[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.532
Dank Jo Han. En zou je aub je beslissing over het nazi thema wvw kunnen herzien? Leek me tof en acceptabel, mocht het tijdens het spel tóch fout gaan, dan kun je dan altijd nog hard ingrijpen toch? Daarbij valt wel samen dat de ban van Simeco nu opgeheven wordt. Is mogelijk toch? Ik denk dat als je dit doet het je in dank zal worden afgenomen en het gezichtsverlies 0,0 is.
 
Reactiescore
1.468
maar je bent wel een mod toch? dus dan kan het ook raar zijn voor een mod?
Ja ofc, ik type de hele dat al alleen maar van m'n telefoon. Wel veel eelt nu op m'n duimen.

Wie is lvl 2? En welk level is Duckje?
Level 2 is het zelfde als dat ook wel roaming mod word genoemd. Weet niet of je dat wat zegt.
 
Reactiescore
976
Ja ofc, ik type de hele dat al alleen maar van m'n telefoon. Wel veel eelt nu op m'n duimen.


Level 2 is het zelfde als dat ook wel roaming mod word genoemd. Weet niet of je dat wat zegt.

Ben niet zo vertrouwd met die dingen. Wie zijn de roaming mods? Anciens zoals famdecibel?
 
Reactiescore
1.532
Dank Jo Han. En zou je aub je beslissing over het nazi thema wvw kunnen herzien? Leek me tof en acceptabel, mocht het tijdens het spel tóch fout gaan, dan kun je dan altijd nog hard ingrijpen toch? Daarbij valt wel samen dat de ban van Simeco nu opgeheven wordt. Is mogelijk toch? Ik denk dat als je dit doet het je in dank zal worden afgenomen en het gezichtsverlies 0,0 is.
Nu tag ik je niet @Jo Han en doe ik aardig maar wordt er compleet overheen gelezen
 
Reactiescore
770
ik vind dat we hier niet zo licht moeten overgaan. Topic sluiten, posts verwijderen, mensen bannen en berispen voor persoonlijke subjectieve redenen, namelijk niet willen getagd worden als iemand die het forum dienen moet, en niet omgekeerd. Belachelijk gewoon.
 
Bovenaan