[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #183

DeletedUser

Guest
Jaja befehl is befehl enzo. Het is jammer dat we op deze manier worden benadeeld, maar ok.
 

DeletedUser

Guest
Het enigste vervelende was dat bepaalde dingen niet duidelijk genoeg waren. Maar goed daar leren we allemaal van.
De volgende keer dat ik een speciale rol krijg vraag ik meteen aan de start van het potje wat er van mij verwacht wordt.
 

DeletedUser1435

Guest
Gebruikersnaam van ontvanger: Antraxxis, capricorno
11 september 2014, 19:48
Eucalyptus Sunrise Eucalyptus Sunrise is nu online
Eucalyptus Sunrise's avatar Geregistreerd
18 december 2008
Locatie
Uitgeest
Berichten
3.389
Verstuur een bericht via msn naar Eucalyptus Sunrise
Standaard Geliefde
Jullie zijn deze ronde een stelletje!
In-: W36 - Bouwtijden Halveren - W32 - Shooters - W38 - Liquicity

Is goed Stefan. Nooit bevestigd?
Ten 2de was ik vergetend e melden dat het een bijrol was, al dacht ik dat dat altijd zo was.
Waarom kan een wolf geen cupido worden? Het was 100% random en heb 0 invloed op de rollen gehad.
spelfout in me naam :D. En met capri praat ik niet echt
 

Deleted User - 2265087

Guest
=
Is goed Stefan. Nooit bevestigd?
Ten 2de was ik vergetend e melden dat het een bijrol was, al dacht ik dat dat altijd zo was.
Waarom kan een wolf geen cupido worden? Het was 100% random en heb 0 invloed op de rollen gehad.

Dat bericht is idd wel gewoon gekomen. Maar bij de rollen omschrijving van Bappos staat niet vermeld dat een cupido bijrol is, wat betekent dat het gewoon hoofdrol is. Als het niet bij de instellingen staat vermeld, dan geld dat dus niet. Dan gelden de basisregels. Sowieso is het beter om voor de zekerheid het erbij te zetten. Het is gewoon duidelijker, en dan kan er niet zoals hier verwarring erover ontstaan.

Als we dit hadden geweten dan had ik het denk wel raar gevonden dat Senne de hele tijd vroeg wie ik ging beschermen, of toch heel onopvallend zei wat ik was, in de hoop dat de welp mij welpte. VOnd het nu wel raar, maar dacht dat hij geen wolf kon zijn.

spelfout in me naam :D. En met capri praat ik niet echt

Vond je het dan ook niet raar dat ik jou berichtjes ging sturen in een non netwerk ronde??
 

DeletedUser16768

Guest
Rollen gaan als het goed is altijd random.
Gewoon voortaan cupido niet als bijrol nemen.
 

DeletedUser63354

Guest
Bijrol cupido gewoon niet 2 anderen laten koppelen en dan ben je in 1 klap klaar. Dan maakt het niet uit of je een wolf hebt na het random verdelen..
 

DeletedUser1435

Guest
Dat bericht is idd wel gewoon gekomen. Maar bij de rollen omschrijving van Bappos staat niet vermeld dat een cupido bijrol is, wat betekent dat het gewoon hoofdrol is. Als het niet bij de instellingen staat vermeld, dan geld dat dus niet. Dan gelden de basisregels. Sowieso is het beter om voor de zekerheid het erbij te zetten. Het is gewoon duidelijker, en dan kan er niet zoals hier verwarring erover ontstaan.

Als we dit hadden geweten dan had ik het denk wel raar gevonden dat Senne de hele tijd vroeg wie ik ging beschermen, of toch heel onopvallend zei wat ik was, in de hoop dat de welp mij welpte. VOnd het nu wel raar, maar dacht dat hij geen wolf kon zijn.



Vond je het dan ook niet raar dat ik jou berichtjes ging sturen in een non netwerk ronde??

ach ik ben het wel van jou gewend dat je valsspeelt.

vond het beetje flauw om je ervoor dood te laten vallen
 

Deleted User - 2265087

Guest
ach ik ben het wel van jou gewend dat je valsspeelt.

vond het beetje flauw om je ervoor dood te laten vallen

Ik heb nog nooit valsgespeeld met een potje!! Dus onterechte beschuldiging dit.

Maar je had toch ook een bericht van Senne gekregen?
 

DeletedUser

Guest
Rollen gaan als het goed is altijd random.
Gewoon voortaan cupido niet als bijrol nemen.

Eens.

Als we dit hadden geweten dan had ik het denk wel raar gevonden dat Senne de hele tijd vroeg wie ik ging beschermen, of toch heel onopvallend zei wat ik was, in de hoop dat de welp mij welpte. VOnd het nu wel raar, maar dacht dat hij geen wolf kon zijn.

Dat eerste is waar, maar het tweede niet hoor. Ik heb nergens gezegd dat je bengel was, en ik wilde helemaal niet dat je dood ging door de welp. Ik had op zich ook met jullie het beste voor, wilde jullie er zo lang mogelijk in houden en het liefst zelfs samen met jullie winnen soort van. Dat jullie als laatste over bleven. Maar dat kon niet omdat Kunjack bewezen dorpsoudste was.
 
Bovenaan