[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Deleted User - 487871837

Guest
Mede ook dit potje ja. Maar moet ik deelnemen aan een potje om daarover opmerking te maken? Als dit eerste was die het deed hoorde je mij nu nog niet er over. Maar heb bijvoorbeeld ook al Jens aantal potjes gezien die dit deed en volgens mij nog iemand. Het is iets wat laatste tijd gebeurd en ik vind het gewoon een grote onzin om dit in een potje te doen. Vandaar laat ik me horen..

Nouja ik snapte vooral je frustraties zo uit het niets niet omdat je niet meedoet met dit potje en ik dacht dat je het daar specifiek over had. Daarom leek het me raar dat je zou klagen over iets wat in een potje gebeurt waar je toch niet aan meedoet.
 

DeletedUser74005

Guest
Rolverdeling was als het goed is voor 20 spelers gemaakt, omdat ik had aangegeven dat er nog 2 spelers bij zouden komen. Die 21ste speler zou dan beter op de reservelijst kunnen idd.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vind het wel geinig omdat ik zelf tijd heb om mee te doen.
 

DeletedUser72524

Guest
Freaker Play valt dood.

Hij was
Burger

Als je in jouw topic neerzet dat er geen zwarte dood is, mag je ook geen regels gebruiken ter betrekking van een zwarte dood. Dus geen wolven (slechtjes) plaatsen of een zwarte dood claim bestraffen.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik dacht ik zeg het maar even, als leermoment voor de volgende keer.
 
Bovenaan