[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #196

DeletedUser

Guest
Dag 4

2. Kookpiet
3. Muziekpiet -> wegwijspiet
5. Rijmpiet
8. Nietespiet
13. Paardenpiet -> muziekpiet
14. Vergeetpiet -> wegwijspiet
18. Bootpiet
19. Wegwijspiet -> muziekpiet
20. Dokterpiet -> wegwijspiet
21. Oppaspiet -> muziekpiet

Gelijkstand maar wegwijspiet BM dus muziekpiet sneuvelt.

Muziekpiet was zeurpiet [Wolf]

Dan wordt er nog een persoon ontschminkt:

Wegwijspiet was Piet met het grote boek van sinterklaas [ziener]
 

DeletedUser

Guest
Inactiviteit

Rijmpiet valt dood:
Hij was zeurpiet [wolf]


Kookpiet valt dood:
Hij was testpiet [Heks met beide drankjes]

Bootpiet valt dood:
Hij was autistische piet [Burger]
 

DeletedUser

Guest
8. Nietespiet
13. Paardenpiet
14. Vergeetpiet
20. Dokterpiet
21. Oppaspiet

Houden we over

Wegwijspiet moet nieuwe BM kiezen!
 

DeletedUser

Guest
Meer activiteit van Paardenpiet en Oppaspiet anders vallen ze voor de deadline van morgen nog dood!

Dus meerdere posts met inhoud
 

DeletedUser

Guest
Doei laatste beetje activiteit. Wegwijspiet moet trouwens nieuwe BM aanwijzen denk ik?
 

DeletedUser

Guest
Nou goed vergeetpiet of dokterpiet? :D

Sorry maar dit was niet zo heel sterk gespeeld als dit inderdaad de twee wolven zijn.

Dokterpiet vraagt om inactiviteitsdoden en daar hebben als je de rest van dit potje ziet alleen wolven belang bij. Veel spelers die burger zijn hadden wss geen zin een account aan te maken. Het was best obvious dat alle inactiefjes goedje zijn en dat is voor die twee de enige manier om nog te winnen zo.

de stem van vandaag verraadt ze namelijk een beetje allebei.
 

DeletedUser

Guest
oh er is trouwens een inactiefje geen wolf.

rijmpiet was natuurlijk degene die ik bedoelde toen k op dichtpiet stemde ;);)
 

DeletedUser

Guest
Nou goed vergeetpiet of dokterpiet? :D

Sorry maar dit was niet zo heel sterk gespeeld als dit inderdaad de twee wolven zijn.

Dokterpiet vraagt om inactiviteitsdoden en daar hebben als je de rest van dit potje ziet alleen wolven belang bij. Veel spelers die burger zijn hadden wss geen zin een account aan te maken. Het was best obvious dat alle inactiefjes goedje zijn en dat is voor die twee de enige manier om nog te winnen zo.

buiten het feit dat de stem van vandaag ze al een beetje verraadt allebei.

Kijk naar resultaat, 1 wolf dood van de drie doden. Ik kan niet aan mensen die niet posten zien of ze wel of niet wolf zijn.
Van degene die wel hebben gestemd vandaag lijkt het me logisch dat de wolfjes bij ons zaten en dan ga ik voor vergeefpiet aangezien ik mijn eigen identiteit ken.

Vergeetpiet
 

DeletedUser

Guest
Misschien heb je wel gelijk ja ik vond het al raar, eerst Vergeetpiet dokterpiet en dan kijken we of er nog meer moeten.
 

DeletedUser

Guest
Nietespiet kan ook nog wolf zijn die stemde niet vandaag en stemde de lynch daarvoor, net als ik overigens, op Dichtpiet. (snap niet dat daar geen activiteit van wordt gevraagd)
 

DeletedUser

Guest
Excuus voor inactiviteit gisteren, zat de hele dag bezig met een bierproeverij. Eindelijk wat wolven eruit! Ik zie echter niet in waarom het verdacht is dat ik niet heb gestemd. Aangezien het gelijkspel was had ik makkelijk de stemming kunnen beïnvloeden. Mijn stem op Dichtpiet had ik uitgelegd. Ik had echt totaal niet verwacht dat Wegwijspiet de ziener zou zien (uitleg staat paar posts terug). Nu even goed teruglezen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Vergeetpiet is wolf ja

overigens zouden we dit potje hierna nog een keer moeten doen. Ik had echt geen zin hier in afgelopen dagen natuurlijk, had van te voren gedacht zovan ik heb hier wel tijd en zin voor tijdens kerst, maar dat was dus een nee.

Maar dat vergeetpiet een wolfje is lijkt me zeker heb ff wat teruggelezen.
 

DeletedUser

Guest
Doe wat je niet laten kunt, maar onthou als dat vnv nog van toepassing is dat niet ik maar Dokterpiet de boef is.
 

DeletedUser

Guest
Excuus voor inactiviteit gisteren, zat de hele dag bezig met een bierproeverij. Eindelijk wat wolven eruit! Ik zie echter niet in waarom het verdacht is dat ik niet heb gestemd. Aangezien het gelijkspel was had ik makkelijk de stemming kunnen beïnvloeden. Mijn stem op Dichtpiet had ik uitgelegd. Ik had echt totaal niet verwacht dat Wegwijspiet de ziener zou zien (uitleg staat paar posts terug). Nu even goed teruglezen.

Je zegt zelf al dat je de hele dag bezig was, anders had je de stemming ook wel beïnvloed? :D
Beetje tegenstrijdig dit. Je was van plan gezien je reacties om dus op het goedje te stemmen en de wolf te redden.

Waarschijnlijk werd erop gerekend dat jij nog wel online zou komen en dan was de buit dus binnen geweest.
Dat zou verklaren waarom de wolven zo obvious samen stemmen.

Mensen vergeet niet ook echt te stemmen trouwens! (Calamus: niet met dit acc :D) Anders gaan de wolven eind van de dag nog ff stem veranderen etc
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.280
Mensen ik zit in dilemma.

ALs ik mn post verwijder wil ik niets anders stemmen dan vergeetpiet. Maar als ik deze verwijder en met .... piet ga stemmen weet iedereen mn identiteit. Ik kan beter mijn vorige laten staan dan en dan morgen weer posten.

Echt super irritant dit, heb al miljoenen keren een hartaaanval gehad post verwijderd en dan ja, maar dit keer was ik het helmaal vergeten en te laat
 

DeletedUser66220

Guest
Gewoon schijt hebben Noah, er zijn toch nog maar 5 mensen over.
mvg dodepiet
 

DeletedUser

Guest
Mensen ik zit in dilemma.

ALs ik mn post verwijder wil ik niets anders stemmen dan vergeetpiet. Maar als ik deze verwijder en met .... piet ga stemmen weet iedereen mn identiteit. Ik kan beter mijn vorige laten staan dan en dan morgen weer posten.

Echt super irritant dit, heb al miljoenen keren een hartaaanval gehad post verwijderd en dan ja, maar dit keer was ik het helmaal vergeten en te laat

:D :D

Ik zou afwachten wat ice zegt, maar ik neem aan dat je wel met je pietenacc moet stemmen....

Vergeetpiet is wel wolf dat heb je tenminste wel goed
 
Bovenaan