[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #167

DeletedUser

Guest
Doordat steeds andere mensen actief werden en weer anderen inactief, kun je gewoon niet lekker spelen.
Als je net 2 mensen over hebt gehaald, worden ze inactief. Moet je weer anderen gaan zoeken voor je theorie.

TRB had eindelijk door dat ik burger was met nog iemand, worden ze inactief. Komt capricorno van inactief naar actief, gaat ze me beschuldigen. Lekker is dat. Niemand om je heen om je te helpen.
 

DeletedUser70435

Guest
Valt het jullie ook op dat Chris wel heel vaak infectie / wolf is.
 

DeletedUser70435

Guest
Ik wil even zeggen dat Lytho mijn complimenten verdiend voor het blijvend schrijven van verhaaltjes, ondanks de inactiviteit. Respect Lytho, goed geleid!
 

DeletedUser63354

Guest
Twan ik koos ervoor om Chris te schieten omdat ie al telang leefde.... ( 2x 1 nacht nu langer dat klopte natuurlijk niet... en tadaa infectie eruit ) maaruhhm ik moet zeggen wat waren de burgers verrekt slecht, ook die capri, ja blue is wolf maar die lynchen we morgen pas ik wil nu kijken of ie geen burger laat lynchen, ja doe dat met 6 spelers waarvan er 2 wolven kunnen zijn, idioten.

jij verdacht mij ook enkel omdat ik een logisch infectietarget zou zijn. Capricorno's beargumentatie, tsja laten we daar masr niet over beginnen. Jezelf tegenspreken in je eigen theorie, en niet 1x! vaker zelfs.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik wil even zeggen dat Lytho mijn complimenten verdiend voor het blijvend schrijven van verhaaltjes, ondanks de inactiviteit. Respect Lytho, goed geleid!

Bedankt. Was niet altijd even makkelijk om mijn tanden erin te zetten, maar merk vaak ook wel dat als de spelleider dan in energie gaat minderen dat dan de ronde helemaal dood bloed.

Ook nog wel een leuk nieuwtje.. Flex sprak mij aan via pm of ik alle inactievelingen wilde laten doodvallen. (net voor de eerste inactiviteitsdoden).

Ik telde toen en kwam tot de conclusie dat als ik al die spelers dood liet vallen de wolven zouden winnen met 6-6. Ook niet echt een geweldig einde van de ronde.. ;)
 

DeletedUser4045

Guest
Misschien nog wel leuk nieuwtje.

Het had er op dag een heel veel slechter uit kunnen zien voor de burgers.
Door eerdere inzette van drankjes van de heks zouden in eerste instantie vier speciaaltjes hebben kunnen sterven die dag.

Doordat de heks eerst het doodsdrankje wilde inzetten op flex..

Dus uiteindelijk is het allemaal nog redelijk met een sisser afgelopen :p.
 

DeletedUser

Guest
tging al fout van op dag 1 he, toen de burgers mij niet meer hadden :p
 

DeletedUser

Guest
Ik was voor het eerst ziener in mijn wvw carriere hierzo :D

In nacht 1 had ik Victorious gezien, nacht 2 hondmet3poten en dag 3 stierf ik. (die nacht wilde ik Blue opvragen)
Toen ik Blue testte was ik jammer genoeg al dood, ook echt stom dat niemand daar nog naar gekeken had. Ik zei nog dat ik het raar vond dat ie niet met mij meeging op ll0ll king m aar ik kwam te laat thuis om nog wat te doen met mijn val, en deadline was toch al geweest :D

Wel een sterk slechtjes-team hoor, redelijk nieuwe spelers zaten er niet eens bij? (of mis ik iemand)
Dus dat is wel mijn enige punt van kritiek; iets gebalanceerder had wel gekund.

Verder was het een leuk spel hoor Lytho :)
 

DeletedUser63354

Guest
hoogtepunt dit potje was sowiedo de mod die dubbelposts ging berispen :D:D:D:D

toppie geleid Lytho :)
 

DeletedUser4045

Guest
Ik was voor het eerst ziener in mijn wvw carriere hierzo :D

In nacht 1 had ik Victorious gezien, nacht 2 hondmet3poten en dag 3 stierf ik. (die nacht wilde ik Blue opvragen)
Toen ik Blue testte was ik jammer genoeg al dood, ook echt stom dat niemand daar nog naar gekeken had. Ik zei nog dat ik het raar vond dat ie niet met mij meeging op ll0ll king m aar ik kwam te laat thuis om nog wat te doen met mijn val, en deadline was toch al geweest :D

Wel een sterk slechtjes-team hoor, redelijk nieuwe spelers zaten er niet eens bij? (of mis ik iemand)
Dus dat is wel mijn enige punt van kritiek; iets gebalanceerder had wel gekund.

Verder was het een leuk spel hoor Lytho :)

Ik heb gewoon zo'n random ding uitgehaald en daar kwamen deze cijfers uit. Moet ook zeggen dat met jou als ziener en flex als jager er ook niet echt de minste spelers speciaaltje waren. Jammer alleen dat de burgers die spelers juist moesten doden ;).

hoogtepunt dit potje was sowiedo de mod die dubbelposts ging berispen :D:D:D:D

toppie geleid Lytho :)

Dat was voor mij niet het hoogtepunt helaas :p. Ik moet wel zeggen dat jij geluk had dat de burgers kahvi op het juiste moment gingen lynchen.. Anders had jouw ronde er heel anders uit kunnen zien ;).
 
Bovenaan