[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #177

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser66220

Guest
Hahahahha Twan wat een haat jij werd eigenlijk geluncht!!!!!!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Hahahahha Twan wat een haat jij werd eigenlijk geluncht!!!!!!

Nee, jij was het lunch slachtoffer:)

Ice en Marwo stuurde beide om 21:29 op, maar Marwo net iets eerder, of die kreeg ik in elk geval eerder binnen.
Beide in dezelfde minuut, maar niet in dezelfde seconde;)

Jammer, jij werd geluncht!!
 

DeletedUser63354

Guest
Ze durfden het uiteindelijk toch niet aan omdat ik beiden had in het vizier had en dat natuirlijk verdacht over zou komen.
 

DeletedUser16768

Guest
Ik vind het altijd makkelijk om achteraf te roepen: ja zie je dat ik gelijk had.
Blijkbaar had je niet genoeg overtuigingskracht om het hard te maken, ik vind dat ook iets heel belangrijks bij WvW.
 

DeletedUser13801

Guest
Ik vind het altijd makkelijk om achteraf te roepen: ja zie je dat ik gelijk had.
Blijkbaar had je niet genoeg overtuigingskracht om het hard te maken, ik vind dat ook iets heel belangrijks bij WvW.

Overtuigingskracht is in mijn ogen de belangrijkste attribuut in WvW. Je hebt het nodig voor welke rol dan ook, ook als slechtje.
 

DeletedUser

Guest
Wat ik trouwens nog wel steeds een vreemde gang van zaken vind is dat jullie gaan 'loten' wie er uiteindelijk BM wordt. Dan doe je toch gewoon een nieuwe stemming zoals het altijd gaat?

Verder goed geleid.
 

DeletedUser65460

Guest
Wat ik trouwens nog wel steeds een vreemde gang van zaken vind is dat jullie gaan 'loten' wie er uiteindelijk BM wordt. Dan doe je toch gewoon een nieuwe stemming zoals het altijd gaat?

Verder goed geleid.

Dit vond ik ook.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Wat ik trouwens nog wel steeds een vreemde gang van zaken vind is dat jullie gaan 'loten' wie er uiteindelijk BM wordt. Dan doe je toch gewoon een nieuwe stemming zoals het altijd gaat?

Verder goed geleid.

Mee eens, maar Bappos had dat al gedaan zonder dat ik er van wist..
 

DeletedUser63354

Guest
Ik vind het altijd makkelijk om achteraf te roepen: ja zie je dat ik gelijk had.
Blijkbaar had je niet genoeg overtuigingskracht om het hard te maken, ik vind dat ook iets heel belangrijks bij WvW.

Als ik na 1 dag word gekilld kan ik daar ook niet veel aan doen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind overtuigingskracht zeker een belangrijke factor in WvW, maar als goedje niet het belangrijkste. Ten eerste is het als goedje belangrijker om in te zien wie een wolf is, omdat je met overtuigingskracht maar zonder te weten wie wolven zijn nog steeds nergens bent. Ten tweede vind ik het een beetje oneerlijk om te zeggen dat het aan jou ligt als jij geen mensen meekrijgt op een wolf. Het ligt namelijk ook aan de mensen die jouw argumenten niet inzien en jou onterecht niet volgen. Als overtuigingskracht belangrijk is, is het herkennen van een goede theorie minstens zo belangrijk.

Verder vind ik dat overtuigingskracht sowieso minder nodig zou moeten zijn. Bijvoorbeeld: als je van een speler weet dat-ie het vaak bij het juiste eind heeft wat wolven betreft, maar dat vaak niet goed kan beargumenteren, dan zou je met die kennis in het achterhoofd de bewuste speler vaker moeten volgen op een theorie, ook als je jezelf er niet goed in kan vinden. Maar misschien denk alleen ik zo.
 

DeletedUser13801

Guest
Als jij geen mensen meekrijgt op een wolf moet je het misschien over een andere boeg gooien, een andere aanpak gebruiken om mensen te overtuigen. Als je dat niet kunt is daar niets oneerlijks aan.

Een speler als Oscar bijvoorbeeld moet je op een andere manier overtuigen als Quechua.

Overigens is het bijna nooit zo dat je het hele potje meekrijgt door alleen je theorie te posten, je moet blijven pushen en reageren wil je resultaat zien.
 
Bovenaan