[Afgekeurd] weg met het stabben

DeletedUser

Guest
Goeie morgen mod

Ik heb Gisteren gespeeld onder mijn naam chicago5
Ik Kan maar via deze naam op het af forum mijn www ben ik kwijt

Heb gisteren een persoonlijke verbond gesloten met een speler Mr. Mime,
die dan nog ook deze wereld gewonnen heeft gewonnen,
zal wel zijn laatse wereld zijn die hij zal winnen als ik er aan mee doe!
Duidelijk iemand die zijn woordt niet houdt maar verbreekt met edels
Was op het momment efkes niet online maar alles was in de bouw

Kunnen jullie geen regeltje toevoegen als je een persoonlijke bg of nap aangaat dat je dit met een officiële link een deal kan sluiten
Dat je zo elkaar noet kan verbreken tot je beiden terug op een linkje klikt om het aftebreken

Dan zal er veel eerlijker naar toe gaan want er zijn er nog zeer weining die hun woordt houden!
Zelf op een gewone wereld's

Dit is een quote van iemand op de speedwereld, maar eigenlijk klinkt het laatste stukje niet eens zo slecht.

Een optie in het spel om een officieel bondgenootschap aan te kunnen gaan voorkomt het eindeloze gestab wat op tw een groot probleem is. Zodra beide spelers akkoord zijn gegaan kunnen ze elkaar niet meer aanvallen. Mocht iemand het bondgenootschap opheffen dan duurt het nog een X aantal dagen voor de spelers elkaar ook weer echt kunnen aanvallen. Tenzij beide spelers het opheffen, dan kunnen ze elkaar direct weer aanvallen. Eventueel kan het wat uitgebreider gemaakt worden door opties zoals bijvoorbeeld uit voorzorg de bondgenootschap maar een X aantal dagen te laten duren. Deze optie zou voor zowel spelers als stammen van toegevoegde waarde zijn!:)
 
Reactiescore
746
Hoewel ik het als oud-speler en CM erg vind om te zeggen, stabben is part of the game en een tactiek als elk ander. (ook in echte oorlogen wordt er gestabbed).

Dit idee is dus ook afgekeurd.
 
Bovenaan