[Speeltopic] Weerwolven Van Wakkerdam #178!

DeletedUser

Guest
Ik zal jullie overigens vertellen waarom jullie niet op mij moeten stemmen:

Ik heb mee gestemd op Bappos.

Mede dankzij mij is Marwo eruit gegaan.

Zij beiden waren wolf. Het is best wel een opofferings actief. En dan heb ik het nog niet zo zeer over Bappos, maar vooral over Marwo.

Wat bedoel je daarmee? Klinkt erg op een verspreking ;)
 

DeletedUser66220

Guest
'De laatste dag'

Blijkbaar mistte toch iemand ons, want in de verte hoorde we het geloei van sirenes en we hoorden helikopters. De redding was nabij, maar alsnog, we konden niet weer de bewoonde wereld intrekken met een wolf in ons midden, stel dat we de wolf loslieten in Amsterdam, dat zou honderden doden kunnen kosten, en omdat een wolf geen vingerafdrukken heeft zullen we de wolf ook niet zomaar kunnen pakken. We gingen met zijn allen verheugd onze tenten inpakken, maar wat zag tim19 daar bij de tent van capricorno een vijl. Mwa eigenlijk is dat niet veel boeiends vrouwen hebben wel vaker vijlen, maar tim19 had in zijn droom gezien dat de wolf een vijl had. Hij liep naar Archior toe die net zijn tentenstokken uit elkaar aan 't trekken was en zei wat hij had gezien. Archior twijfelde geen moment meer, want eerst wou die nog zeggen stevieunder mag vandaag dood. Archior zette dus in zijn hoofd dat ze Capricorno zouden vermoorden, Stevieunder daarintegen vond het maar raar, en vond het jammer dat hij zoiets dacht.

Eindelijk ook Capricorno had haar tent ingepakt, tsjonge jonge jonge wat doen vrouwen daar lang over zeg :rolleyes: . Ondertussen liep Archior zachtjes fluitend een rondje om iedereen heen, maar stopte bij Capricorno en greep der bij der keel. Stevieunder zat met open mond te kijken wat hier gebeurde. Hij opperde nog: 'Maar jongens het is een meisje zoiets gruwelijks zou zij toch nooit doen?'. Maar voordat hij ook maar een stap richting die 2 kon doen was het al telaat, Capricorno der nek werd omgedraaid, en ze viel dood neer. Stevieunder schokte, toen hij zag dat Capricorno wel degelijk de laatste wolf was, hoe wist je dat vroeg hij aan tim19. Tim zei, mijn beste slet, die mij al tijden verheerlijkt in mijn bed, ik ben de ziener ;).

Ondertussen fouilleerde ze Capricorno nog even, en vonden een steentje bij haar, een steen met Tim19 zijn naam erop. Stevieunder zuchtte, ik ben blij dat we haar nu hebben gepakt, want anders had ze ons twee wel te grazen genomen komende nacht...

4. Capricorno --> Archior
6. Tim19 --> Capricorno
12. Archior --> Capricorno
13. stevieunder--> Archior

Bedankt iedereen voor 't meespelen hopelijk hebben jullie genoten!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat bedoel je daarmee? Klinkt erg op een verspreking ;)

Nee, je zou eerder kunnen zeggen, een verkeerd woord ingevuld. Ik wist namelijk niet of ik nou zou zeggen: Het zou, of dat zou. En toen heb ik er dus iets raars van gemaakt, heb ik wel vaker..

Maar bij deze, gefeliciteerd goedjes! Wel een beetje jammer dat Tim en Archion gewoon op mij stemde, zonder enige logica..
 

DeletedUser66220

Guest
Nee, je zou eerder kunnen zeggen, een verkeerd woord ingevuld. Ik wist namelijk niet of ik nou zou zeggen: Het zou, of dat zou. En toen heb ik er dus iets raars van gemaakt, heb ik wel vaker..

Maar bij deze, gefeliciteerd goedjes! Wel een beetje jammer dat Tim en Archion gewoon op mij stemde, zonder enige logica..

Tim had je gezien, Archior zijn logica begreep ik niet ;)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Gelukkig ben ik daarin niet de enige, en jammer dat Tim niet meer z'n best deed:(
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik moest stemmen op goedjes, anderen zaten waarschijnlijk al lang te facepalmen door mij :p

Overigens was het best leuk als hormoon-overlopende burger :D
Bedankt ook voor de leuke verhaaltjes ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66220

Guest
Gelukkig ben ik daarin niet de enige, en jammer dat Tim niet meer z'n best deed:(

Oja over gisteren, die lunch na de deadline insturen, stevieunder was slet en sliep ergens anders dus alsnog lunchte je niemand :p
 

DeletedUser18987

Guest
Goed gespeeld Tim19 en Nonkel Jos.

Stevieunder had niet zijn beste potje zullen we maar zeggen...
 

DeletedUser

Guest
Tim had je gezien, Archior zijn logica begreep ik niet ;)

Ik verklaarde waarom de muurpost niet een post geweest kon zijn van een wolf. Verder zou het onlogisch zijn dat het bericht van een burger was omdat ie het spel zo alleen maar in de war zou brengen. Dat het dus zeer waarschijnlijk van de echte ziener was. Dat betekend dan dat of ik of capr de wolf moet zijn. Ik was geen wolf dus dat verklaard mijn stem dan toch?
 

DeletedUser66220

Guest
Ik verklaarde waarom de muurpost niet een post geweest kon zijn van een wolf. Verder zou het onlogisch zijn dat het bericht van een burger was omdat ie het spel zo alleen maar in de war zou brengen. Dat het dus zeer waarschijnlijk van de echte ziener was. Dat betekend dan dat of ik of capr de wolf moet zijn. Ik was geen wolf dus dat verklaard mijn stem dan toch?

Nu snap ik het :)
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik verklaarde waarom de muurpost niet een post geweest kon zijn van een wolf. Verder zou het onlogisch zijn dat het bericht van een burger was omdat ie het spel zo alleen maar in de war zou brengen. Dat het dus zeer waarschijnlijk van de echte ziener was. Dat betekend dan dat of ik of capr de wolf moet zijn. Ik was geen wolf dus dat verklaard mijn stem dan toch?

OH, ik maakte uit die post op dat hij die nacht jou zou bekijken, en de nacht daarna mij, dus vannacht mij. Dus dan had hij mij nooit kunnen zien. Maar het was dan nog niet bekend of Stevieunder was gezien..
 

DeletedUser66220

Guest
Ohja jongens, zijn de hints af en toe jullie een beetje opgevallen? :p
 

DeletedUser18987

Guest
OH, ik maakte uit die post op dat hij die nacht jou zou bekijken, en de nacht daarna mij, dus vannacht mij. Dus dan had hij mij nooit kunnen zien. Maar het was dan nog niet bekend of Stevieunder was gezien..

Heb je de klaagmuur wel gelezen gister?
 

DeletedUser

Guest
Ohja jongens, zijn de hints af en toe jullie een beetje opgevallen? :p

Voor nu heb ik deze gezien:
Stevieveunder was helemaal trots op zijn pijl en boog schot en Capricorno had hem zowat een handtekening gevraagd. Samen droegen ze een groot everzwijn.
Capri is een jong meisje, hoe moet zij een everzwijn met mij dragen?! :eek:

Toen zag hij het, ze kwijlde op hem.
Ik dacht dat het een verspreking was en het als meervoud bedoeld was :p
 
Bovenaan