[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #162

Deleted User - 2265087

Guest
hmm, nou oké, dan kun je wel gelijk hebben ja:) En is hier België?
 

DeletedUser

Guest
Wij vieren ongeveer van donderdag 27 februari tot en met dinsdag 4 maart. Maar ik heb voldoende tijd om ook in die periode mee te spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Definitieve spelerslijst:

1. Flexibility
2. Empire of Statement
3. Blueknife
4. Dragonfriend723
5. Amycipatie
6. Mooteman
7. dutchboy66
8. hermen6
9. Quechua
10. ll0ll King
11. Oscar11
12. pr0sieeb
13. Lenov
14. Marwolaeth
15. Cgrain
16. CrazySobek
17. Emperor of Blood
18. Napoleon Bonaparte
19. DreamBeats
20. Anthraxxis

Ik vervang 1 keer, na Lynch en lunch 2 vervang ik alle inactieve spelers, daarna val je dood bij inactiviteit.
Maar laat dit niet zo hoeven te gebeuren. :D
 

DeletedUser

Guest
1. Flexibility
2. Empire of Statement
3. Blueknife
4. Dragonfriend723
5. Amycipatie
6. Mooteman
7. dutchboy66
8. hermen6
9. Quechua
10. ll0ll King
11. Oscar11
12. pr0sieeb
13. Lenov
14. Marwolaeth
15. Cgrain
16. CrazySobek
17. Emperor of Blood
18. Napoleon Bonaparte
19. DreamBeats
20. Anthraxxis
21. Time-Out


Als ik nog mee kan doen is het super :D
 

DeletedUser

Guest
Sorry, potje is net begonnen. Je kunt wel nog eventueel als vervanging meedoen als ik die nodig heb, maar dan moet ik sowieso eerst even kijken wie ik laat vervangen
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik had makkelijk nog mee kunnen doen:( maar dat is allemaal achteraf. Ik zou nog gewoon bij de eerste stemming geweest zijn.

Ik ben wel reserve dan, misschien mag ik dan nog meespelen;) Als reserve dan.

En dit weekend ervaring opgedaan. Heel veel potjes gespeeld, en alle potjes gewonnen (was bijna overal wolf, maar overleefde wel alle potjes:)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het echt vies dat sommige mensen zich voor gaan inschrijven maar uiteindelijk niet mee mogen spelen omdat jij bepaalt wie mag en wie niet :eek:

Dat is volgens mij altijd al zo.

Als jij vorig potje actief had meegedaan had jij prima mee mogen spelen nu, maar met amper 1 post per dag in het vorige potje laat ik je niet meedoen in de mijne, sorry.
 

DeletedUser

Guest
Dat is volgens mij altijd al zo.

Als jij vorig potje actief had meegedaan had jij prima mee mogen spelen nu, maar met amper 1 post per dag in het vorige potje laat ik je niet meedoen in de mijne, sorry.

Ik heb het niet speciaal over mij, het hoeft echt niet dat ik speel hoor, ik weet dat ik niet actief ben , maar is voor anderen dat ik dat zeg .
 

DeletedUser13565

Guest
Is altijd zo geweest, spelleider behoudt het recht spelers niet mee te laten doen.

Vroeger gebeurde dat zelfs bij ieder potje, dat er een selectie werd gehouden. Toen deden er dus ook veel minder inactieven, kneusjes en inactieve kneusjes mee dan nu.
 
Bovenaan