[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
723
Met een lynch op Dashba wordt gelijk duidelijk wie er liegt en wie niet. Daarbij heeft Dashba zich versproken naar mijn mening. Ik weet niet of je dat al gelezen had? Ik hoor graag jouw mening er over.

Btw flink wat lurkers die al een tijdje online zijn maar niets posten.

Bekijk bijlage 28587
Waarom een goedje lynchen en geen slechtje?
Er zijn genoeg bewezen goedjes momenteel en de wolven willen die er niet inhouden, dus dan gaan die eruit.

1620671964182.png
 
Reactiescore
1.014

DeletedUser17472

Guest
Candui, verplaats je in zijn situatie. Als hij werkelijk wijze burger zou zijn en er twee priesteracties geweest zijn ga je toch niet Miketijger als ketter openhouden? Hij heeft daarna ook nooit op KS zijn vraag beantwoord. Enkel dat hij wilde laten zien dat onze redenaties krom zijn.
Er heeft zich toch nog geen andere wijze burger gemeld, net al er zich geen andere vos gemeld heeft? Waarom push jij zo in de richting van Dash?
 
Reactiescore
723
Candui, verplaats je in zijn situatie. Als hij werkelijk wijze burger zou zijn en er twee priesteracties geweest zijn ga je toch niet Miketijger als ketter openhouden? Hij heeft daarna ook nooit op KS zijn vraag beantwoord. Enkel dat hij wilde laten zien dat onze redenaties krom zijn.
Welke vraag van KS heb ik gemist?
 
Reactiescore
1.538
Nogmaals, wie heeft er gisternacht een rol van het orakel doorgekregen? Is nu de derde keer. Bij geen antwoord zal het of een wolfje zijn die de rol heeft of wellicht een dode (als dat kan?)
 

DeletedUser17472

Guest
Niet elke rol hoeft erin te zitten en hij verspreekt zich. Hij moest claimen om zichzelf en mike te redden.
Hij kent de rollen ook niet. Beetje veel risico vind ik om te claimen als je wolf bent. Kans dat er een wijze burger in zit is best groot
 
Reactiescore
723
Okay, ik stel voor.
IEDEREEN stemt op mij, (dan hoef ik vanaf morgen niet meer te wvw'en :) )
Dan zien jullie dat ik priester ben, op zijn beurt is dash bewezen goedje.
Goedje liegt niet over zijn rol --> wijze burger
fam bewezen priester
combino bewezen niet geïnfecteerd
simeco, KS (en fam) bewezen.
 
Bovenaan