[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
1.532
die zijn ook niet gebruikt en/of bepalend geweest in beslissingen in het spel. de schoten van de jagers waren vele malen belangrijker.
 
Reactiescore
141
pardon ga je nou tof doen? ik had ook gewoon m’n schot op een ander kunnen zetten dan hadden WE VERLOREN. je kan me maar beter dankbaar zijn klein stuk onbenul!!!!!!!!
speedertje je wolfdar was best wel kapot dit potje.

Kan gebeuren ff nieuwe batterijen er in en hij doet het weer!
 
Reactiescore
559
ik wil nog wel even melden dat ik als 1ste op wolfje freaker zat he :cool:
dit vonden ze jammer genoeg zo bedreigend in de wolvenchat dat ze me infecteerde :(
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Nonkel heeft trouwens ook een zeer sterke rol gespeeld nog na zijnj dood, ik kan echter niet precies onthullen waarom?
 
Reactiescore
1.577
mooi spel we hadden altijd moeten winnen maar de welp liet de vos leben om een onverklaarbare reden en plots was ik om de foute reden verdacjt

dat we time nog wel konden lynchen was een meeballer maar voor de rest veel pech gehad ook met infecties en het schot op laila

toch goed gespeeld aan de slechtjes
 
Reactiescore
1.014
Alsnog bedankt @Combino Pastasaus voor je vosacties. Ik vertrouwde het totaal niet, door al die infecties die er in zaten en door een aantal mensen die zeiden dat jij die eerste spelers nooit zou vossen. :rolleyes:

Aan de sletten, goed je best gedaan (bijna) elke nacht weer. Maar ook die vertrouwde ik niet. :rolleyes:

@killingsspreeee waar ging het mis? Haha. Wanneer was je nou geïnfecteerd? Toen ik me ging ergeren aan je of was dat al daarvoor?:p:rolleyes:

@WatBlaasJeInMijnOor? bedankt voor het regelen van dit geniale potje met allemaal speciale rollen. Was weer eens wat anders. En je was lekker actief met de DL’s en snel op reageren van vragen! Topleider!
 
Reactiescore
397
Alsnog bedankt @Combino Pastasaus voor je vosacties. Ik vertrouwde het totaal niet, door al die infecties die er in zaten en door een aantal mensen die zeiden dat jij die eerste spelers nooit zou vossen. :rolleyes:

Aan de sletten, goed je best gedaan (bijna) elke nacht weer. Maar ook die vertrouwde ik niet. :rolleyes:

@killingsspreeee waar ging het mis? Haha. Wanneer was je nou geïnfecteerd? Toen ik me ging ergeren aan je of was dat al daarvoor?:p:rolleyes:

@WatBlaasJeInMijnOor? bedankt voor het regelen van dit geniale potje met allemaal speciale rollen. Was weer eens wat anders. En je was lekker actief met de DL’s en snel op reageren van vragen! Topleider!
Dat was daarvoor al. Nacht vijf pas geïnfecteerd.
 
Reactiescore
1.014
Reactiescore
397
Was dat de nacht dat je materlotti wel/niet had beschermd?
Bij nader inzien. Je verdacht mij wel regelmatig voordat ik geïnfecteerd was, maar ik denk dat je je aan me begon te ergeren nadat ik geïnfecteerd was aangezien ik en Sieb toen de discussie hadden en ik toen het verhaal van jouw infectie verzon.

Nee nacht vijf was twee nachten daarna. Nacht 3 heb ik blond beschermd van infectie. Toen heb ik dag 4 denk ik nonkel verdacht die is nacht 4 door arbeitman gekilled. Toen is fam geïnfecteerd. Dag 5 verdacht ik freaker, Sieb en had ik mijn theorie over Bloewolf. Die nacht ben ik geïnfecteerd.
 
Bovenaan