[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam (echt #182).

DeletedUser63354

Guest
Ik heb een afspraak gemaakt met Vic. Kan ik niet maken ;)
 
Reactiescore
1.577
Nja, iemand anderhalve dag niet laten meespelen heeft een te grote invloed op het potje. Beter iemand die meteen actief is. Persoonlijke afspraken boeien niet, het potje moet gewoon goed geleid worden.
 

DeletedUser63354

Guest
Nja, iemand anderhalve dag niet laten meespelen heeft een te grote invloed op het potje. Beter iemand die meteen actief is. Persoonlijke afspraken boeien niet, het potje moet gewoon goed geleid worden.

Ik heb mijn beslissing allang genomen. Ik heb die afspraak met Victorious en daar hou ik me aan.
 

DeletedUser63354

Guest
Tja, in principe sterft EoS en ben ik er gewoon nog. Deadline 21:30 betekent dat alles wat na 21:30:00 komt te laat is. En jouw post, DAI, was na 21:30:00. Maar Twan en Andy zullen dat als goede matties wel onderling regelen en dan sterf ik alsnog.

Ik zou toch graag willen vragen of je geen vraagtekens wilt zetten bij de objectiviteit van mij als spelleider. Ik doe namelijk mijn best om zulke situaties te beoordelen en daar heb ik geen invloed van anderen bij nodig.
 
Reactiescore
1.577
Mijn excuses daarvoor Twan. Maar het was meer een sneer naar Andy en #teamEoS, niet persoonlijk naar jou. Ook al deed je zelf aan vriendjespolitiek door Victorious in het potje te laten, maar dat doet er nu niet meer toe.
 

DeletedUser63354

Guest
Excuus accepted uiteraard. Ook was hwt geen vriendjespolitiek met Victorious. Als ik die afspraak met ieder ander had gemaakt, had ik me daar ook aan gehouden.
 
Bovenaan