[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #196 [Anonieme Kersteditie]

DeletedUser73803

Guest
Angelino, stuur jij anders ff een PM naar Dao ofzo over de vraag of er nog ergens anonieme accounts zijn.
En anders maak je ze zelf even aan. Dan kan jij alvast starten en hoeven we niet te wachten op Ice :)
 

DeletedUser

Guest
Volgen mij heb ik aangegeven dat we vlak na het weekend zouden beginnen maar oke ik zal de boel vanavond opstarten.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga trouwens iedereen zijn eigen anonieme account aan laten maken, anders is het voor mij veel te veel werk en dit is veel handiger. Dus elke speler krijgt van mij de naam van het account te horen dat hij moet aanmaken en via dit account mag hij spelen als hij mij er een PM mee heeft gestuurd met zijn normale forumnaam zodat ik weet dat het is gelukt.
 

DeletedUser23144

Guest
1. Kunjack
2. Flexibility
3. Stan Marsh
4. ILT
5. OrAsU
6. Agloven
7. The Winger
8. Blueknife
9. Dark-Knight
10. Ci
11. Anthraxxis
12. nonkel jos
13. Jaxie
14. Capricorno
15. DAI
16. Rukurt
17. Bappos
18. Rever
19. dutchboy66
 

DeletedUser73803

Guest
Moeten we een eigen foto zoeken voor avatar, of worden deze aangewezen?
 

DeletedUser

Guest
Moeten we een eigen foto zoeken voor avatar, of worden deze aangewezen?

Profielplaatjes niet toegestaan.

1. Kunjack
2. Flexibility
3. Stan Marsh
4. ILT
5. OrAsU
6. Agloven
7. The Winger
8. Blueknife
9. Dark-Knight
10. Ci
11. Anthraxxis
12. nonkel jos
13. Jaxie
14. Capricorno
15. DAI
16. Rukurt
17. Bappos
18. Rever
19. dutchboy66
20. Mystery Guest 1
21. Mystery Guest 2

Er doen ook 2 geheel anonieme personen mee, dit zijn ervaren WvW'er die graag hun comeback willen maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73803

Guest
Ice, waarom niet, het is super irritant als niemand een pf heeft, dan kan je iemand echt niet herkennen.
Kies jij anders foto's
 

DeletedUser

Guest
1. Met pf keuze kun je wellicht toch mensen herkenen door bepaalde keuzes.
2. Ik heb er geen zin in.
 

DeletedUser73803

Guest
Laat Angelino dan doen, hij is toch niet voor niets medeleider.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga ook niet zelf een account aanmaken, had je dat maar niet moeten garanderen! Ik schrijf me uit, doei
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hoeveel moeite is het? Ik snap het wel, anders moet Ice straks 21 accounts aan gaa maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga ook niet zelf een account aanmaken, had je dat maar niet moeten garanderen! Ik schrijf me uit, doei

Met 1 account aanmaken ben je hoogstens 5 minuten bezig.

Als ik alles aan zou moeten maken ben ik een paar uur bezig.
Kleine moeite dus voor jullie om mee te kunnen spelen, bovendien meer activiteit.

Maar jammer dat je niets voor een ander over hebt.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik kom er nu dus net achter dat je een tribalwars account moet hebben, voordat je ook een TW account kan maken. Maar je forum account heeft dezelfde naam als het TW account... Dus eerst een TW account aanmaken, voordat je op het forum een nieuw account kan aanmaken.

Dit was eerst nog niet zo.
 
Bovenaan