[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
1.704
Ik wist het wel. Dat was de eerste keer dat ik eens iets juist had gezien. Klein beetje vooruitgang dus :)
ben supertrots op je dat je het na al die rondes eindelijk eens bij het goede eind had mbt mij, maar een sjamaan staat natuurlijk niet gelijk aan een wolf. een sjamaan moet wolven vangen en tussendoor ervoor zorgen dat ze hem ook niet willen opeten.
 

DeletedUser17472

Guest
ben supertrots op je dat je het na al die rondes eindelijk eens bij het goede eind had mbt mij, maar een sjamaan staat natuurlijk niet gelijk aan een wolf. een sjamaan moet wolven vangen en tussendoor ervoor zorgen dat ze hem ook niet willen opeten.
Dat klopt... maar slecht is voor mij slecht en staat voor mij voor wolf.

Jullie moeten niet alles tegelijk willen hoor. Stapje voor stapje.
 
Reactiescore
1.277
is het gebruiken van de macht van de staat, een andere controlerende macht, een bepaalde groepering, of van bepaalde individuen, om informatie achter te houden of de expressie aan banden te leggen. De verwante term persbreidel geeft de maatregelen aan om de persvrijheid te beperken.

.
 
Reactiescore
1.277
Beste @Jo Han , kan je mij de exacte forumregel doorsturen die overtreden worden met een potje WvW van simeco?
 
Reactiescore
1.277
Nazisme is gewoon niet toegestaan en word echt niet getolereerd.

Er wordt toch niet het nazisme verheerlijkt?
je zou een punt hebben als de goedjes nazis zijn en we joden moeten zoeken...
maar het gaat juist om het berechten van de nazi's
 
Reactiescore
1.468
hahaha opnieuw twee maten, twee gewichten. Intussen staat de nazispotprent van CI gewoon nog steeds online :redface: :redface:
Die is nog niet beoordeeld.
Melding staat nog open ivm we even wilden overleggen. Ik kan uiteraard daar de uitkomst van niet communiceren maar het is niet dat we dat soort dingen zonder meer laten gaan
 
Reactiescore
770
Nazisme is gewoon niet toegestaan en word echt niet getolereerd.

Intussen viert het communisme hier hoogtij. Mensen die zich vernoemen naar dictators zoals Mao Ze Dong, Kim Jong Un... Kan allemaal. Want de miljoenen moorden die vielen onder dat regime was te ver van mijn bed.

Alsook, je kan geen humor hebben. Geef dat maar toe, en bindt in. Dank bij voorbaat.
 
Bovenaan