[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #183

DeletedUser66220

Guest
Mwah, hij viel volledig buiten de spotlights en had ook aangegeven waarom, wou zelfs mn schoen opeten..
 

DeletedUser

Guest
Ja, en je gaf het halve potje al aan dat je niet actief het gebeuren volgde.
 

DeletedUser1435

Guest
ik was geen koppel hoe vaak moet ik dat nog melden??

ES heeft het nooit aan me bevestigd.

mvg
 

DeletedUser

Guest
Je bent gekoppeld aan een meisje van twaalf leef ermee anthraxxis rip rip.
 

DeletedUser63354

Guest
Een wolf die cupido is en dan ook nog 2 anderen moet koppelen. Dat is trouwens gewoon een fout ban van de spelleiding want dat kan toch niet. Kijk dan wat een nadeel je daar de goedjes megeeft :D gekkigheid
 

DeletedUser16768

Guest
Beetje net zo groot nadeel als een ziener die het spel bederft.
Gelijkwaardig aan elkaar.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Beetje net zo groot nadeel als een ziener die het spel bederft.
Gelijkwaardig aan elkaar.

Ben je daar nu echt zo boos over? Dat kan ook een slimme actie van Twan geweest zijn, het heeft uiteindelijk wel ervoor gezorgt dat er eindelijk een wolfje uitging. Anders hadden jullie misschien wel allemaal het einde levend gehaald.

En opzich is het niet zo'n probleem dat een cupico bijrol is met wolf (al is het wel lastig). Waar ik echter 'boos' om ben is dat dat niet in de instellingen stond.
 

DeletedUser

Guest
Ben je daar nu echt zo boos over? Dat kan ook een slimme actie van Twan geweest zijn, het heeft uiteindelijk wel ervoor gezorgt dat er eindelijk een wolfje uitging. Anders hadden jullie misschien wel allemaal het einde levend gehaald.

En opzich is het niet zo'n probleem dat een cupico bijrol is met wolf (al is het wel lastig). Waar ik echter 'boos' om ben is dat dat niet in de instellingen stond.

Bappos is gewoon een beetje treurig figuur af en toe. Kan slecht tegen zijn verlies.
 

DeletedUser63354

Guest
Beetje net zo groot nadeel als een ziener die het spel bederft.
Gelijkwaardig aan elkaar.

Ik ga jou gewoon met de neus op de feiten drukken door een potje aan te halen waar je precies hetzelfde bij mij hebt geflikt. Enkel was je toen geen ziener, maar een welp die een medewolf eruit werkte.

Conclusie is dat je dus niet zo moet janken, enkel omdat jij dit keer degene was die het overkwam.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik ga jou gewoon met de neus op de feiten drukken door een potje aan te halen waar je precies hetzelfde bij mij hebt geflikt. Enkel was je toen geen ziener, maar een welp die een medewolf eruit werkte.

Conclusie is dat je dus niet zo moet janken, enkel omdat jij dit keer degene was die het overkwam.

Je kan dat blijven zeggen, maar vertel me waar?
 

DeletedUser1435

Guest
Een wolf die cupido is en dan ook nog 2 anderen moet koppelen. Dat is trouwens gewoon een fout ban van de spelleiding want dat kan toch niet. Kijk dan wat een nadeel je daar de goedjes megeeft :D gekkigheid

Ja lachwekkend whoehaha. Benueuw hoe es dit gaat goedpraten
 

DeletedUser63354

Guest
Je kan dat blijven zeggen, maar vertel me waar?

Tot nu toe de enige keer buiten het apeeltopic dat ik dat heb aangehaald, dus ik blijf ten eerste niks zeggen. Verder ben.ik op mobiel. Het was een potje van Marwolaeth waarin iedereen welp was en er zelfs een infectiewelp in zat.
 

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam van ontvanger: Antraxxis, capricorno
11 september 2014, 19:48
Eucalyptus Sunrise Eucalyptus Sunrise is nu online
Eucalyptus Sunrise's avatar Geregistreerd
18 december 2008
Locatie
Uitgeest
Berichten
3.389
Verstuur een bericht via msn naar Eucalyptus Sunrise
Standaard Geliefde
Jullie zijn deze ronde een stelletje!
In-: W36 - Bouwtijden Halveren - W32 - Shooters - W38 - Liquicity

Is goed Stefan. Nooit bevestigd?
Ten 2de was ik vergetend e melden dat het een bijrol was, al dacht ik dat dat altijd zo was.
Waarom kan een wolf geen cupido worden? Het was 100% random en heb 0 invloed op de rollen gehad.
 

DeletedUser

Guest
Gebruikersnaam van ontvanger: Antraxxis, capricorno
11 september 2014, 19:48
Eucalyptus Sunrise Eucalyptus Sunrise is nu online
Eucalyptus Sunrise's avatar Geregistreerd
18 december 2008
Locatie
Uitgeest
Berichten
3.389
Verstuur een bericht via msn naar Eucalyptus Sunrise
Standaard Geliefde
Jullie zijn deze ronde een stelletje!
In-: W36 - Bouwtijden Halveren - W32 - Shooters - W38 - Liquicity

Is goed Stefan. Nooit bevestigd?
Ten 2de was ik vergetend e melden dat het een bijrol was, al dacht ik dat dat altijd zo was.
Waarom kan een wolf geen cupido worden? Het was 100% random en heb 0 invloed op de rollen gehad.

Een wolf die cupido is geeft de wolven een gigantisch voordeel zoals zich hier voltrok.
De wolf krijgt dan de mogelijkheid om twee goedjes te binden, wat tegen het einde van een potje heel sterk in zijn voordeel kan werken. Dat snap je toch wel?
 
Bovenaan