[Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #124

DeletedUser

Guest
haha ik ben reserve nr 8 ofzo :p

Ja logisch, ik heb het vorige potje bekeken en ik vraag me nu oprecht af of je een variant van het down syndroom hebt. Ik maak niet eens een grap meer nu. Serieuze vraag.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik niet mee mocht doen.
Beetje begrijpelijk maar ik heb me hier wel voor opgewonden omdat ik niet vind dat sommige het niveau van deze lijst waardig zijn.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
HUh wtf, joker mag niet mee doen.
Ik voel een algemene staking aankomen... wat jij BERT?
 

DeletedUser

Guest
Nee ik vind het best wel begrijpelijk dat ik niet mag meedoen maar ik snap niet dat WWG bijvoorbeeld ook niet mag meedoen en sommige (ik noem geen namen) echte noobs wel.
 

DeletedUser

Guest
Vooral nummer 7 Yube.
Nee maar ik laat het hierbij ik heb er al over gesproken met quechua.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik heb in PM ook aardig gedaan tot hij me ging beledigen, toen heb ik thejoker voor eens en voor altijd goed de waarheid gezegd.

Overigens is WWG een bijzonder slechte speler.
Maar ik wil namen inderdaad, niet zo laf doen Joker. Je kritiek is onterecht, maar zonder namen slaat ie helemaal nergens op indd.

EDIT: Nee die naam had je al genoemd en die had ik ook al genoemd, maar daar zit nog een stijgende lijn in, bij jou is het al 40 potjes even ruk :p
 

DeletedUser

Guest
Quechua je hebt gelijk.
Ik had je niet moeten gaan beledigen.
Maar ik laat het hierbij.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik dacht eerst ook dat ik als reserve moest optreden.
Ik had al een pm naar sven gestuurd met, als ik niet mee mocht doen, wel als reserve wilde dienen :).

Ik dank Sven en Quechua dus voor die kans :)
 
Reactiescore
4
Jammer dat ik niet mee mocht doen.
Beetje begrijpelijk maar ik heb me hier wel voor opgewonden omdat ik niet vind dat sommige het niveau van deze lijst waardig zijn.

wat ik vooral mooi vind is dat Q spelers wel mee laat doen waar hij zelf op loopt te zeiken achter hun om ;)
maargoed, hij moest weer stemmen winnen zeker :rolleyes:
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik dacht eerst ook dat ik als reserve moest optreden.
Ik had al een pm naar sven gestuurd met, als ik niet mee mocht doen, wel als reserve wilde dienen :).

Ik dank Sven en Quechua dus voor die kans :)

Jij bent gewoon een van de betere spelers, als ze jou eruit hadden gelaten was ik echt verontgewaardigd geweest.
 

DeletedUser13565

Guest
wat ik vooral mooi vind is dat Q spelers wel mee laat doen waar hij zelf op loopt te zeiken achter hun om ;)
maargoed, hij moest weer stemmen winnen zeker :rolleyes:

Noem gewoon het beestje bij de naam kerel.

Verder heb ik duidelijk gezegd dat jij een ontzettend storende aanwezigheid bent in ieder potje naast dat je geen enkel inzicht hebt en over welke persoon jij het dan ook mag hebben, beide eigenschappen heeft die persoon iig niet. Jij was de eerste die we eruit haalden.
 
Reactiescore
4
Noem gewoon het beestje bij de naam kerel.

Verder heb ik duidelijk gezegd dat jij een ontzettend storende aanwezigheid bent in ieder potje naast dat je geen enkel inzicht hebt en over welke persoon jij het dan ook mag hebben, beide eigenschappen heeft die persoon iig niet. Jij was de eerste die we eruit haalden.

Hoezo ? jij neemt ook niet de moeite verder te kijken dan je mening over bepaalde personen ;)

Aha, omdat ? geef daar nou eens eindelijk antwoord op ..
Storend omdat ik actief ben wat je toen wou ? nou ben ik actief is het weer niet goed, wat wil je dan?
Wees dan wat duidelijker en specifieker wat je wel wilt, want jullie haalde mij er oa uit omdat je een aantal conflicten met mij gehad hebt , en dat niet aan de kant kan zetten tijdens een spel waar dat nieteens bij gebeurd was ;)
Als je het de kans nieteens geeft kan er ook niets veranderen Kerel..

Mij als eerste eruit gehaald? bevestigd mijn punt alleen nogmeer ..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13801

Guest
Je kunt er niets meer aan veranderen Raider zelfs al zou Q het willen. Dus stop met deze onzin of schrijf je in als vervanger.
 
Bovenaan