[Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #182

DeletedUser

Guest
Ik stel me ook beschikbaar als bm. Na het vorige potje denk ik dat ik zeker veel kans maak op de burgemeesterschap.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Eerste deadline morgenavond 21:30 burgermeesterstemming. Lynch en lunch dan ook al? Beslissen jullie maar en laat het horen. Ivm netwerken en claimen denk ik dat ook lynch en lunch dan al kunnen.

Ik zou eerste lynch en lunch morgen ook al doen. 1,5 dag de tijd moet te doen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Claimen staat aan, dus stel je je beschikbaar voor BM. Waarom moet daarvoor claimen aanstaan, om je beschikbaar te stellen als BM?

omdat als je moet kiezen tussen 2 mensen, je met hen kan praten en daardoor beter kan oordelen.

Deze post snap ik niet. Vooral die eerste zin.

Grammaticale opmerking had hij.
 
Reactiescore
338
@ Vic, lijkt mij geen probleem om morgen ook de lynch en lunch te doen. Wolven jagen gaat voor mij altijd het best na de eerste lynch en lunch. Dan pas kan ik kijken naar stemmen en etc.
 

DeletedUser63354

Guest
oke, voordat er debiele acties komen. Die post is gemaakt voordat ik mn rol had en Vic heeft zijn post daarboven nog aangepast om te zeggen dat je niet mocht posten. Daarnaast indd, 2e in de spelerslijst, jij denkt dat hij zo snel is met versturen zonder minuten te wachten en dan ook nog een hele pm met andere wolven etc naar mij te schrijven, en dat allemaal binnen die 2 min?

oke ik ben nu meteen verdacht omdat ik overreact nu terwijl ik nauwelijks word aangevallen, maar ik ken sommigen van jullie, dus bij deze even ontkrachtibg. Laten we nu maar verder gaan met het potje.

Ohja, ik stel me ook kandidaat voor bm.
 

DeletedUser70435

Guest
Eerste deadline morgenavond 21:30, BM-stemming & Lynch! Lunch is dan ook!
 

DeletedUser63354

Guest
Ja, jij anders ook :rolleyes:

Ach gelukkig maakte jij een verspreking in je eerste post als wolf :rolleyes:, maargoed, ik heb tenminste inzet en uiteindelijk heb ik andere wolven nog weten te pakken, echter hielp de rest niet mee.

Maargoed, ga jij ook maar eens wat laten zien dan he ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach gelukkig maakte jij een verspreking in je eerste post als wolf :rolleyes:, maargoed, ik heb tenminste inzet en uiteindelijk heb ik andere wolven nog weten te pakken, echter hielp de rest niet mee.

Maargoed, ga jij ook maar eens wat laten zien dan he ;)

Haha, nee, ik bedoelde erna, toen je 3x of 4x verkeerd lynchte ofzo :p
 
Bovenaan