[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser23144

Guest
Je post zoveel dat men denkt dat je meedoet. Dan doe je iets fout hopeful
 

Deleted User - 2075062

Guest
Waar zijn Beast Incarnate., Calamus, BlueKnife en dat soort spelers? Zijn die hier soms nog te vinden of niet?
 

DeletedUser66129

Guest
@spelleiding. Als je een grapje wilt maken dat off topic is doe het hier of maak geen instelling om spam tegen te gaan. Dit is vrij hypocriet een spel leiden..
 

DeletedUser66129

Guest
Mij leek 1 grapje wel gepast, maar als dat zodanig niet gewenst is dan doen we dat niet.

Het kan als je gewoon normale instellingen hebt. Je hebt al eerder dit potje een off topic post gemaakt er hiermee weer. Het is vrij raar dat je een belangrijke regel hebt om spam tegen te gaan maar vervolgens wel zelf eraan doet. Daarom beter hier doen, over algemeen leest men dit topic ook wel dus kan prima. Nu vraag ik me af hoe serieus de leiding is om spam tegen te gaan als ze zelf ook doen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het kan als je gewoon normale instellingen hebt. Je hebt al eerder dit potje een off topic post gemaakt er hiermee weer. Het is vrij raar dat je een belangrijke regel hebt om spam tegen te gaan maar vervolgens wel zelf eraan doet. Daarom beter hier doen, over algemeen leest men dit topic ook wel dus kan prima. Nu vraag ik me af hoe serieus de leiding is om spam tegen te gaan als ze zelf ook doen.

De instelling tegen spam is om mensen tegen te gaan die een hele dag, of meerdere dagen, inhoudsloos zitten te posten. Denk hierbij aan succes wensen, offtopic praten, en dat meermaals doen zonder iets bij te dragen. Als men een of twee keer een offtopic grapje maakt tussendoor, vind ik dat echt geen probleem en zal ik daar ook niet tegen optreden.

Waarschuwingen worden, wanneer nodig, zeker wel uitgedeeld, alleen privé. Vind ik iets netter persoonlijk.
 

DeletedUser66129

Guest
De instelling tegen spam is om mensen tegen te gaan die een hele dag, of meerdere dagen, inhoudsloos zitten te posten. Denk hierbij aan succes wensen, offtopic praten, en dat meermaals doen zonder iets bij te dragen. Als men een of twee keer een offtopic grapje maakt tussendoor, vind ik dat echt geen probleem en zal ik daar ook niet tegen optreden.

Waarschuwingen worden, wanneer nodig, zeker wel uitgedeeld, alleen privé. Vind ik iets netter persoonlijk.

Maar goed, neemt niet weg dat je een grapje kan quoten en hier kan zetten. 90% leest dit topic ook, scheelt weer in het speeltopic.
 

DeletedUser66129

Guest
Wat Gijs zegt, het moment dat je denkt dat ik wolf ben dan ben ik goedje. En het moment dat je denkt dat ik goedje ben dan ben ik ook goedje. Want heb nu een goedjes rol gekregen.

Ik ben dan ook de enige die jou regelmatig door heeft als je wolf bent. Net zoals andersom heb jij vaak mij door als wolf.
 
Bovenaan