[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Deleted User - 487963986

Guest
een burger plots slechte beul maken die dan nog eens een belangrijke pion van ons neerhakt.. onaanvaardbaar gedrag van de spellijder, ik geef @Tigor93 dan ook 100% gelijk dat ze hier zwaar aan tilt

Gelukkig had ik een wijs besluit genomen en Johan die slechte rol laten spelen xD
 
Reactiescore
1.804
het openingsverhaal is alvast klaar!!!! BELOOFT TE SPETTEREN ALSOF JE NET EEN KRATJE SLECHTE PRUIMEN BINNENGEDUWD HEBT!!!!
 
Reactiescore
61
Geen idee, maar ben eerder benieuwd naar de uitleg van de spelleiders over hoe ze er mee om zijn gegaan.
Lijkt mij niet dat ze op voorhand al zeggen dat jij geen wolf gaat worden en zo een bewezen goedje creëren.
Maar die uitleg zal na het potje pas komen als die er al komt
 
Reactiescore
534
Geen idee, maar ben eerder benieuwd naar de uitleg van de spelleiders over hoe ze er mee om zijn gegaan.
Lijkt mij niet dat ze op voorhand al zeggen dat jij geen wolf gaat worden en zo een bewezen goedje creëren.
Maar die uitleg zal na het potje pas komen als die er al komt

Een simpele vraag naar jou kant. Stel je bent er 90% zeker van dat iemand de wolven verlinkt heeft, zou je diegene dan een volgend potje wolf maken? Zou je niet even 2 rollen omwisselen als diegene er toevallig weer random als wolf uitkomt?
 
Reactiescore
534
Ow dat antwoord is heel simpel, bij mij had hij niet eens mee gedaan

Dat is de andere kant. Het is niet volledig bewezen. Iemand volledig uitsluiten zal dus ook zijn vraagtekens oproepen.
 
Reactiescore
61
Beter volledig uitsluiten voor een potje dan de rollen handmatig gaan aanpassen omdat er een vermoeden is van.
Je hoort als spelleider onpartijdig te zijn, dus ook random rollen te gebruiken.
 
Reactiescore
5
Een simpele vraag naar jou kant. Stel je bent er 90% zeker van dat iemand de wolven verlinkt heeft, zou je diegene dan een volgend potje wolf maken? Zou je niet even 2 rollen omwisselen als diegene er toevallig weer random als wolf uitkomt?
Die 90% slaat echt nergens op. Aan wie zou ik het gelekt moeten hebben? En waarom wordt er dus gewoon iemand ergens vaak op vertrouwd?
 
Reactiescore
3.586
Aangezien vvHaaren zich er zo druk om maakt lijkt het mij hij onschuldig is. En de wolven waren het potje toch gewonnen? Dus aan wie is wat gelekt en het had alsnog geen invloed dan. Ik ben echt helemaal niet mee.
 
Reactiescore
3.586
Mensen zijn vaak incapabel met conclusies trekken. Als iemand mij de volledige situatie eens omschrijft dan zal ik mijn oordeel erover vellen. In mijn TW tijd heel vaak spionage en wantrouwige situaties meegemaakt.

Er is niets erger in het leven dan valselijk beschuldigd te worden. Mijn gevoel zegt meteen, dat Vvhaaren er niks mee te maken heeft. Dus richt je pijlen op andere opties!
 
Bovenaan