[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #282: The Hunger Games

Deleted User - 487910658

Guest
Ook een erg makkelijke groene stem. Waarom zo snel groene stemmen zetten terwijl we nog een helemaal geen info hebben? Er kan nog wel informatie komen vandaag en snap dus niet dat je hem zo snel zet eerlijk gezegd. Zeker niet na mijn post van gister.

Jij vraagt ook groene stemmen zonder dat er info is. Dus dan snap je niet dat je zelf vraagt achter die groene stemmen?
Verder heb ik gewoon in het verleden genoeg bewezen een kwalitatieve speler te zijn. Het is niet meer dan logisch dat Sander zijn stem op me zet.
 

DeletedUser76198

Guest
Oké in dat geval castiel, naar mijn idee is dit een typisch voorbeeld. Hoi ik ben slechtje maar wil laten zien dat ik voor een hoedje denk en zijn jouw opmerkingen te geforceerd.

Ik vind het eerder een typische, ik haak overal op in om te laten zien hoe actief ik ben en wat voor een goede BM ik zal zijn.
 

DeletedUser78876

Guest
Crazy Gebekt krijgt mijn BM stem. Denk dat ik met hem het meest veilig zit voor nu. Voor de groene stem zal ik verder kijken, wil die het liefst op een iets actievere speler zetten. Daarmee kunnen we ook goed checken of deze persoon groene stem waard is over wat hij daarna te melden heeft.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Doe je idd. En als we naar jou logica kijken ben jij wel heel gefocused op castiel waarom?

Ik bevraag alleen waarom hij Gijs licht aanvalt op z’n BM en Loyal bevraagt na hij op Gijs stemt? Hoezo is dat enorm focussen? :p

Dat jij er iets groters van maakt kan ik ook niks aan doen he.
 
Reactiescore
338
Al die namen. Hoe kom je er op! Bedankt voor de burgemeesterstemmen tot zover! Hoop dat er nog meer zullen volgen. Ik ga de instellingen zo lezen, heb tot nu toe nog niks verdachts gezien.
 
Reactiescore
338
Crazy Gebekt krijgt mijn BM stem. Denk dat ik met hem het meest veilig zit voor nu. Voor de groene stem zal ik verder kijken, wil die het liefst op een iets actievere speler zetten. Daarmee kunnen we ook goed checken of deze persoon groene stem waard is over wat hij daarna te melden heeft.

En actiever? We zijn net bezig. Ik weet niet wat ik moet zoeken tussen de posts die tot nu toe geplaatst zijn, maar dat zijn vast geen wolven.
 

DeletedUser78876

Guest
En actiever? We zijn net bezig. Ik weet niet wat ik moet zoeken tussen de posts die tot nu toe geplaatst zijn, maar dat zijn vast geen wolven.

Daarom wacht ik ook nog met mijn groene stem. Verwacht wel dat jij actief genoeg bent voor de BM, maar wil groene stem eigenlijk op iemand plaatsen die dag 1 al redelijk wat invloed op het potje heeft en dus actief is. Maar dat zal wel vanavond komen.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Oké in dat geval castiel, naar mijn idee is dit een typisch voorbeeld. Hoi ik ben slechtje maar wil laten zien dat ik voor een hoedje denk en zijn jouw opmerkingen te geforceerd.

Nou dan denk je dat lekker. Je slaat de plank ver mis. Hoewel ik met je eens ben nu ik teruglees dat ik een beetje push idd.
 

DeletedUser76198

Guest
Dus niet wofs, maar slechts willig om bm te zijn?

Vind ik wel, als uk zo op dag 1 om Bm stemmen zou vragen verwacht ik wel dat jullie snappen dat er iets vreemds gaande is. Castiel verwacht je juist als wolfje oplettender dan dat.
 

DeletedUser78876

Guest
Ik bied me ook aan voor het BM-schap. Ik zal niet te actief zijn gedurende dag 1 t/m 3 (anders word ik gelyncht :S), maar zal wel alles meelezen en waar nodig antwoorden :)

Vond dit wel een verdacht bericht met het idee dat er een infectie-infectie wolf in kan zitten. Maar weet dat ik er eigenlijk niks achter moet zoeken.

Wat is het verschil met wachten tot morgen met mijn groene stem of em nu al plaatsen en morgen em eventueel aanpassen, als ik iemand meer 'vertrouw'? Gezien er een orakel in zit, ga ik er sowieso van uit dat de BM op dag 1 gezien wordt. Daarbij kan NITS zich met die 'muizenval' juist bewijzen, dus begrijp je punt niet?

Waarom specifiek NITS hierin benoemen dan? Want eigenlijk kan je iedereen hierin benoemen. Ik zie geen aanleiding om specifiek NITS te benoemen waarmee die zich moet bewijzen.


Overigens ik zie niet in waarom men gelijk tegen Castiel gaat. Dit gedrag is gewoon een frustrerende reactie van Castiel omdat hij geen BM stemmen ontvangt. Hij probeert van alles om BM te worden, mislukt en reageert dit beetje af op stemmen op andere of van andere. Dit is naar mijn mening juist eerder goedjes gedrag dan slechtjes gedrag. Ik zou er gewoon niet zoveel aandacht aan besteden als ik jullie was..
 

DeletedUser78876

Guest
Al die namen. Hoe kom je er op! Bedankt voor de burgemeesterstemmen tot zover! Hoop dat er nog meer zullen volgen. Ik ga de instellingen zo lezen, heb tot nu toe nog niks verdachts gezien.

Uit dit bericht leid ik af dat je wel het potje al hebt doorgelezen maar nog niet de instellingen?
 

DeletedUser74005

Guest
Vond dit wel een verdacht bericht met het idee dat er een infectie-infectie wolf in kan zitten. Maar weet dat ik er eigenlijk niks achter moet zoeken.



Waarom specifiek NITS hierin benoemen dan? Want eigenlijk kan je iedereen hierin benoemen. Ik zie geen aanleiding om specifiek NITS te benoemen waarmee die zich moet bewijzen.


Overigens ik zie niet in waarom men gelijk tegen Castiel gaat. Dit gedrag is gewoon een frustrerende reactie van Castiel omdat hij geen BM stemmen ontvangt. Hij probeert van alles om BM te worden, mislukt en reageert dit beetje af op stemmen op andere of van andere. Dit is naar mijn mening juist eerder goedjes gedrag dan slechtjes gedrag. Ik zou er gewoon niet zoveel aandacht aan besteden als ik jullie was..

Er zit geen infectie-infectiewolf in. Die zou er alleen bij 30 spelers in komen. Heb dit nagevraagd en anders had ik me niet ingeschreven.
 
Reactiescore
93
Er zit geen infectie-infectiewolf in. Die zou er alleen bij 30 spelers in komen. Heb dit nagevraagd en anders had ik me niet ingeschreven.
Als dergelijke informatie doorgegeven wordt aan spelers, zou het fijn zijn als dit (ook) in het topic gebeurde zodat iedereen ervan op de hoogte is. Tot dit door de spelleiding bevestigd is, houd ik in mijn hoofd dat de infectie-infectiewolf er nog steeds in kan zitten
 

DeletedUser78876

Guest
Er zit geen infectie-infectiewolf in. Die zou er alleen bij 30 spelers in komen. Heb dit nagevraagd en anders had ik me niet ingeschreven.

Fijn dat het dan nog in de instellingen staat.

Maar als je toch erop reageert. Vanwaar benoem je specifiek NITS dat diegene zich moet bewijzen? Je kan iedereen benoemen. Zijn 20 andere spelers nog, waarom hoeven deze zich niet te bewijzen dan?
 

DeletedUser74005

Guest
Fijn dat het dan nog in de instellingen staat.

Maar als je toch erop reageert. Vanwaar benoem je specifiek NITS dat diegene zich moet bewijzen? Je kan iedereen benoemen. Zijn 20 andere spelers nog, waarom hoeven deze zich niet te bewijzen dan?

Ik vind nits gewoon een fijne speler. Dit is volgens mij de 3e keer achter elkaar dat ik mn bmstem op hem zet en de 3e keer dat mensen erop in gaan en het verdacht vinden. Ik ben dus nier van plan toelichting te geven en verwijs je graag door naar mn reactie hierop tijdens mn vorige twee rondes.
 
Reactiescore
559
Ik vind nits gewoon een fijne speler. Dit is volgens mij de 3e keer achter elkaar dat ik mn bmstem op hem zet en de 3e keer dat mensen erop in gaan en het verdacht vinden. Ik ben dus nier van plan toelichting te geven en verwijs je graag door naar mn reactie hierop tijdens mn vorige twee rondes.

ik heb het potje effe vlug door gescrolt.
maar je kiest dus voor een bm die tot nu toe nog geen enkele post heeft gezet :|
vreemd waarom niet voor iemand die actiever is?
 
Bovenaan