[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #160

DeletedUser13565

Guest
Ik heb even gelezen wat er gebeurd is en het is een ongelooflijk kansloze actie van rever en dreambeats.
Zeker aangezien ze dit blijkbaar al langer doen lijkt een sttaf van 3 potjes minimaal me op zn plaats.
 

DeletedUser55797

Guest
Heb geen idee of dit potje over moet. Maar dit is wel echt schijt en schijt vervelend. (Het is nergens vermeld ofzo, maar ik ben mede-leider).

Zulke fratsen blijkt heel populair te zijn! En man man man wat word ik er persoonlijk toch moe van. Ik denk dat een herstart wel van toepassing is, en dat dit dan gewoon duidelijk mag zijn dat niemand op zulke dingen zit te wachten!!!

Misschien dit soort dingen maar eens in de reglementen toepassen dat het gewoon niet meer mag.

Eind-beslissing is natuurlijk aan Victorious.
 

DeletedUser

Guest
Failure. en Louder than boom hebben in het verleden volgensmij eenzelfde actie gedaan, en werden toen toch permanent gebanned? Ik stel voor dat we dat ook bij Dreambeats en Rever doen, helemaal gezien de houding die ze innemen. En het is sowieso niet denkelijk dat ze ooit nog samen in 1 potje meespelen.
 

DeletedUser52001

Guest
Heb geen idee of dit potje over moet. Maar dit is wel echt schijt en schijt vervelend. (Het is nergens vermeld ofzo, maar ik ben mede-leider).

Zulke fratsen blijkt heel populair te zijn! En man man man wat word ik er persoonlijk toch moe van. Ik denk dat een herstart wel van toepassing is, en dat dit dan gewoon duidelijk mag zijn dat niemand op zulke dingen zit te wachten!!!

Misschien dit soort dingen maar eens in de reglementen toepassen dat het gewoon niet meer mag.

Eind-beslissing is natuurlijk aan Victorious.

Staat in het inschrijftooopic, potje gaat oopnieuw ^^
 
Bovenaan