[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #186

DeletedUser73803

Guest
zweinstein.jpg


Werewolves of Hogwarts

Aantal spelers: Zo veel mogelijk
Claimen: Ja
Netwerken: Nee
Hints: Nee
Afscheidsbrief: Nee
Klaagmuur: Nee
BM-opvolging: Oude BM kiest nieuwe
Lynch: rood en vet in topic
BM: Groen en vet in topic
Eindtijd stemmen: 21:00 uur

Beschermengel --> Dobby: Ja
Beul --> Ron: Ja
Dorpsoudste --> Perkamentus: Ja
Dorpsgek --> Loena: Ja
Heks --> Hermelien: Ja
Jager --> Hagrid: Ja
Muizenval: Nee
Ziener: Nee

Cupido --> Ginny: Ja (geliefde heet Harry)

Infectiewolf --> Voldemort: Ja
Welp --> Malfidus: Ja
Wolven --> Dooddoeners

Andere rollen:
Lycantroop --> Professor Lupos: Een burger, die door een ziener word gezien als wolf.

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.577
Je zal wel genoeg BM-stemmen krijgen. Potje 185 zat er behalve Arbeitman en Stan Marsh niemand in die een hoog niveau haalde en jij was het potje daarvoor wel sterk.
 

DeletedUser65460

Guest
Je zal wel genoeg BM-stemmen krijgen. Potje 185 zat er behalve Arbeitman en Stan Marsh niemand in die een hoog niveau haalde en jij was het potje daarvoor wel sterk.

Die van jou heeft altijd wat speciaals :$ <3.
 

DeletedUser

Guest
1. Kunjacknoep
2. EoS
3. Bappos
4. Flexibiliy
5. Hayate san
6. D-A-I
 
Reactiescore
1.577
Ik denk dat je jezelf overschat. Bewijs het maar dat je zogenaamd goed bent in dit potje. :)

Dit gaat niet over overschatting of mezelf goed vinden. Dit gaat erover dat ik de voorbije potjes allerlei verwijten naar mijn hoofd kreeg geslingerd gewoon omdat ik het spel speel. Eerst was er BlueKnife dan Kunjack, de voorbije twee potjes Senne. Daar heb ik even geen zin in.
 

DeletedUser

Guest
Dit gaat niet over overschatting of mezelf goed vinden. Dit gaat erover dat ik de voorbije potjes allerlei verwijten naar mijn hoofd kreeg geslingerd gewoon omdat ik het spel speel. Eerst was er BlueKnife dan Kunjack, de voorbije twee potjes Senne. Daar heb ik even geen zin in.

Je trekt je toch niets aan van die droeftoeters zeker? :(
 
Bovenaan