[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
3.584
Zoals ik al dacht, begrijp je het spel niet :redface: :redface: :redface:

Maar goed klopt jezelf gerust op de borst? Wellicht werd je helemaal hard toen Fam je dat compliment gaf?

Er is niets mis met trots zijn op je geslaagde acties. Ik ben de man van de gulden middenweg. Hoe meer jij de actie naar beneden trekt hoe meer ik dat probeer te compenseren.

Als ik het Schot random had gezet had je een punt. Maar er ging een gehele gedachtegang aan vooraf dus mag ik daar best fier op zijn. Ik geef zat andere mensen complimenten ik gelijkaardige situaties.

maar ik had nonkel dus ook al geruime tijd door slaan jullie daar ook even acht op?

Jij vond hem verdacht. Maar toch stond hij niet in je lynch opties. Wil het gerust gaan citeren je twijfelde tussen Dash en AB. Iemand verdacht vinden en daadwerkelijk door hebben vind ik nog een groot verschil.

Maargoed ik zal het daarbij laten. Ik bedank de mensen die mij privé een complimentje gaven ipv afbreuk te doen.
 
Reactiescore
1.577
Er is niets mis met trots zijn op je geslaagde acties. Ik ben de man van de gulden middenweg. Hoe meer jij de actie naar beneden trekt hoe meer ik dat probeer te compenseren.

je hebt wellicht veel te compenseren, maar goed je krijgt er geen genoeg van, dus ik zeg het nog een keer: prima schot hoor?

verder gelieve niet te netwerken in privé @Speeder. @Jo Han
 

Deleted User - 487970061

Guest
Het halve dorp is al dood en jullie hebben eindelijk de eerste wolf gelynchd, godd bezig hoor :p en succes nog verder iedereen!
 
Reactiescore
1.014
Ik ben nu lunch omdat mn naam aan een rol is gelinkt. Vind dat echt ***
 
Reactiescore
1.697
ja ik snap die kritiek op mijn heerschappij niet zo.
ik heb lunch 1 voorkomen, lunch 2 voorkomen, lunch 3 dan nu candiu kwijtgeraakt
en lynch 1 fout gezeten, lynch 2 goed gezeten, lynch 3 goed gezeten
en patient zero ongedaan gemaakt :)
 
Bovenaan