[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser8065

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

ik ben ook voor -Tim- en een limiet van 30-35 spelers
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

2 spellen tegelijk zou wel een goed idee zijn
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

en dan ook met een keuze spel 1 doet bijv met events en magier en dief (en dan geen ziener en heks bijv)
en spel 2 doet dat weer niet en die doet weer met 1 wolf met conversie (mensen die dood gaan worden een wolf hun oude rol gaat naar een andere speler) er wordt dan gestemt om een rol (maar wat dat ook is rara ?)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

en dan ook met een keuze spel 1 doet bijv met events en magier en dief (en dan geen ziener en heks bijv)
en spel 2 doet dat weer niet en die doet weer met 1 wolf met conversie (mensen die dood gaan worden een wolf hun oude rol gaat naar een andere speler) er wordt dan gestemt om een rol (maar wat dat ook is rara ?)
ga weg met kje events ^^ nog meer voordeel voor burgers :p
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

ik ben ook voor -Tim- en een limiet van 30-35 spelers

Als we dat doen moeten we er 2 doen een voor de "ervaren" en dan iemand anders (zoals ik bijv) voor de minder "ervaren".
 

DeletedUser15806

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Ja, de lijst is:

Liessens
Hero8
Bloodpriest
Dravir8
Woodster
Jaenken
-Tim-
Geheimelol
Lieflap
kindorin

Al vind ik het ook goed als -Tim- het doet.

Je vergeet iemand... (mij dus:p)

Maar ik ben het wel eens.. Max 35 mensen en niet meer..;)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Je vergeet iemand... (mij dus:p)

Maar ik ben het wel eens.. Max 35 mensen en niet meer..;)

Ja, ik had al in het topic gezecht dat ik het volledige lijstje niet meer had vanwege virus op andere pc ^^
 

DeletedUser18045

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

wanneer zal dan de inschrijfdatum zijn?
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Stel dat iemand mij wilt.

Waarscheinlijk maar 1 wolf met conversie (max 5 wolven)
een dief (copieerd een rol weerwolf met conversie gaat niet hij weet ook wie dat is)
een magier (in plaats van de ziener of met dat kan ook)
Als je je misdraagt zal ik een maatreggel treffen (het nerfen van wat je bent)
En mensen die zich wel netjes gedragen zullen als iemand zich zwaar misdraagt een rollen switch krijgen (tenzij je zegt deze rol wil ik liever hebben)

ik wil namelijk het zo eens proberen.

wat denken jullie van het idee een ervaren spel (door -tim-)
en een minder ervaren spel (door iemand anders?)

natuurlijk precies de zelfde instellingen later kunnen deze 2 worden geswitched.

Het is ook mogelijk dat via het noob spel je je later kan promoveren tot het echte ervaren spel als je al wat beter bent (mischien komt er nog een middelklasse tussen als het nog voller wordt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2487

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Ja, de lijst is:

Liessens
Hero8
Bloodpriest
Dravir8
Woodster
Jaenken
-Tim-
Geheimelol
Lieflap
kindorin
Oortjes

Al vind ik het ook goed als -Tim- het doet.

Ik had niet verwacht dat mensen als Hero8, Dravir8 en Geheimelol zich zouden aanmelden. Het spijt me, maar ik denk dat er wel enige mate van serieusheid verlangt wordt bij het leiden van een goed spel. Ik speel dit spel al jaaren maar wat ik irritant vind is als mensen spelleider willen worden nadat ze het 1x hebben gespeeld, vervlogens de regels door elkaar halen en dan hun vinger in iemand anders richting steken.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Ik heb het vaker gespeeld maar ik heb een tactiek :).

Ik ben geen noob hoe denk je dat ik anders 6x de dood ontwijk?

Ik speel het slim maar ook dom.
 

DeletedUser23300

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

wanneer zal dan de inschrijfdatum zijn?

vraag ik me ook af.


en ik vind 2 ronden tegelijk ook wel goed, want ik was helaas te laat om me in te schrijven voor #3 en nu moet ik nog heeel lang wachten :(
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Mischien vandaag al opstarten?

en beginnen als wvw3 eindigt?
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Ik had niet verwacht dat mensen als Hero8, Dravir8 en Geheimelol zich zouden aanmelden. Het spijt me, maar ik denk dat er wel enige mate van serieusheid verlangt wordt bij het leiden van een goed spel. Ik speel dit spel al jaaren maar wat ik irritant vind is als mensen spelleider willen worden nadat ze het 1x hebben gespeeld, vervlogens de regels door elkaar halen en dan hun vinger in iemand anders richting steken.

Ik heb gewoon gezegd dat je minstends 1x moet hebben meegespeeld, ik weet wel dat er een paar tussen zitten, die wss toch geen/weinig stemmen krijgen, mja, ik kan ze het niet weigeren. Daarom wil ik ook een stemming.
 

DeletedUser23300

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Stel dat iemand mij wilt.

)

ik wil namelijk het zo eens proberen.

wat denken jullie van het idee een ervaren spel (door -tim-)
en een minder ervaren spel (door iemand anders?)

natuurlijk precies de zelfde instellingen later kunnen deze 2 worden geswitched.

Het is ook mogelijk dat via het noob spel je je later kan promoveren tot het echte ervaren spel als je al wat beter bent (mischien komt er nog een middelklasse tussen als het nog voller wordt)

deze vind ik wel goed allen zou ik nog een klasse meer willen voor degene die nog niet echt heel ervaren zijn maar ook zeker geen noob zijn. en dan kan je het zo regelen als je er vroeg uit bent dan moet je volgende keer bij de noobs.als je er in het midden van het spel uitgaat dan ga je bij de gewone. en als je wint of er heel laat uit gaat dan ga je volgend spel bij de pro's
 

DeletedUser13565

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Ik heb het vaker gespeeld maar ik heb een tactiek :).

Ik ben geen noob hoe denk je dat ik anders 6x de dood ontwijk?

Ik speel het slim maar ook dom.

Dus jij denkt dat je dat aan je slimheid te danken hebt? :eek:
Ik wilde iets zeggen, maar k slik net op tijd mn woorden in..:)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Ik heb het vaker gespeeld maar ik heb een tactiek :).

Ik ben geen noob hoe denk je dat ik anders 6x de dood ontwijk?

Ik speel het slim maar ook dom.

Doe aub niet zo cool.

Als jij spelleider word doe ik sowieso niet mee. Ik heb me het hele vorige spel al aan je geërgerd en dat doe ik nu nog steeds.

Ik ga voor -Tim-, Quecha of Slaro als leider.
 

DeletedUser15806

Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4

Ik had niet verwacht dat mensen als Hero8, Dravir8 en Geheimelol zich zouden aanmelden. Het spijt me, maar ik denk dat er wel enige mate van serieusheid verlangt wordt bij het leiden van een goed spel. Ik speel dit spel al jaaren maar wat ik irritant vind is als mensen spelleider willen worden nadat ze het 1x hebben gespeeld, vervlogens de regels door elkaar halen en dan hun vinger in iemand anders richting steken.

Geheimelol zie ik nog wel een ronde goed en serieus leiden. Zijn naam klinkt niet serieus.. Maar moet je hem daarom niet serieus nemen? Verder doet iedereen andere ervaringen op na de eerste spelronden;)
 
Bovenaan