[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #205

DeletedUser

Guest
een fout door velen gemaakt, quotes meetellen in de lengte van een post. Zo lang is het niet.
heb me bovendien kapot lopen netwerken
 

DeletedUser58625

Guest
Ik had wel mijn twijfels maar vertrouwde vooral marneus wel omdat ik die gezien had. Had niet van koppel uitgegaan. Ik denk dat ik als ik was blijven leven wel grotere kans had gehad om hem door te hebben, vooral wanneer marneus als cupido dood zou zijn gegaan. Maar he, ik had dan ook maar 3 dagen he!

Overigens is twan het slechtste g/s koppel ooit. De bedoeling is wel dat je in zekere mate de wolven er uit werkt he, niet compleet wolf blijft spelen xD als marneus niet dood was gegaan had je het erg moeilijk gehad denk ik zo.

Neen hoor, hij was mij & Wolfish al best hard aan het naaien. Terwijl de goedjes gelyncht & geluncht werden. Hij was gaan zeggen tegen Sven & nog wat anderen dat er een mogelijkheid was dat ik of Wolfish ketter was. Als hij de goedjes daar niet aan had laten denken, waren wij vast nooit gelyncht geweest en hadden we dit makkelijk met 3 gewonnen. Mede daardoor is hij alleen gewonnen, omdat hij ons verdacht maakte tijdens het netwerken. Heeft ie dus best goed gespeeld.
 

DeletedUser66129

Guest
Neen hoor, hij was mij & Wolfish al best hard aan het naaien. Terwijl de goedjes gelyncht & geluncht werden. Hij was gaan zeggen tegen Sven & nog wat anderen dat er een mogelijkheid was dat ik of Wolfish ketter was. Als hij de goedjes daar niet aan had laten denken, waren wij vast nooit gelyncht geweest en hadden we dit makkelijk met 3 gewonnen. Mede daardoor is hij alleen gewonnen, omdat hij ons verdacht maakte tijdens het netwerken. Heeft ie dus best goed gespeeld.

Ik ben na het stalken van jou niet meer beïnvloed geweest door gedrag van twan, ik bleef vol op jou zitten omdat ik je nog steeds zo verdacht vond blijven overkomen en heb uiteindelijk wel kunnen overhalen om op jou te gaan, denk dat daar vrij weinig invloed van Twan bij kwam kijken..
 

DeletedUser

Guest
Marneus stond buiten kijf de eerste dagen.

Ik denk dat wij(de wolven) uiteindelijk marneus hadden willen lunchen.

Dat wilden we ook doen, dag 2 volgens mij. Blueknife gaf aan sportief te willen lunchen dus deden we iemand anders
 

DeletedUser

Guest
Ik vond het riskant om Marshmallow te wateren ja, want ik was bang dat er achterdocht zou zijn en hij alsnog gelyncht werd. Maar had er totaal geen erg in dat Blueknife g/s koppel was, dus hij kon me inderdaad nogal makkelijk beïnvloeden. :p

En het was eigenlijk complete bluf toen ik postte dat ik dacht dat Marneus g/s koppel was, ik vraag me af wat hij toen dacht. :D
 

DeletedUser58625

Guest
Ik ben na het stalken van jou niet meer beïnvloed geweest door gedrag van twan, ik bleef vol op jou zitten omdat ik je nog steeds zo verdacht vond blijven overkomen en heb uiteindelijk wel kunnen overhalen om op jou te gaan, denk dat daar vrij weinig invloed van Twan bij kwam kijken..

Twan vroeg op skype of alles goed was qua lynch, maar ik & wolfish waren beiden niet online. Vandaar dat hij het topic ook niet checkte waardoor ik toch lynch was. Als hij zijn stem van mij afhaalde hadden we gewoon de dag zelf gewoon door een 3vs3. Maar uiteindelijk winnen de wolfjes toch, dus maakt niet zo veel uit :D
 

DeletedUser

Guest
In principe had Twan nooit geswithed. Want dat zou extreem verdacht geweest zijn.
De gelijkheid in stemmen kwam pas tot stand toen Anthraxxis 1 min voor tijd blind stemde.

Dus zo zeker konden jullie niet zijn van de overwinning toen :p
 

DeletedUser

Guest
Blueknife eraf bij Marsh en erbij bij de andere is een netto verschil van 2 hoor.
 

DeletedUser1435

Guest
mogelijk maar hij wist natuurlijk niet wat voor bazenactie ik nog in petto had ;d
 

DeletedUser58625

Guest
Precies, Twan zat waarschijnlijk te wachten op jouw stem en viel achterover van verbazing waardoor hij te laat was om nog te veranderen. :eek:
 

DeletedUser18987

Guest
Gefeliciteerd Twan, goed gespeeld.
Bedankt voor het leiden Ice.
Vond het wel een leuk potje, al hoewel de activiteit wel wat beter kon.
Ben ook niet ontevreden over mijn eigen spel, sorry Capri :D
 

DeletedUser63354

Guest
Thanks sven :)

Ik vind overigens dat Sieb ook echt wel goed heeft gespeeld, hij heeft t me af en tke best lastig gemaakt om me eruit te lullen..
 

DeletedUser

Guest
Ook was dit eindelijk weer een heel sportief potje, props naar ice daarvoor.
 

DeletedUser24056

Guest
Sportief heb je de lunch op dag 1 wel gezien?!?!?!?!?!?!??????!!!!11
 
Bovenaan