[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

Reactiescore
182
mods mogen niet meer mee doen aan wvw dat stuit altijd op veel problemen

Statistisch gezien klopt het niet wat je zegt.
Ik heb 6 potjes meegespeeld, waarin alle 6 mods zaten. 1 van die 6 potjes ging fout.
De conclusie daarvan is dus dat 16.5% van die potjes met mods erin fout gaat.

Ik heb 1 potje met stalov gespeelt, en dat potje ging mis vanwege verhitte reacties.
1 van de 1 potjes liep mis, equals 100%.

Leer eens de hand in eigen boezem te steken, is mijn advies.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
770
Ik heb het al lang bijgelegd met jenskeuh dus ik heb al genoeg in mijn eigen boezem gekeken

Je bent trouwens zelf iemand die al vaker in openbare chats mensen hebt zitten aanvallen en beoordelen wegens hun spelgedrag. Hier doe je het ook; omdat je maar een potje gespeeld hebt met mij dat toevallig foutloopt door bepaalde zaken, trek je maar die conclusie...

Maar he aangezien meesten met jou akkoord gaan door je bericht te liken zal ik dan inderdaad nog eens in mijn boezem kijken en stellen dat ik voorgoed stop met WvW :) als ik toch zo ergerlijk en verhit ben
 
Reactiescore
182
Ik heb het al lang bijgelegd met jenskeuh dus ik heb al genoeg in mijn eigen boezem gekeken

Je bent trouwens zelf iemand die al vaker in openbare chats mensen hebt zitten aanvallen en beoordelen wegens hun spelgedrag. Hier doe je het ook; omdat je maar een potje gespeeld hebt met mij dat toevallig foutloopt door bepaalde zaken, trek je maar die conclusie...

Maar he aangezien meesten met jou akkoord gaan door je bericht te liken zal ik dan inderdaad nog eens in mijn boezem kijken en stellen dat ik voorgoed stop met WvW :) als ik toch zo ergerlijk en verhit ben

Dat vind ik dan weer goed om te horen.

Kun je mij eens een concreet voorbeels geven waar ik in de skypechat iemand veroordeel vanwege hun spelgedrag?
Want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik dat gedaan heb.
 
Reactiescore
770
geen zin om dat te gaan terug te zoeken maar algemeen is jouw toontje wel neerbuigend ja
 
Reactiescore
770
ja idd als den BI nog eens mee zal doen doe ik ook mee puur om hem te lynchen
:)

want ik lynch persoonlijk he iedere keer :)

oh-ohw er was eens een man die was zo'n oen
had het IQ van een waterhoen
ohoo
schiep niet al te veel poen
waardoor hij een gat heeft in zijn schoen
en heeft niets meer nog op zijn pensioen
psshh
bij hem is het gras minder groen
tis niemand minder dan onze eigen
tromgeroffel
maroen !!!!
 
Bovenaan