[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #261

Reactiescore
1.015
Dat doen mensen rond de DL ook. Is dat niet verdacht dan? Hoe eerder je het doet, hoe beter imo. Wolven lopen niet graag risico door vlug te stemmen/counteren en dat als 1 vd eersten in de dag. Ik vind je reden echt je reinste onzin.
 

DeletedUser66129

Guest
Hmm verdacht wel dit. Paar minuten voor deadline een stemming openen op totaal iemand anders en vervolgens mensen die volgen. Hier moet hoe dan ook een wolf zitten of is dit een soort reddingsactie nu al?
 

DeletedUser77639

Guest
BM Stemming

1. Jenskeuh -> Tigor
2. Tigor -> Jenskeuh
3. Single Malt -> Netsky
4. GameBreaker -> Jenskeuh
5. .Saphira -> Jenskeuh
6. Hopeful -> Jenskeuh
7. Maroen1 -> Jenskeuh
8. Jokerbrain -> Jenskeuh
9. Yankee60 -> Jokersbrain
10. Jessicavd -> Jenskeuh
11. Sir Thrones -> Jenskeuh
12. Netsky -> Tigor
13. Beul Incarnate -> Netsky
14. Xilios ->
15. Anthraxxis

Uitslag:
8x Jenskeuh
2x Tigor
2x Netsky
1x Jokersbrain

Met trots delen we jullie mee dat Jenskeuh jullie nieuwe BM is!​
 

DeletedUser76681

Guest
ugh jah het was iig niet mijn intentie om mensen mee te krijgen. Ik volgde echt puur mijn gevoel, en wilde dan ook niet zoals sommige wel doen op een random iemand stemmen om toch maar gestemd te hebben.
 
Reactiescore
1.015
Hmm verdacht wel dit. Paar minuten voor deadline een stemming openen op totaal iemand anders en vervolgens mensen die volgen. Hier moet hoe dan ook een wolf zitten of is dit een soort reddingsactie nu al?

Er is vooralsnog een duidelijke samenhang tussen Tigor - Jenskeuh en Joker. Toch tenminste 2 vd 3, want ik geloof voor geen fluit dat ze alle 3 toevallig zijn. Daar zal iig een wolf inzitten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hmm verdacht wel dit. Paar minuten voor deadline een stemming openen op totaal iemand anders en vervolgens mensen die volgen. Hier moet hoe dan ook een wolf zitten of is dit een soort reddingsactie nu al?

Mijn stem was er een waar ik al de hele avond over zat te denken, maar er niet uitkwam. De theorie waar ik voor ging leek me het minst vage, vandaar.
 

DeletedUser8414

Guest
Er is vooralsnog een duidelijke samenhang tussen Tigor - Jenskeuh en Joker. Toch tenminste 2 vd 3, want ik geloof voor geen fluit dat ze alle 3 toevallig zijn. Daar zal iig een wolf inzitten.
Je gelooft echt dat wolven zo dom zijn om op dag 1 zichzelf zo bloot te geven? Dit zou gewoon zelfmoord zijn. Als ik wolf was had ik zeker niet gevraagd aan medewolven om me te redden maar had ik me gewoon laten sterven.
 

DeletedUser74966

Guest
Er is vooralsnog een duidelijke samenhang tussen Tigor - Jenskeuh en Joker. Toch tenminste 2 vd 3, want ik geloof voor geen fluit dat ze alle 3 toevallig zijn. Daar zal iig een wolf inzitten.
Hierin wil ik met je meegaan. In ieder geval Jens en Tigor. Daarnaast zie ik Saphira ook nog wel verdacht erbij.
 
Reactiescore
3.586
Er is vooralsnog een duidelijke samenhang tussen Tigor - Jenskeuh en Joker. Toch tenminste 2 vd 3, want ik geloof voor geen fluit dat ze alle 3 toevallig zijn. Daar zal iig een wolf inzitten.

Kijk mijn laatste 15 potjes en bekijk op welke tijden ik de eerste dagen mijn Lynchs heb gezet en probeer dan je stelling nog eens te volgen!
 
Reactiescore
1.015
Je gelooft echt dat wolven zo dom zijn om op dag 1 zichzelf zo bloot te geven? Dit zou gewoon zelfmoord zijn. Als ik wolf was had ik zeker niet gevraagd aan medewolven om me te redden maar had ik me gewoon laten sterven.

Ik geloof dat mensen tegen de DL fouten maken. Zelf doe ik dat niet, maar ik ben ondertussen al een doorgewinterd WvW'er. Tigor en joker hebben beiden soms de neiging zeer paniekerig te reageren als het erom spant. Waarom zo hard in de verdediging? Niemand had het over redden en ik zei ook niet dat het perse met 3 was. Ik geloof wel dat er tussen 2 van jullie 3 ergens correlatie is (hetzij slechtje, hetzij cupido).

Kijk mijn laatste 15 potjes en bekijk op welke tijden ik de eerste dagen mijn Lynchs heb gezet en probeer dan je stelling nog eens te volgen!

Boeit geen flikker, want verandert helemaal niks aan wat ik zeg. Ging hier over timing, niet over tijd ;).
 

DeletedUser8414

Guest
Ik geloof dat mensen tegen de DL fouten maken. Zelf doe ik dat niet, maar ik ben ondertussen al een doorgewinterd WvW'er. Tigor en joker hebben beiden soms de neiging zeer paniekerig te reageren als het erom spant. Waarom zo hard in de verdediging? Niemand had het over redden en ik zei ook niet dat het perse met 3 was. Ik geloof wel dat er tussen 2 van jullie 3 ergens correlatie is (hetzij slechtje, hetzij cupido).



Boeit geen flikker, want verandert helemaal niks aan wat ik zeg. Ging hier over timing, niet over tijd ;).
Ik ga altijd in de verdediging, dat zou je al moeten weten.
 

DeletedUser74966

Guest
Nou waar blijft die lynch? XD
Ik wil weten of het nog nut heeft om uit te leggen of niet.
 

DeletedUser76681

Guest
GAme je bent dood
Lynch stond er al hoor maar is terug weg
 

DeletedUser66129

Guest
Je gelooft echt dat wolven zo dom zijn om op dag 1 zichzelf zo bloot te geven? Dit zou gewoon zelfmoord zijn. Als ik wolf was had ik zeker niet gevraagd aan medewolven om me te redden maar had ik me gewoon laten sterven.

Tenzij je de infectiewolf bent. Dan lijkt het me sterk dat ze je nu zo makkelijk zullen offeren.. Alle opties openhouden he ;)
 
Reactiescore
1.015
De lynch is al geweest, paar posts hierboven. Je was DO.

@Jenskeuh: Klopt, maar de manier waarop is niet altijd hetzelfde. Harder dan ik van je gewend ben en het mis interpreteren van m'n post.
 

DeletedUser76681

Guest
Daarbij ik had dit niet verwacht, ik wil hier gerust verantwoordelijk voor zijn, maar het was niet mijn bedoeling om de stemming te sturen. Moest iedereen dat denken.
 

DeletedUser8414

Guest
Nja, ik snap je wel. Deel frustratie denk ik omdat ik echt tot laatste minuut dacht dat ik lynch ging worden, dan overleef ik die en krijg ik meteen zo'n argument van jou, daarom mijn reactie.

@Netsky, dat klopt ja, maar een infectiewolf is 2 slechtjes waard, als ik gered ben door 2 wolven geef je hierbij 3 slechtjes op, dus nog steeds een slechte actie.
 

DeletedUser66129

Guest
Nja, ik snap je wel. Deel frustratie denk ik omdat ik echt tot laatste minuut dacht dat ik lynch ging worden, dan overleef ik die en krijg ik meteen zo'n argument van jou, daarom mijn reactie.

@Netsky, dat klopt ja, maar een infectiewolf is 2 slechtjes waard, als ik gered ben door 2 wolven geef je hierbij 3 slechtjes op, dus nog steeds een slechte actie.

Wie zegt dat gelijk alle slechtjes helpen?

Plus stem van een (toekomstige) BM heeft ook vaak veel invloed helaas op het gedrag van andere. Van jou kan ik de stem op Gamebreaker nog enigszins begrijpen. Poging om jezelf te redden. Maar van de andere toch best opmerkelijk.
 
Bovenaan