[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #202

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser75452

Guest
Je bent dood LittleBoss!!
We doen niet aan afscheidsbrieven dus erg triest wat je nu doet.

Ik heb net alle posts van the Kingdom gelezen
Denk wel dat kleineboss gelijk heeft met hem.
thekingdom123
 

DeletedUser60969

Guest
Als ik het goed heb zitten de volgende spelers nog in het spel?

Yellow
De persoon die als eerst op Roboro stemde toen die weggevote werd als wolf, seems legit for me
Rukurt
Lastig in te schatten, verdenkt veel spelers maar toch heeft hij al meerdere malen de wolf (Dark-knight) en Roboro wat minder, lijkt me ook een goedje.
Grondie
Dat is aan jullie om te oordelen, ik stemde in dezelfde ronde als Yellow ook als 2e op de wolf, nadat meerdere personen op Thekingdom wilden.
Dit gebeurde in een uur tijd. Roboro ging duidelijk sterven. Dus Grondie stemde, nadat er al vier man op roboro stemde, ook op Roboro. Hij had natuurlijk voorafgaand aan die stem al door dat Roboro het niet ging redden.
Vervolgens stemmen zowel ik als Roboro op Dark-Knight, welke ook wolf bleek. Grondie volgde daarna ook naar Dark-Knight. Ik denk dat hij liever Roboro als medewolf overhield dan Dark-Knight, daar Roboro op Skype waarschijnlijk als meer ervaren en slimmer overkomt dan Dark-Knight. Wat hij zich niet realiseerde was dat de dikke vette meerderheid op Roboro ging, dus hij switchte weer terug. Allemaal heel doorzichtig, maar Grondie geeft zelf al aan dat het zijn eerste potje is en dus niet goed weet waar hij mee bezig is.
Dit wil ik nogmaals even vermelden. Yellow stemde na de nacht direct op Roboro, waarna er 2 stemmen kwamen op Thekingdom en ik daarna mijn stem zette op Roboro. Om half 9 begon ik erg te twijfelen door mijn post, maar dat komt dus vooral omdat dit mijn eerste potje is. Dus je argument dat ik op Roboro ging stemmen nadat al 4 mensen stemmen klopt niet volledig als hoe jij het brengt.


Dan de 2 spelers waar ik een minder goed gevoel bij heb.
*Netsky
3e stem naar Roboro, heeft zijn pijlen erg gezet op AOW. Blijft een twijfelgevalletje en kan ik niet goed peilen.
Thekingdom
Eigenlijk heeft TLB me flink aan het denken om Thekingdom te stemmen.
Thekingdom heeft tot nu toe ook nog niet inhoudelijke posts gemaakt, of openlijk iemand verdacht. Ook heeft de Roboro hem openlijk verdacht (samen met zijn medewolf Dark-knight). Dat heeft me ook aan het denken gezet.
Het is niet vreemd om een van je medewolven te verdenken, maar om al je medewolven te verdenken vind ik een vreemd verhaal. Dat doe ik in elk geval nooit als ik wolf ben. Waarom AOW dan wel wolf is: ik heb een erg sterk onderbuikgevoel.
Alleen heeft hier Rukurt weer een punt.


Dit zijn de enigste aankopingspunten die ik heb, over Netsky en Thekingdom twijfel ik enorm. Of er moeten nog meer spelers in het spel zitten waar ik geen beeld van heb :p
 

DeletedUser66129

Guest
Yellow kan sowieso geen wolf zijn, hij was Beul zoals bekend werd gemaakt dus die kan je al sowieso wegstrepen, verder vond ik hem ook niet verdacht dus zou dan ook zeker niet zo snel weggestemd worden.

Daarnaast overige zijn:
- Grondie
- TheKingdom1
- Nonkel jos
- Rukurt

Even alles een beetje gevolgd te hebben viel Grondie me heel erg op

Grondie

Verdenkt niet echt veel mensen, volgt denk ik meer de meningen/verdenkingen van andere of houd zijn verdenking meer voor zichzelf.
verder niet echt uitgebreid redenatie van zijn stemmen, lijkt wel alsof hij zomaar iets stemt en daarmee maar mooi kijkt wat er gebeurd.

Even schema'tje aan stemmen:
1e ronde: Keizer gerwin -> 4e stem (Keizer Gerwin was burger) echter een rare opmerking na die tijd (zie stukje hieronder)
2e ronde: Kunjack -> 4e stem (Kunjack was burger)
3e ronde: Roboro -> 2e stem (Roboro was wolf) ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, want er stond niet echt een duidelijke reden bij van zij stem, behalve dat hij de redenering van andere volgde.
4e ronde: stem richting Thekingdom, wiens zijn rol nog onzeker is, maar waarvan zeker is dat er veel mensen in voorgaande rondes zijn stem uit hebben gebracht tegen Thekingdom, omdat je wist dat men dan waarschijnlijk ook maar zouden stemmen op hem?


Tompeter werd voor mijn gevoel te makkelijk door jullie als wolf aangewezen, al krijg ik ook meer het idee dat het een tactiek is van jullie door zoveel mogelijk spelers te beschuldigen die ook maar iets verdachts laat zien waarbij je kijkt wie het slechtst in zijn rol blijft (of slechtst kan ontkennen)

Volgens jullie was ik tompeter ook aan het verdedigen, waarbij ik enkel hardop hier zei dat het me te duidelijk leek als dit het geval was. Maar toen werd er een heel W37 bij aangeluld dat we hem aan het verdedigen waren, net als dat ajbk dat deed volgens jou. Ajbk zei in grote lijnen hetzelfde, en al snel hij een verdachte.

Vorige ronde heb ik als 2e Keizer Gerwin gestemd, puur vanwege zijn ene poste en zijn makkelijk gegeven stemwas. Toch begin ik nu te neigen naar jou als wolf.

Hier stem ronde 3:

Ik ben veel te slecht in dit spel, begin veel te snel te twijfelen :mad::mad::mad::mad:

Dark-knight dan maar?:<

Hij had dus twijfels over 2, beide waren wolf dus, uiteindelijk toch maar met de meerderheid mee gaan stemmen, vreemd..

Daarnaast viel deze me ook nog op

Wisselen van stem, mag toch gratis tot 21.00 uur?:eek:

Mocht Roboro wolf zijn ben jij dat ook.

Uitspraak van Rukurt over dat mocht Roboro wolf zijn dat Grondie het ook was, Roboro bleek dus wolf te zijn.

Mocht je een wolf zijn, zoals ik denk dat je bent, heb je het goed gespeeld, maar als het aan mij ligt word je er vanavond uitgestemd :eek:

Grondie
 

DeletedUser24056

Guest
Grondie of thekingdom wat mij betreft. Met één van de twee zitten we sowieso goed, maar we zijn er wel bij gebaat dat we allemaal hetzelfde doen.

We zijn nog met vijven. Als we vandaag verkeerd lynchen doen we dat morgen niet, case closed.
 

DeletedUser60969

Guest
Grondie

Verdenkt niet echt veel mensen, volgt denk ik meer de meningen/verdenkingen van andere of houd zijn verdenking meer voor zichzelf.
verder niet echt uitgebreid redenatie van zijn stemmen, lijkt wel alsof hij zomaar iets stemt en daarmee maar mooi kijkt wat er gebeurd.

Hier zit je toch naast in je stemmen, daarnaast op het verdenken van mensen kom ik later op terug. Niets voor niets staan jij en The Kingdom op mijn ‘verdachte’ lijstje.

Even schema'tje aan stemmen:
1e ronde: Keizer gerwin -> 4e stem (Keizer Gerwin was burger) echter een rare opmerking na die tijd (zie stukje hieronder)
Ten 1e, hier ga je al fout. Ik stemde als 2e op Keizer Gerwin, nadat de meeste al op Kunjack hadden gestemd (waaronder jij ook redelijk laat). Dus de 4e stem klopt al niet.
Ik kon toen ook nog niet echt een keus gemaakt, ik stemde puur Keizer Gerwin in die ronde om zijn post die hij deed om zijn vote te onderbouwen. Een stem op een speler die er graag uit wou, kortom hij maakte het er voor mij veel te makkelijk vanaf. Zie hieronder
Ik stem nu op Sander14 die wou graag dood las ik een paar paginas terug.
Ik neem aan dat dat geen vreemd argument was, zoals je zelf ook al eerder hebt aangegeven.
Vervolgens Keizer Gerwin met als argument dat hij verdachte stem uitbracht, naja die kan ik enigs zins nog begrijpen.

2e ronde: Kunjack -> 4e stem (Kunjack was burger)
Vreemd verwijt, jij riep in de 1e ronde te roepen dat Kunjack wolf is, al kwam hij ook op mij verdacht over op dat moment inderdaad.
Je stemde Tompeter met als Argument dat hij heel vroeg stemde, noem je dat een goed argument?
Je stemde vervolgens AJBK omdat hij Tompeter verdedigde, wow man, goeie argumenten jij.
Vervolgens Keizer Gerwin met als argument dat hij verdachte stem uitbracht, naja die kan ik enigs zins nog begrijpen.

Ik verdenk momenteel inderdaad alleen jou, je moet een streef hebben in dit spel, ik kan ook 10 andere erbij gaan verdenken maar zoals eerder vermeld werd (weet niet meer door wie) heeft twijfelen geen nut, breng je andere alleen maar mee in de war, dus waarom zou ik dat nu wel doen?

Mijn argument dat jij wolf bent lijkt me vrij helder, je hebt 3x gestemd op mensen die geen wolven waren, blijkbaar wist je dit zelf ook omdat je zelf wolf bent en kies je zo makkelijke targets uit.



3e ronde: Roboro -> 2e stem (Roboro was wolf) ik weet niet wat ik hiervan moet vinden, want er stond niet echt een duidelijke reden bij van zij stem, behalve dat hij de redenering van andere volgde.

Door TLB heb ik voor Roboro gekozen, simpelweg omdat hij duidelijk liet zien dat Mooteman iets te duidelijk Roboro verdacht. Daarom had ik sterk het vermoeden dat Roboro een wolf was waarna veel spelers daarna stemden. Tegen half 9 (ongeveer) kwam er een post van Roboro waarna ik sterk begon te twijfelen, maar zoals al reeds eerder uitgelegd kwam dat meer door het feit dat ik een nieuweling ben en weinig spelers goed kan inschatten.

4e ronde: stem richting Thekingdom, wiens zijn rol nog onzeker is, maar waarvan zeker is dat er veel mensen in voorgaande rondes zijn stem uit hebben gebracht tegen Thekingdom, omdat je wist dat men dan waarschijnlijk ook maar zouden stemmen op hem?

Bullshit, in ronde 3 had ik dan al simpel op Thekingdom ‘mee’ kunnen stemmen. In plaats daarvan zocht ik mijn eigen weg naar Roboro, de wolf.



Uitspraak van Rukurt over dat mocht Roboro wolf zijn dat Grondie het ook was, Roboro bleek dus wolf te zijn.

Dus omdat Rukurt dat zegt ben ik een wolf? Je stem op mij lijkt me persoonlijk meer op een meeloopstem. De 2 waar ik nog het meest op twijfel zijn jij en The Kingdom zoals ik vanmorgen al aangaf, en ik moet eerlijk zijn dat ik eerst ook wederom op The Kingdom wou. Maar ik begin te twijfelen, zo komt nog een post van mij als je even geduld hebt :mad:

Grondie of thekingdom wat mij betreft. Met één van de twee zitten we sowieso goed, maar we zijn er wel bij gebaat dat we allemaal hetzelfde doen.

We zijn nog met vijven. Als we vandaag verkeerd lynchen doen we dat morgen niet, case closed.

Waarom verdenk je Netsky dan niet als ik vragen mag?
 

DeletedUser66129

Guest
Ik gaf laat mijn stem naar Kunjack, maar ik was gehele dag al bezig met de verdenkingen naar hem te uiten, iets wat jij nooit hebt gedaan. jij stemt liever mee op basis van verdenkingen van andere, je geeft je mening heel laat pas zodra andere al een mening erover hebben uitgelaten.

Dat je 2e stem was klopt inderdaad, ik telde dat er 2 na jou waren, dus kwam ik op 4 (6 stemmen in totaal) maar niet meegerekend dat de berichten van Kunjack en Athn weg waren :p

Maar als je mij verdenkt, be the first one.
ik hou je niet tegen om op mij te stemmen, zou het alleen dood zonde vinden want daarmee zal je wolven hun gelijken geven (mocht je zelf burger zijn).
 

DeletedUser24056

Guest
Waarom verdenk je Netsky dan niet als ik vragen mag?

Netsky nam iets meer initiatief in de lynches van zowel Kunjack als Roboro.
Jij volgde alleen, stemde alleen op wolven wanneer er al meerdere stemmen op die wolf stonden.
 

DeletedUser60969

Guest
Thekingdom kan ik eigenlijk niet goed peilen, simpelweg omdat hij te weinig inhoudelijke posts maakt waardoor ik hem ook maar goed kan peilen. Daarom vertrouw ik hem niet.

Netsky is onder ander het volgende, zie de volgende posts:

Stemronde 1:
Hier een stem van jou op Kunjack, puur ingespeeld op de situatie. Kan een makkelijke stem van je geweest zijn om zo alvast 1 goedje weg te spelen. Je wist dat Kunjack in elk geval haat zaaide onderling en zo meer spelers mee kon krijgen, maar helaas voor jou.
Kunjack puur op gevoel.

Jammer dat het zo moet, nadat er een aantal W37'ers gewoon een potje mee willen draaien en er zo negatief over gedaan word.

Had gekund, ben er alleen even tussen uit geweest om voetbal te gaan kijken, daarna samenvattingen van andere wedstrijden om vervolgens nieuwe ontwikkelingen te volgen.

Voor mij blijft Kunjack gewoon iemand die haat verspreid tevens ook een mogelijke wolf, probeert samen met jou veel mensen (nu al) verdacht te maken zodat andere daar ook op in kunnen zetten, voor mij heeft deze stem dus 2 betekenissen


Stemronde 2:

Nou gefeliciteerd Kunjack en Anthraxxis met het overhalen van andere om te stemmen op een burger, goeie zet om zo de eerste burgers dood te zien gaan, leuke wolven actie om met vrijwel een slecht argument iemand te lynchen

Hier het verwijten van een laten wegstemmen vane en burger op Kunjack, en zo weer verder probeert Kunjack weg te laten stemmen.

Ik ben net zo hard aan het jagen op wolven dus hoezo speel ik het spel niet mee dan?

Vooral na wat ik hierboven zei blijf ik bij mijn standpunt dat een van jullie een wolf is

@Kunjack, die discussie heb je zelf uitgelokt dus ga dat nou aub niet als slap excuus gebruiken, je had het ook gewoon kunnen negeren, dan had je ook 'naar de wolven' opzoek kunnen gaan.

Jij blijft voorlopig nog mijn nr.1 verdachte mede doordat je Tompeter verdacht maakten (was geen wolf) & AJBK (was geen wolf) en dan uiteindelijk Keizer Gerwin (was ook geen wolf).

Hoe verdacht wil je jezelf nu nog maken?

Het verwijt dat Keizer Gerwin geen wolf was, AJBK/Tompeter beide niet gebruiken om Kunjack als wolf te stempelen. Eigenlijk alleen omdat Kunjack iedereen verdacht maakte om te kunnen zien wie er het best in zijn rol bleef. Waar jij gebruik van maakte om de haatzaaiende berichten richting de w37 spelers te gebruiken om hem weg te stemmen, iets wat je in de 1e ronde niet was gelukt.

Je stemde Tompeter met als Argument dat hij heel vroeg stemde, noem je dat een goed argument?
Je stemde vervolgens AJBK omdat hij Tompeter verdedigde, wow man, goeie argumenten jij.
Vervolgens Keizer Gerwin met als argument dat hij verdachte stem uitbracht, naja die kan ik enigs zins nog begrijpen.

Ik verdenk momenteel inderdaad alleen jou, je moet een streef hebben in dit spel, ik kan ook 10 andere erbij gaan verdenken maar zoals eerder vermeld werd (weet niet meer door wie) heeft twijfelen geen nut, breng je andere alleen maar mee in de war, dus waarom zou ik dat nu wel doen?

Mijn argument dat jij wolf bent lijkt me vrij helder, je hebt 3x gestemd op mensen die geen wolven waren, blijkbaar wist je dit zelf ook omdat je zelf wolf bent en kies je zo makkelijke targets uit.

Zoals ik al eerder ook gemeld had vind ik Kunjack en Anth nog steeds 2 van mijn hoofdverdachte, denk niet dat beide een wolf zijn maar zeker een van de 2 en de ander loopt mee.

Constant andere aanwijzen als wolf (vooral Kunjack) terwijl die allen geen wolf bleken te zijn uiteindelijk wat wellicht duid op een duidelijke wolvenstreek, anderzijds misschien niet zo heel slim om dat nu al op gang te stellen, je zou zeggen dat je dan beter aantal rondes kan wachten want nu zet je jezelf wel heel erg in de schrijnwerpers.

Voor mij blijft Kunjack nog de meest opvallende omdat hij ook een beetje aan het stoken was op moment dat AJBK een 'fout' beging, nog even het vuurtje extra opstoken zodat de spelleiding eigenlijk er niet omheen kom.

Daarnaast nogal rare argumenten gepost waarom hij een bepaald iemand eruit wou, vooral met AJBK vond ik het nogal vreemd dat hij daarop stemde, leek wel met de reden dat AJBK Tompeter aan het verdedigen was dat Kunjack daarom opeens op hem ging stemmen.

Hier was je toch erg zeker dat Kunjack wolf was samen met Anthraxxis, toch zat je daar duidelijk naast. Toch dankbaar gebruik maken van het conflict wat beide spelers hadden met de overige spelers, erg makkelijk gegeven stemmen op 2 zwakke spelers.


Stemronde 3

Ik ben ook even opnieuw alles terug gaan scrollen na dat Kunjack eruit gestemd is, hieruit valt mij Assasin of War heel erg op.

Waarom Assisin of War, bij de eerste stemmingsronde was hij dan ook relatief laat met zijn stem uitbrengen, heeft misschien wel, misschien ook niet het verhaal gevolgd, uiteindelijk heeft hij zich bij een groepje aangesloten die op Kunjack stemde, met argumenten die ook al eerder zijn gebruikt door andere spelers, dit doende om de druk opzich te minimaliseren?

verder vond ik dit wel vrij appart:



Waarom zou je degene lunchen waar je zelf je stem op hebt gezet, lijkt mij dat als je op iemand stemt die al door meerdere verdacht word er juist niet van af wil als wolf, zo iemand kan je dan toch beter gebruiken om dan er sneaky vandoor te gaan en stemmen op jezelf te ontlopen, dus dat vind ik vrij verdacht.

voorlopig gaat mijn stem dus naar Assasin of War

Hier werd het volgende goedje beschuldigd door Netsky, puur omdat hij argumenten van andere spelers volgde en een stem laat uitbracht.

Omdat het waarschijnlijk toch geen assasin word haal ik mijn stem daarvan af, hoewel ik hem wel blijf verdenken.

Als ik het zo bekijk lijkt Thekingdom me wel een beetje verdacht, maar ik vind Robboro net iets verdachter

Daarom haal ik mijn stem van Assasin en stem ik op Robboro
Hier vond je The kingdom nog verdacht, plots haal je je vote van AOW af en ga je voor Roboro (na mij). Er waren nog genoeg stemmers na jou om op AOW te gaan, toch koos je ervoor om dat niet af te wachten en je week al vrij snel van je standpunt. Een kwestie van mee stemmen met de leute of wist je dat Roboro wolf was en je zo je eigen hachje kon redden?



Stemronde 4:


Ja je bent tegen Kunjack geweest, maar beide keren heb je wel pas als 5e je stem uitgebracht, hierdoor lijkt het heel erg op een meeloopstem omdat je ook elke keer maar korte uitleg geeft.

Daarnaast ben je niet zo van je verdenkingen uiten zie ik zo, je volgt heel erg een groep en stemt vervolgens met die groep mee, elke verdenking is maar erg kort.

Nu Roboro een wolf bleek te zijn weet ik zeker dat jij ook een wolf bent, je stem was namelijk weer niet beslissend en weer een meeloop stem, je wist dat Roboro toch niet meer te redden viel dus lijk je nu denken dat je een aandeel hebt in een wolf eruit stemmen, maar eigenlijk was het toch geen belangrijke stem van je uiteindelijk.

Assasin of War

Hier besloot je weer op AOW te gaan, een speler te gaan in de hoop wel meer stemmers meet e krijgen. Kennelijk verdenk je me nu, maar ik vraag me toch af waarom je me nu verdenkt en niet de vorige ronde. Toen was het ‘kwaad’ toch al geschied? Of besloot je makkelijk mee te stemmen met rukurt die later zijn stem weer terugbracht naar mij? Feitelijk heb jij nog geen enkele wolf goed geraden, die ene keer dat je een wolf stemde was het omdat AOW ‘het toch niet werd’.
- Aow
- Kunjack
- Antharixx

Allemaal bleken ze goedjes, zo te zien heb je nog weinig positieve inbreng gebracht in een zoekwolf naar een wolf, of het komt omdat je er zelf 1 bent :p

Maar nogmaals, ik twijfel tussen *Netsky en Thekingdom(Zoals vanmorgen al gemeld). Thekingdom valt niet te peilen en *Netsky lijkt mij in elk geval wel een wolf toe.
*Netsky
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60969

Guest
Netsky nam iets meer initiatief in de lynches van zowel Kunjack als Roboro.
Jij volgde alleen, stemde alleen op wolven wanneer er al meerdere stemmen op die wolf stonden.

Ik ging 1e ronde voor Keizer Gerwin, hij voor Kunjack aangezien Kunjack al niet lekker lag bij de meeste spelers had ik het idee. Ik besloot om niet op Kunjack te gaan omdat dat geen objectieve stem zou zijn.

En vertel mij dan eens hoe ik volgde op Roboro (bijv t.o.v. *Netsky?)
Zie de post hieronder, hier stemde *Netsky na mij als 3e op Roboro, hoe kan ik dan volgen als 2e? Doordat ik om half 9 nog twijfel terwijl dan al het kwaad geschied was op Roboro?:eek:

Omdat het waarschijnlijk toch geen assasin word haal ik mijn stem daarvan af, hoewel ik hem wel blijf verdenken.

Als ik het zo bekijk lijkt Thekingdom me wel een beetje verdacht, maar ik vind Robboro net iets verdachter

Daarom haal ik mijn stem van Assasin en stem ik op Robboro
 

DeletedUser60969

Guest
Ik gaf laat mijn stem naar Kunjack, maar ik was gehele dag al bezig met de verdenkingen naar hem te uiten, iets wat jij nooit hebt gedaan. jij stemt liever mee op basis van verdenkingen van andere, je geeft je mening heel laat pas zodra andere al een mening erover hebben uitgelaten.

Maar als je mij verdenkt, be the first one.
ik hou je niet tegen om op mij te stemmen, zou het alleen dood zonde vinden want daarmee zal je wolven hun gelijken geven (mocht je zelf burger zijn).

Klopt, al 2 rondes verdacht je Kunjack en Arthantixx (oid).
Ik ben gewoon geen echte wolvenvanger, maar heb het idee dat ik na roboro er nu wel weer 1 heb :p

Yellow kan sowieso geen wolf zijn, hij was Beul zoals bekend werd gemaakt dus die kan je al sowieso wegstrepen, verder vond ik hem ook niet verdacht dus zou dan ook zeker niet zo snel weggestemd worden.

Daarnaast overige zijn:
- Grondie
- TheKingdom1
- Nonkel jos
- Rukurt

Even alles een beetje gevolgd te hebben viel Grondie me heel erg op

Ben ik trouwens de enige die je opviel of heb je nog meerdere analyses?:p
Goede tactiek om je als wolf telkens op de speler te richten waar al een stem op is, en derest links te laten liggen. Ik vraag me dan toch af waarom Thekingdom bijv voor jou niet meer verdacht is, omdat die dat een ronde (of 2) nog wel was.
Goede wolven tactiek om je al het hele spel op de spelers te richten waar al een stem op staat of al verdacht zijn geweest, maar hopelijk is dit je laatste trucje als wolf
 

DeletedUser66129

Guest
Als ik het goed heb zitten de volgende spelers nog in het spel?

Yellow
De persoon die als eerst op Roboro stemde toen die weggevote werd als wolf, seems legit for me
Rukurt
Lastig in te schatten, verdenkt veel spelers maar toch heeft hij al meerdere malen de wolf (Dark-knight) en Roboro wat minder, lijkt me ook een goedje.
Grondie
Dat is aan jullie om te oordelen, ik stemde in dezelfde ronde als Yellow ook als 2e op de wolf, nadat meerdere personen op Thekingdom wilden.
Dit wil ik nogmaals even vermelden. Yellow stemde na de nacht direct op Roboro, waarna er 2 stemmen kwamen op Thekingdom en ik daarna mijn stem zette op Roboro. Om half 9 begon ik erg te twijfelen door mijn post, maar dat komt dus vooral omdat dit mijn eerste potje is. Dus je argument dat ik op Roboro ging stemmen nadat al 4 mensen stemmen klopt niet volledig als hoe jij het brengt.


Dan de 2 spelers waar ik een minder goed gevoel bij heb.
*Netsky
3e stem naar Roboro, heeft zijn pijlen erg gezet op AOW. Blijft een twijfelgevalletje en kan ik niet goed peilen.
Thekingdom
Eigenlijk heeft TLB me flink aan het denken om Thekingdom te stemmen.
Thekingdom heeft tot nu toe ook nog niet inhoudelijke posts gemaakt, of openlijk iemand verdacht. Ook heeft de Roboro hem openlijk verdacht (samen met zijn medewolf Dark-knight). Dat heeft me ook aan het denken gezet.
Alleen heeft hier Rukurt weer een punt.


Dit zijn de enigste aankopingspunten die ik heb, over Netsky en Thekingdom twijfel ik enorm. Of er moeten nog meer spelers in het spel zitten waar ik geen beeld van heb :p

Thekingdom kan ik eigenlijk niet goed peilen, simpelweg omdat hij te weinig inhoudelijke posts maakt waardoor ik hem ook maar goed kan peilen. Daarom vertrouw ik hem niet.

Netsky is onder ander het volgende, zie de volgende posts:

Stemronde 1:
Hier een stem van jou op Kunjack, puur ingespeeld op de situatie. Kan een makkelijke stem van je geweest zijn om zo alvast 1 goedje weg te spelen. Je wist dat Kunjack in elk geval haat zaaide onderling en zo meer spelers mee kon krijgen, maar helaas voor jou.


Stemronde 2:


Hier het verwijten van een laten wegstemmen vane en burger op Kunjack, en zo weer verder probeert Kunjack weg te laten stemmen.


Het verwijt dat Keizer Gerwin geen wolf was, AJBK/Tompeter beide niet gebruiken om Kunjack als wolf te stempelen. Eigenlijk alleen omdat Kunjack iedereen verdacht maakte om te kunnen zien wie er het best in zijn rol bleef. Waar jij gebruik van maakte om de haatzaaiende berichten richting de w37 spelers te gebruiken om hem weg te stemmen, iets wat je in de 1e ronde niet was gelukt.


Hier was je toch erg zeker dat Kunjack wolf was samen met Anthraxxis, toch zat je daar duidelijk naast. Toch dankbaar gebruik maken van het conflict wat beide spelers hadden met de overige spelers, erg makkelijk gegeven stemmen op 2 zwakke spelers.


Stemronde 3

Hier werd het volgende goedje beschuldigd door Netsky, puur omdat hij argumenten van andere spelers volgde en een stem laat uitbracht.

Hier vond je The kingdom nog verdacht, plots haal je je vote van AOW af en ga je voor Roboro (na mij). Er waren nog genoeg stemmers na jou om op AOW te gaan, toch koos je ervoor om dat niet af te wachten en je week al vrij snel van je standpunt. Een kwestie van mee stemmen met de leute of wist je dat Roboro wolf was en je zo je eigen hachje kon redden?



Stemronde 4:



Hier besloot je weer op AOW te gaan, een speler te gaan in de hoop wel meer stemmers meet e krijgen. Kennelijk verdenk je me nu, maar ik vraag me toch af waarom je me nu verdenkt en niet de vorige ronde. Toen was het ‘kwaad’ toch al geschied? Of besloot je makkelijk mee te stemmen met rukurt die later zijn stem weer terugbracht naar mij? Feitelijk heb jij nog geen enkele wolf goed geraden, die ene keer dat je een wolf stemde was het omdat AOW ‘het toch niet werd’.
- Aow
- Kunjack
- Antharixx

Allemaal bleken ze goedjes, zo te zien heb je nog weinig positieve inbreng gebracht in een zoekwolf naar een wolf, of het komt omdat je er zelf 1 bent :p

Maar nogmaals, ik twijfel tussen *Netsky en Thekingdom(Zoals vanmorgen al gemeld). Thekingdom valt niet te peilen en *Netsky lijkt mij in elk geval wel een wolf toe.
*Netsky
Je spreekt jezelf erg tegen hier G, wel leuk om als wolf zo je verdenkingen te uiten waarmee je jezelf tegen spreekt, hoop dat niemand hier in trapt want volgens mij ben jij hier de duidelijke wolf.
 

DeletedUser66129

Guest
Eerst kan je me niet peilen en als je verdacht word moet je toch iets om mensen te overtuigen, zoals je eerst deed meelopen met de rest doe je dus nu totaal niet, omdat je nu verdacht word maak je rare bewegingen en ga je ineens wel verdenkingen uiten.

Zoals de gezegde: een kat (wolf) in het nauw maakt rare sprongetjes ;)
 

DeletedUser60969

Guest
Ik kan jullie allebei niet goed peilen, niets voor niets had ik jullie beide (Thekingdom en jou) al openlijk verdacht.

Maar sinds onder ander je laatste posts zie ik wel een soort lijn van de afgelopen rondes dat je je altijd richt op een zwakkere speler zodat je zelf geen tegenstemmen krijgt en je je niet zo zeer in de kijker speelt.
Neem bijvoorbeeld deze ronde, krijg het gevoel dat je nu mij tegen iedereen wil opzetten. Door de tactiek te gebruiken om iedereen te noemen als potentiele wolf, maar alleen verder op mij in te gaan. Wellicht bang om tegenstemmers te krijgen? Zou nooit goed zijn als wolfie idd :p

zoals je eerst deed meelopen met de rest doe je dus nu totaal niet

Kun je die ook onderbouwen? Haal gerust quotes uit mijn post vandaan.

Voor derest verwijs ik je naar: *Click* mocht je nog wat inhoudelijks kunnen posten en weerleggen als wolfie. Zal wel niet :p
 

DeletedUser66129

Guest
Ik kan jullie allebei niet goed peilen, niets voor niets had ik jullie beide (Thekingdom en jou) al openlijk verdacht.

Maar sinds onder ander je laatste posts zie ik wel een soort lijn van de afgelopen rondes dat je je altijd richt op een zwakkere speler zodat je zelf geen tegenstemmen krijgt en je je niet zo zeer in de kijker speelt.
Neem bijvoorbeeld deze ronde, krijg het gevoel dat je nu mij tegen iedereen wil opzetten. Door de tactiek te gebruiken om iedereen te noemen als potentiele wolf, maar alleen verder op mij in te gaan. Wellicht bang om tegenstemmers te krijgen? Zou nooit goed zijn als wolfie idd :p



Kun je die ook onderbouwen? Haal gerust quotes uit mijn post vandaan.

Voor derest verwijs ik je naar: *Click* mocht je nog wat inhoudelijks kunnen posten en weerleggen als wolfie. Zal wel niet :p

wat tja, meestal zullen de zwakste ook wel wolf zijn, die willen zichzelf niet in de kijker spelen en blijft liever op de achtergrond, stemt hier en daar een burger eruit, zodra hij zelf begint met iemand te verdenken zal die het terug verwachten, dat is wat een wolf juist niet wilt.

Dat jij dit nu pas voor het eerst doet, nu je pas voor het eerst echt verdacht word zegt genoeg over hoe je in het spel staat, je wilt nu dus duidelijk je hachje redden en komt dan pas wel eindelijk uit zijn hol.

Onderbouwen heb ik al eerder gedaan, je stemt elke keer opnieuw achter de massa aan, je volgt niet je eigen verdenkingen en gaat liever op iemand anders wat tot nu toe ook gebleken is.

Nergens begon jij je verdenkingen te uiten over iemand voordat iemand anders dat al deed, zegt genoeg want dan kan jij over jezelf zeggen, 'ik was niet degene die hem als eerst verdacht vond' want de eerste zal altijd aangekeken worden als dader, je ontloopt hierdoor veel druk op jezelf.
 

DeletedUser60969

Guest
Het uiteindelijke doel is ook om de wolfjes weg te stemmen.

Grondie of thekingdom wat mij betreft. Met één van de twee zitten we sowieso goed, maar we zijn er wel bij gebaat dat we allemaal hetzelfde doen.

We zijn nog met vijven. Als we vandaag verkeerd lynchen doen we dat morgen niet, case closed.

Ik zou je alleen het advies willen geven om niet weer blind te gaan, op dit moment vind ik *Netsky meer verdacht als wolf dan Thekingdom dus ga daar dan voor in plaats van Thekingdom de volgende ronde.
Succes! :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Lynch + Lunch

Rukurt -> Grondie
Yellow -> Thekingdom123
*Netsky -> Grondie
Grondie -> *Netsky

Grondie was burger!

Yellow is lunch en was beul!

Morgen zet ik er een verhaal bij.
Nonkel en Blue, actief worden, anders vallen jullie morgen dood!
 
Bovenaan