DeletedUser8065
Guest
Re: [Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam #4
ik ben ook voor -Tim- en een limiet van 30-35 spelers
ga weg met kje events ^^ nog meer voordeel voor burgersen dan ook met een keuze spel 1 doet bijv met events en magier en dief (en dan geen ziener en heks bijv)
en spel 2 doet dat weer niet en die doet weer met 1 wolf met conversie (mensen die dood gaan worden een wolf hun oude rol gaat naar een andere speler) er wordt dan gestemt om een rol (maar wat dat ook is rara ?)
2 spellen tegelijk zou wel een goed idee zijn
Ja, de lijst is:
Liessens
Hero8
Bloodpriest
Dravir8
Woodster
Jaenken
-Tim-
Geheimelol
Lieflap
kindorin
Al vind ik het ook goed als -Tim- het doet.
Je vergeet iemand... (mij dus)
Maar ik ben het wel eens.. Max 35 mensen en niet meer..
Ja, de lijst is:
Liessens
Hero8
Bloodpriest
Dravir8
Woodster
Jaenken
-Tim-
Geheimelol
Lieflap
kindorin
Oortjes
Al vind ik het ook goed als -Tim- het doet.
wanneer zal dan de inschrijfdatum zijn?
Ik had niet verwacht dat mensen als Hero8, Dravir8 en Geheimelol zich zouden aanmelden. Het spijt me, maar ik denk dat er wel enige mate van serieusheid verlangt wordt bij het leiden van een goed spel. Ik speel dit spel al jaaren maar wat ik irritant vind is als mensen spelleider willen worden nadat ze het 1x hebben gespeeld, vervlogens de regels door elkaar halen en dan hun vinger in iemand anders richting steken.
inderdaad
wel 2 verschilende
1 met hints in verhalen
1 zonder
ofzoiets
Stel dat iemand mij wilt.
)
ik wil namelijk het zo eens proberen.
wat denken jullie van het idee een ervaren spel (door -tim-)
en een minder ervaren spel (door iemand anders?)
natuurlijk precies de zelfde instellingen later kunnen deze 2 worden geswitched.
Het is ook mogelijk dat via het noob spel je je later kan promoveren tot het echte ervaren spel als je al wat beter bent (mischien komt er nog een middelklasse tussen als het nog voller wordt)
Ik heb het vaker gespeeld maar ik heb een tactiek .
Ik ben geen noob hoe denk je dat ik anders 6x de dood ontwijk?
Ik speel het slim maar ook dom.
Ik heb het vaker gespeeld maar ik heb een tactiek .
Ik ben geen noob hoe denk je dat ik anders 6x de dood ontwijk?
Ik speel het slim maar ook dom.
Ik had niet verwacht dat mensen als Hero8, Dravir8 en Geheimelol zich zouden aanmelden. Het spijt me, maar ik denk dat er wel enige mate van serieusheid verlangt wordt bij het leiden van een goed spel. Ik speel dit spel al jaaren maar wat ik irritant vind is als mensen spelleider willen worden nadat ze het 1x hebben gespeeld, vervlogens de regels door elkaar halen en dan hun vinger in iemand anders richting steken.