar dat moet je helemaal aan de hand van grot tekeningen doen enzo, knap lastig :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje
1. Godly Underdogg
2. KingJelle
3. W. Churchill
4. Chuugi
5. TheFlodFather
6. Trofke
7. Tuff de 2e
8. Jonnie77
9. WeComeAndGo
10. Pantsers FTW
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan