[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser82718

Guest
Als Big Bear zelfmoord pleegt vanwege zijn depressies, mag ik dan zijn rol?
 
Reactiescore
1.577
kwil het niet opnemen voor vierjarige kinderen (dat zou wat vies zijn???)

maar je kan je ook afvragen of dit forum geschikt is om zo'n persoonlijke info te delen?

gewoon zeggen 'mijn hoofd staat er even niet naar' volstaat hoor

zelfs voor een mod

elk huisje heb immers z'n kruisje

beetje terughoudendheid is wel geboden, tis hier niet the oprah winfrey show
 
Reactiescore
293
kwil het niet opnemen voor vierjarige kinderen (dat zou wat vies zijn???)

maar je kan je ook afvragen of dit forum geschikt is om zo'n persoonlijke info te delen?

gewoon zeggen 'mijn hoofd staat er even niet naar' volstaat hoor

zelfs voor een mod

elk huisje heb immers z'n kruisje

beetje terughoudendheid is wel geboden, tis hier niet the oprah winfrey show
Ben het met je eens hoor, maar het had niet nodig geweest om zoiets te roepen:).

Laten we in ieder geval weer on topic gaan, ik hoop dat er nog wat inschrijvingen volgen:)
 
Reactiescore
1.577
ik vind het wel relevant dat iedereen met een kwaal of een probleem dat nu even deelt met de rest van de community

is wel zo eerlijk toch dan kunnen we daar politiek correct als we zijn allemaal rekening mee houden tijdens het potje?
 

Deleted User - 2075062

Guest
kwil het niet opnemen voor vierjarige kinderen (dat zou wat vies zijn???)

maar je kan je ook afvragen of dit forum geschikt is om zo'n persoonlijke info te delen?

gewoon zeggen 'mijn hoofd staat er even niet naar' volstaat hoor

zelfs voor een mod

elk huisje heb immers z'n kruisje

beetje terughoudendheid is wel geboden, tis hier niet the oprah winfrey show

Nee, ik ga hier gewoon op reageren. Want dit is gewoon iets recht proberen te lullen wat gigantisch krom is.

Of zoiets hier gedeeld moet worden is een totaal andere discussie. Dat mensen er op die manier op reageren is totaal ongehoord en getuigd in mijn optiek dat je totaal geen idee heb wat je aan het roepen bent. Dit soort dingen kunnen namelijk gewoon een flinke impact hebben op iemand die dus blijkbaar al niet gigantisch goed in zijn vel zit.

Meerdere mensen hebben mij opgeroepen hier weer een potje mee te komen doen. Ik vond het wel leuk om weer is mee te doen hier. Maar als jullie hier dit soort gedrag goedkeuren snap ik wel dat WvW op dit forum op begeven moment totaal uitgestorven was. Dit gedrag accepteren en zelfs goedkeuren door het proberen goed te praten gaat me de pet te boven, is echt belachelijk en een nieuwe vorm van triest.

Dit is de laatste keer dat ik erop in ga CI, maar vond wel dat het nog nodig was dit in elk geval te zeggen. Ik heb de oproep gedaan deze 2 spelers te weren, als dat niet gebeurd so be it. Jij en Capri zijn de spelleiders dit potje. Maar zou het gigantisch zonde en direct een enorm verlies voor dit potje vinden als deze spelers straks een rol toebedeeld krijgen. Of ze moeten nog met een beetje een deftig excuus komen.
 
Reactiescore
1.804
laat ons niet vergeten dat Hopeful me meteen vanuit het niets beschuldigde van lachen met depressie
en dat terwijl ik die kerel niet ken, laat staan dat er ergens nog maar gewag gemaakt werd van depressies
respect voor ieders situatie, maar beetje flauw om dan zo te reageren, niet?
 

Deleted User - 487871837

Guest
laat ons niet vergeten dat Hopeful me meteen vanuit het niets beschuldigde van lachen met depressie
en dat terwijl ik die kerel niet ken, laat staan dat er ergens nog maar gewag gemaakt werd van depressies
respect voor ieders situatie, maar beetje flauw om dan zo te reageren, niet?

Ja was geen goede reactie van me, dat klopt. Impuls door je reactie die me in het verkeerde keelgat schoot.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Ik kan dit doen maar vind het ook een beetje krom aangezien de discussie is ontstaan door een post van mij.

Ik denk dat iedereen dit wel apprecieert, als dit gewoon ontopic weer wordt, en de resterende bijdrage die tot de discussie leidde gewoon weg gehaald wordt. Zo blijft het immers duidelijk wie er nu heeft ingeschreven en wie niet. ;)
Dus doe het maar.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Even overlegd met Capri en beiden schamen ons een beetje, zeker voor de paar nieuwe deelnemers dat er dit soort opmerkingen worden gemaakt. Daarom willen we ze ook de kans geven om gewoon normaal mee te doen. Maar nog zo een opmerkingen maken en deelname is idd uitgesloten voor diegene.
 
Bovenaan