DeletedUser
Guest
Weerwolven van Wakkerdam Ice sCream en Bappos
Wij brengen een mooie ronde met wat nieuwe rollen!
De rollen die bij ons mee doen:
Burger
- Een rol zonder speciale krachten. Probeert elke dag met de lynch de wolven te lynchen
Beschermengel
- Maakt iedere nacht iemand immuun voor de lunch van de wolven. Dat mag ook zichzelf zijn.
- Mag niet twee keer dezelfde persoon beschermen.
- Er wordt niet bekend gemaakt WIE er beschermd is als de lunch niet doorgaat
Jager
- Neemt iemand mee in zijn dood
- Deze persoon moet hij van te voren opgestuurd hebben naar de spelleider, hij mag ieder moment deze keus veranderen. Echter als de jager sterft en hij heeft nog geen persoon doorgegeven, vervallen zijn krachten en zal de jager niemand mogen neerschieten.
Dodenheks
- Heeft een doodsdrankje
- Met het doodsdrankje kan ze 's nachts een persoon vermoorden, tegen dit drankje is geen kruid gewassen. (kan dus niet gered worden hiervan)
Weerhamster
- De weerhamster kan niet vermoord worden door de weerwolven
Yeti
- De yeti kan tweemaal in een spel buitenkomen om de spelers te beschermen. Wanneer de yeti buiten is hebben alle nachtelijke activiteiten een kans van 50% op falen.
- Dit betekent dus dat zowel de wolvenmoord als de acties van andere speciaaltjes 50% kans hebben om door te gaan.
Stalker
- De stalker kan 2 keer in het spel een speler uitkiezen wie hij zal stalken die nacht. Als deze speler een actie uitvoert zal de stalker te horen krijgen dat zijn doelwit een actie uitgevoerd heeft.
- De stalker krijgt geen kanten/rollen te horen. Hij krijgt alleen een PM met daarin vermeld of zijn doelwit iets gedaan heeft.
- Wanneer het doelwit van de stalker het lunchslachtoffer is maar gered is krijgt de stalker te horen dat zijn doelwit gered is.
IJzeren Hein
- Als de jager de ijzeren hein mee het graf in wil nemen zal er niets gebeuren, de identiteit van de ijzeren Hein is dan wel bekend.
- Als de dodenheks de ijzeren hein wil vermoorden zal dit mislukken en zal de dodenheks zelf sterven.
Weerwolf
- Een wolf zonder extra krachten
- Weerwolven lunchen elke nacht een persoon om de wolven te laten winnen
- Als alle weerwolven sterven en er alleen hulpjes over zijn, winnen de goedjes
Infectiewolf
- Heeft giftige tanden waarmee hij een goedje wolf kan maken
- Dit gebeurt in nacht 3 in plaats van de lunch
- De geïnfecteerde verliest zijn oudere krachten en wordt een weerwolf
- Geliefdes blijven bestaat en kunnen niet verdwijnen door infectie
Cupido en geliefden
- Cupido schiet voor de eerste lunch zichzelf met een ander die elkaars geliefden worden.
- Dit houdt in dat ze samen moeten winnen en dat de andere geliefde ook doodgaat aan liefdesverdriet als z'n liefje sterft.
- Goed/slecht koppel wordt derde partij
- Goed/goed koppel wint met goedjes
- Slecht/slecht koppel wint met de slechtjes
Verdere instellingen:
..........Aantal spelers : Zoveel mogelijk!
...............Klaagmuur : Nee
........Eindtijd stemmen : 21.00
....Speciale Rollen naar : Ice sCream en Bappos
...Weerwolven Moord naar : Ice sCream en Bappos
...................Lynch : Rood en vetgedrukt in het topic.
............Burgemeester : Blauw en vetgedrukt in het topic. Bij dood komt er een nieuwe stemming.
.......Netwerken/Claimen : Beiden uit.