[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #328: Stop World Control!

Reactiescore
293
Ik vermoed infectie infectiewolf, infectiewolf, ketterse wolf en wildeling.
Nja als het dat zou zijn:
De infectie infectie wolf die infecteert een speler die wordt infectiewolf die kan dus ook weer iemand infecteren. Dat neem ik dan aan?

De infectiewolf kan ook weer iemand infecteren dan heb je in principe al 5 slechtjes als ik het goed heb.

Dan heb je daarnaast nog een ketterse wolf en een wildeling(waar ik verwacht mocht die zijn vannacht wel opgroeit na de vele claims vandaag).
Mijn gevoel zegt dat is veel :D

edit: zie zwartgedrukt
 

DeletedUser17472

Guest
Nja als het dat zou zijn:
De infectie infectie wolf die infecteert een speler die wordt infectiewolf die kan dus ook weer iemand infecteren. Dat neem ik dan aan?

De infectiewolf kan ook weer iemand infecteren dan heb je in principe al 5 slechtjes als ik het goed heb.

Dan heb je daarnaast nog een ketterse wolf en een wildeling(waar ik verwacht mocht die zijn vannacht wel opgroeit na de vele claims vandaag).
Mijn gevoel zegt dat is veel :D

edit: zie zwartgedrukt
Maar verdenk je dan als wolf?
 
Reactiescore
141
Ik wil duidelijkheid. Ik zou gaan voor Dashba.

Scenario 1: We zitten goed, dan is Dashba wolf en is Mike de ketterse wolf.
Scenario 2: We zitten fout. dan weten we dat de info die Dashba geeft klopt en dat Mike en Fam bij gebrek aan andere claims iig bewezen priesters zijn.

Waarom Dashba ipv Miketijger? Omdat de welp/wilderling in scenario 2 er voor kan kiezen Dashba te killen en dat we daardoor zowel Mike als Dashba zouden verliezen. En mocht Combino ons beduvelen dan heeft de welp het misschien wel op dag 2 op pastasaus geprobeerd en zal hij nu zeker voor Dashba gaan. Dus om het risico op te veel dode goedjes in scenario 2 te verkleinen zou ik nu op Dashba willen gaan.
Maar goed ik blijf er bij dat een lynch op dashba ons het meeste duidelijkheid geeft
 

DeletedUser17472

Guest
Wanneer je daadwerkelijk wijze burger zou zijn, dan ben jij de enige die weet dat miketijger de waarheid spreekt omdat jij met 100% zekerheid weet hoeveel priesters er in het spel zitten

Door te suggereren dat miketijger ketter is trek je je eigen info in twijfel... Verspreking dus
lees de veronderstelling van CTRL eens. Zo gek is zijn verhaal neit hoor.
 
Reactiescore
2.196
lees de veronderstelling van CTRL eens. Zo gek is zijn verhaal neit hoor.

Lees eens heel goed de quotes door. Bon, ik zal het voorkauwen.

Mike priestert dash
Fam priestert combino
Dash vraagt hoeveel priesters op

Dan komt dash aan met dat Mike nog ketter kan zijn, maar dash zou als wijze burger moeten weten dat beide priester zijn. Hij heeft het zelf gevragen.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik wacht de mening van bloodwolf af. die heb ik iets hoger staan.
 
Reactiescore
723
Ik denk dat dash eigenlijk nog openhoudt dat er nog een 3e drankje is. Als die dat niet inzet, zijn dash, fam, combino en ik intussen al lang bewezen.
Nu moet ik ook fam niet meer in twijfel trekken, dus dat scheelt een hoop.

qua verdachten verdenk ik nu nonkel, materlotti (en arbeitman)

- nonkel zegt ook dat er een welp/wilderling in kan zitten, hiermee ga ik akkoord, namelijk zichzelf. Heeft volgens mij de claim van combino niet gezien.
- materlotti neemt enkel fam als goedje en denkt niet eens vanuit een ander standpunt, wat als fam ketterse wolf is? (fam is geen ketterse btw)
- arbeit had time gevangen en time acht ik eerder goed. Ik wel akkoord met arbeit.
 
Reactiescore
1.279
Wanneer je daadwerkelijk wijze burger zou zijn, dan ben jij de enige die weet dat miketijger de waarheid spreekt omdat jij met 100% zekerheid weet hoeveel priesters er in het spel zitten

Door te suggereren dat miketijger ketter is trek je je eigen info in twijfel... Verspreking dus
Ik weet ook dat er 2 priesters zijn.
Ik probeer jullie te laten inzien dat jullie denkwijze krom is en niks toevoegd.
 
Bovenaan