[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #162

Deleted User - 2265087

Guest
Ja weet ik toch :D



Haha, ja ik heb niet sterk gespeeld dit potje en het verbaasde me al dat niemand aan mij dacht al lag dat waarschijnlijk aan mijn activiteit :p
Overigens dacht ik eerst dat Sieb ziener was doordat die zomaar op l0ll king stemde :p

Haha, fout:)
 

DeletedUser13565

Guest
Nouja, je hebt natuurlijk ook wat minder invloed hier, voor mij zou het sowieso makkelijker zijn.

Maar je theorie bouwde je zo op dat de terechte kritiek gegeven kon worden dat je gewoon al haar posts pakte en daar wat bij zocht.

Gewoon gericht haar verdachte posts pakken, zeker als je weet dat iemand wolf is zou je die echt wel moeten vinden. En als je ze niet vindt, noem ze gewoon terloops, en zorg dat de wolven niet doorhebben dat je het zeker weet.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Nouja, je hebt natuurlijk ook wat minder invloed hier, voor mij zou het sowieso makkelijker zijn.

Maar je theorie bouwde je zo op dat de terechte kritiek gegeven kon worden dat je gewoon al haar posts pakte en daar wat bij zocht.

Gewoon gericht haar verdachte posts pakken, zeker als je weet dat iemand wolf is zou je die echt wel moeten vinden. En als je ze niet vindt, noem ze gewoon terloops, en zorg dat de wolven niet doorhebben dat je het zeker weet.

Oké, bedankt voor deze tips:) Zal het een volgende keer toepassen.
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon pech hebben dat dutchboy per ongeluk zijn drankje goed gooide.
 

DeletedUser

Guest
de wolven zouden sws kansloos geweest denk door het g/s koppeltje.

en capricorno, iemand naar zijn rol vragen mag niet. Duhh.
 

Deleted User - 2265087

Guest
de wolven zouden sws kansloos geweest denk door het g/s koppeltje.

en capricorno, iemand naar zijn rol vragen mag niet. Duhh.

Wel naar iemands rol vragen:) Enkel mag die p[ersoon er niet op reageren:rolleyes:
 

DeletedUser13565

Guest
De enige die ik bij nader inzien over het randje vond gaan was de verwijzing naar mijn speciale rol. Dat gaat te ver denk ik.
 

DeletedUser23144

Guest
Hihi, de meest inactieve speler van het forum is boos op me :eek: ly2 napoleon

En lloll, ik heb net zo geclaimd als capricorno, eigenlijk nog minder. Ik heb er geen woorden bij gebruikt, gewoon mijn stem laten zien. En als de spelleiding bij iemand niet ingrijpt dan denk ik dat andere het ook mogen, maar niet iedereen is hier blijkbaar gelijk.
Ik was het na dit potje toch weer beu hier, de inactieve zijn altijd wolf
 

DeletedUser23144

Guest
Trouwens, was geen geluk dat hij wolf was, ik had hem gewoon door omdat hij in mijn val was getrapt. Beetje credits mag ook.
 

DeletedUser13565

Guest
Prima geleid trouwens al waren de verhaaltjes natuurlijk slecht.
 

DeletedUser

Guest
En lloll, ik heb net zo geclaimd als capricorno, eigenlijk nog minder. Ik heb er geen woorden bij gebruikt, gewoon mijn stem laten zien. En als de spelleiding bij iemand niet ingrijpt dan denk ik dat andere het ook mogen, maar niet iedereen is hier blijkbaar gelijk.
Ik was het na dit potje toch weer beu hier, de inactieve zijn altijd wolf

Capricorno was niet bewust van het feit dat ze claimde, jij wist het dondersgoed.
Vandaar dat je gewoon een WvW-ban verdiend.
 

Deleted User - 2265087

Guest
De enige die ik bij nader inzien over het randje vond gaan was de verwijzing naar mijn speciale rol. Dat gaat te ver denk ik.

Nouja, sorry, maar ja, het is toch wel stom als mensen de beschermengel lynchen! Beetje jammer ook..

Hihi, de meest inactieve speler van het forum is boos op me :eek: ly2 napoleon

En lloll, ik heb net zo geclaimd als capricorno, eigenlijk nog minder. Ik heb er geen woorden bij gebruikt, gewoon mijn stem laten zien. En als de spelleiding bij iemand niet ingrijpt dan denk ik dat andere het ook mogen, maar niet iedereen is hier blijkbaar gelijk.
Ik was het na dit potje toch weer beu hier, de inactieve zijn altijd wolf

Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het nog steeds gek dat je de rol ziener claimt als je zegt dat iemand 100% zeker goedje/wolf is. Ik deed het misschien nog wat overdreven. Maar dan kun je dus niet meer zeggen: die claimt, want hij/zij zegt zeker te weten dat hij/zij goedje/wolf is. Beetje gek, niet?

Capricorno was niet bewust van het feit dat ze claimde, jij wist het dondersgoed.
Vandaar dat je gewoon een WvW-ban verdiend.

daar heb je een punt. Ik vond het gek dat mensen het zagen als claimen.
 

DeletedUser13565

Guest
Hihi, de meest inactieve speler van het forum is boos op me :eek: ly2 napoleon

En lloll, ik heb net zo geclaimd als capricorno, eigenlijk nog minder. Ik heb er geen woorden bij gebruikt, gewoon mijn stem laten zien. En als de spelleiding bij iemand niet ingrijpt dan denk ik dat andere het ook mogen, maar niet iedereen is hier blijkbaar gelijk.
Ik was het na dit potje toch weer beu hier, de inactieve zijn altijd wolf

ja want ll0ll king oscar en marwo waren zooooo inactief...
 

DeletedUser

Guest
Hihi, de meest inactieve speler van het forum is boos op me :eek: ly2 napoleon

En lloll, ik heb net zo geclaimd als capricorno, eigenlijk nog minder. Ik heb er geen woorden bij gebruikt, gewoon mijn stem laten zien. En als de spelleiding bij iemand niet ingrijpt dan denk ik dat andere het ook mogen, maar niet iedereen is hier blijkbaar gelijk.
Ik was het na dit potje toch weer beu hier, de inactieve zijn altijd wolf

Oh god zeg :D Jij bent zo'n verrekte idioot :D
 

DeletedUser65460

Guest
de wolven zouden sws kansloos geweest denk door het g/s koppeltje.

en capricorno, iemand naar zijn rol vragen mag niet. Duhh.

Wat hij hier zegt..
Ik wist alle wolfjes :eek: maar konden niets doen door die kut priester met veel te veel geluk.
 
Bovenaan