[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #183

DeletedUser

Guest
Vorig potje werd je ook bekeken, hadden we een netwerk van 5 personen en alsnog lul je je er bijna onder vandaan, ik ga jou dus echt niet mn BM stem geven

Misschien kwam dat omdat Senne iets zei, dat verdacht was. En daardoor de gene die niet in het netwerk zat, ging twijfelen.
 

DeletedUser

Guest
Kunnen we het vorige potje achterwege laten :eek: normaal gesproken wordt dit topic in den beginne helemaal kapot ge-spammed, nu is er helemaal niks om informatie uit te halen.
 

DeletedUser

Guest
Vergeten te melden, maar vandaag is de eerste ronde al. Jullie hebben tot vanavond 00:00 de tijd om je lynch en bm stem te plaatsen!
 

DeletedUser72963

Guest
Natuurlijk moeten jullie mij als BM kiezen. Why? alsof een nieuweling wolf is dus kom maar met die stemmen en davey mijne krijg je niet ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Ik stel me kandidaat voor bm! Thanks NB voor de bm stem!
 
Reactiescore
1.577
Kunnen we het vorige potje achterwege laten :eek: normaal gesproken wordt dit topic in den beginne helemaal kapot ge-spammed, nu is er helemaal niks om informatie uit te halen.

Dan heb je nog niet zo goed gelezen. Het gaat op zich niet om het vorige potje. Flex weet dat ik een standaard BM-kandidaat ben. Stel, hij is wolf, dan weet hij ook dat ik er wel/geen ben en kan hij subtiel zeggen dat ik een te gevaarlijke BM-kandidaat ben indien ik wolf ben. Dus probeert hij me zwart te maken én hij wilt niet dat ik BM word. Misschien omdat hij zelf wat te verbergen heeft en liever een slechtje als BM?

Natuurlijk moeten jullie mij als BM kiezen. Why? alsof een nieuweling wolf is dus kom maar met die stemmen en davey mijne krijg je niet ;)

Waarom zou een nieuweling geen wolf zijn? Ik was mijn eerste potje ook wolf.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik denk niet dat Flex om die redenen slecht is, Nonkel. Zijn redenen zijn correct, want zelfs ik als spelleider zou hebben getwijfeld als ik niet bij jullie in de wolvenchat zat.
Daarnaast vind ik niet dat je iemand geen bm moet maken, omdat diegene nou zon goede wolf is. Die argumentatie heb ik vaker gezien, ook bij mezelf onder andere en toen vond ik dat ook Bullshit.
Ik roep hierbij de ziener dus ook op om de bm meteen dag 1 te checken.

Ik zit te twijfelen tussen Kunjack, die een goede indruk op me achterliet vorig potje (ondanks dat ie fout zat), Arbeitman en Nonkel.
 
Reactiescore
1.577
Ik denk ook niet meteen dat hij slecht is. Daarvoor is de reden te zwak. Maar het viel me wel meteen op. Stel Flex is een slechtje en ik ben een goedje, dan heeft hij me met 1 post meteen verdacht gemaakt. Bovendien, nog steeds puur hypothetisch, weet hij als slechtje ook dat ik goedje ben (omdat ik niet in de wolvenchat zit) en met die opmerking zorgt hij er ook voor dat er minder kans is dat een goedje BM wordt ;). Mijns inziens is zijn reden een flutreden namelijk om aan iemand die goed is als wolf geen BM-stem te geven.

Ik zeg enkel dat het me wel opviel.
 
Reactiescore
1.577
Tenzij er plots enorm veel activiteit komt, gaat de deadline te vroeg komen voor mij. Binnen een uur ben ik weg en geen idee wanneer ik weer thuis kom.
 

DeletedUser65460

Guest
BM stemmen naar mij, dan grijp ik de macht als dictator.
 

DeletedUser73803

Guest
'T valt mij op dat Flex niet graag nonkel als BM heeft en dat Lord of the strings zich een beetje probeert in te dekken met als reden dat hij nieuw is, oftewel een flutreden.

Mijn BM stem gaat richting Nonkel Jos
 

Deleted User - 2265087

Guest
Natuurlijk moeten jullie mij als BM kiezen. Why? alsof een nieuweling wolf is dus kom maar met die stemmen en davey mijne krijg je niet ;)

Verdacht,jezelf meteen indekken dat je geen wolf kan zijn als nieuweling, het is genoeg voor gekomen. Vooral omdat het meteen de eerste post is, zichzelf meteen indekken.

BM stemmen mogen naar mij toe, vanaf morgen zal ik heel erg actief zijn. BM stem denk ik nog even over na.
 
Bovenaan