[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

DeletedUser

Guest
2ldgfww.jpg


Weerwolven van Wakkerdam #118

Instellingen:

Aantal dorpen : 1
Aantal spelers : 31
Hints : Ja (Hele moeilijke)
Klaagmuur : Ja.
Afscheidsbrief : Nee.
Jager : Ja
Heks : Ja
Dorpsoudste : Nee
Beschemengel : Ja
Ziener : Ja
Dodenfluisteraar : Nee
Fluitspeler : Nee
Burgemeester : Ja (Van te voren bepaald)
Cupido : Ja
Geliefden kennen elkaar : Ja
Geliefden samen winnen : Ja
Wolven : Ja
Welp : Ja
Infectie wolf : Ja
Eindtijd stemmen : 22:30
Tijdstip verhalen : 23:00
Speciale Rollen naar : Eucalyptus Sunrise
Weerwolven Moord naar : Eucalyptus Sunrise
Lynch : Topic
Extra rollen : -
Netwerken/Claimen : Niet netwerken en niet claimen. Reden: Wil zoveel mogelijk in het topic houden.
Extra instellingen : Van te voren niet duidelijk hoeveel er van elke rol aanwezig zijn. Aan de hand van de verhalen is dit te achterhalen.

NOG NIET POSTEN! PAS WANNEER IK HET ZEG!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Wakkerdam
25 December 1961
10:30


Een ijzige wind waait door de haren van Amycipatie. Ziels alleen zit ze daar te wachten op hulp van bovenaf. Eigenlijk gelooft ze helemaal niet, maar het is haar enige hoop. Uren gaan voorbij en nog steeds geen teken. Langzaam en bedroeft loopt Amy terug naar haar dorp. Vanaf het puntje van de rots kan ze precies Wakkerdam zien liggen. Nu nog vredig en rustig. Maar Amy weet meer. De ziener heeft laten blijken aan Amy dat er wat vreselijks gaat gebeuren. Na de kerst zullen de weerwolven terugkeren en het hele dorp verslinden. Amy wandelt naar beneden en gaat midden op het dorpsplein staan. Ze moet wat bedenken, maar ze weet nog niet wat. Sinds een week is het stil in Wakkerdam. Sneeuw, ijs en kou maken het onbewoonbaar in Wakkerdam. Een kleine groep mensen is gebleven en wilt proberen te overleven in deze barre kou. Kachels maken overuren en de mannen zijn bezig om hout te sprokkelen. Amy heeft nog wat denktijd nodig en besluit langs te gaan bij Eucalyptus Sunrise. Altijd in voor een praatje en heeft goede adviezen. *Klop* *Klop*…… Geen gehoor. Vreemd, want eigenlijk verlaat hij nooit het huis en doet hij altijd open als je aanklopt. Op dat moment loopt Raider x langs en vraagt Amy wat er aan de hand is. Amy zwijgt en wijst naar de deur. Raider opent de deur en eigenlijk is er niks verdachts te zien. Het Kacheltje brand lekker en de the staat nog warm op tafel. Amy en Raider lopen naar binnen en zien dat Eucalyptus Sunrise op zijn bed ligt. Raider rent erheen en voelt aan zijn pols. Een kille stilte verteld dat Eucalyptus Sunrise is gestorven. Op zijn buik ligt een briefje. Amy pakt het briefje en begint stilletjes op te lezen:

‘Mensen van Wakkerdam,

Door de enorme kou die heerst zijn alle dieren vertrokken. Wij leefde van de dieren en hadden zo elke nacht een goed maal. Nu ze vetrokken zijn zullen er mensen gegeten moeten worden. Eucalyptus Sunrise is ons eerste slachtoffer. Door zijn leeftijd zat er geen vlees meer aan, maar laat dit een waarschuwing zijn. Vanavond is 1 van jullie aan de beurt.

Grrrr.. ’

Amy haar haren gingen overeind staan en je kon een spelt horen vallen. Beide zwegen en liepen angstig naar buiten. Amy vroeg Raider iedereen naar het dorpsplein te sturen en begon zelf aan haar speech. Het was inmiddels 12 uur en iedereen was aanwezig. Amy begon te praten:

‘Lieve mensen,

Trots dat ik ben op jullie. Het volk dat zijn dorp niet wil verlaten, wat er ook gebeurt. We vechten tegen de kou en proberen te overleven. Er is nog genoeg eten voor een paar maanden en met wat mazzel overleven we het tot de dieren weer terug zijn. Enkel heb ik een treurig bericht voor jullie. Eucalyptus Sunrise is vannacht opgegeten door wolven. Raider en ik vonden hem vanmiddag en er lag ene briefje op zijn buik. Elke nacht zullen de wolven een persoon opeten. We moeten de wolven zo snel mogelijk doden voor er nog meer doden vallen. De wolven zitten tussen deze mensen, dus wees op je hoede. Elke dag lynchen we 1 persoon. Zo hoop ik dat we zo snel mogelijk alle wolven te pakken krijgen. Onze ziener kan elke nacht 1 persoon bekijken. Bescherm hem met al je krachten! ’

Na de speech van amy was het dood stil. Iedereen was bang vermoord te worden. Geluidloos liep iedereen terug naar zijn hut. Behalve Heulsen en Marwo. Deze 2 moedige personen waren niet bang voor de wolven en vroeger Amy waar de geweren lagen. Amy vroeg de 2 te kalmeren en rustig te blijven. Maar van opgeven hadden zij niet gehoord. ‘Er moeten wolven sterfen! Laat ons iemand vermoorden!’ Amy wist niet goed wat ze moest doen en kwam tot een overhaaste beslissing. Morgen zal er nog iemand sterven! Dood aan de wolven!

Gebeurtenis 1 , Geen angst:

Morgen avond zal er nog een persoon sterven. Stuur in een pm naar mij de persoon die jij graag dood ziet. In het topic mag niet gesproken worden over deze stemming. Praten over de gebeurtenis is toegestaan, maar niet op wie je stemt. NIET verplicht! Wie de meeste stemmen krijgt zal ook dood gaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Spelerslijst:

1. Orasu Heksen dood - Dag 4
2. BERT
3. Dashba
4. Bappos Lunch dag 4 - Ziener
5. Flatl Gebeurtenis dag 1 - Burger
6. Svennieboys
7. Batchieboys Inactief Dag 4 - Burger
8. pr0sieeb
9. Quechua
10. TheJoker13 Heksendood dag 1 - Burger
11. Weerwolfgek Lynch dag 2 - Welp
12. Marwolaeth
13. Rukurt
14. Chagall Inactief dag 2 - Burger
15. Rubisk Lunch dag 1 - Welp
16. Cgrain
17. Oscar11
18. Heulsen
19. Moederkoek
20. Nowhere in the sun Inactief dag 3 - Burger
21. Yube
22. Amycipatie
23. Mooteman
24. Kahvi Lynch dag 3 - Wolf
25. Reversistence
26. Anthraxxis
27. Calamus Lynch dag 1 - Burger
28. AntiPhoenix
29. blond
30. Raider x
31. EvW Lynch dag 4 - Wolf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Volgorde Dag en Nacht

Deadline
Lynch
Jager
Ziener
Heks
Bengel
Welp
Lunch


Infectiewolf mag elk moment Infecteren!
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Rollen worden nu opgestuurd! Vanaf nu mag er gepost worden!
 

DeletedUser18987

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Mooi beginverhaal ES. :)
Ik heb er zin an!
 

DeletedUser52001

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Ik ga voor een langer leven dan het vorige potje! XD
 

DeletedUser65576

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Ziet er leuk uit! Mooi gedaan :)
 

DeletedUser52001

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Elke keer dat je wolf bent heb je een post gemaakt met XD

Wolf!

Elke keer dat ik niet wolf was ook, en elke keer dat ik spelleider was, en elke keer dat ik niet mee deed!
Ik heb mijn rol trouwens nog niet :p
 

DeletedUser18987

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Elke keer dat ik niet wolf was ook, en elke keer dat ik spelleider was, en elke keer dat ik niet mee deed!
Ik heb mijn rol trouwens nog niet :p

Ik wel en ik ben goedje.

Wolf!
 

DeletedUser65576

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Ik wel en ik ben goedje.

Wolf!

Wie zegt dat jij wel een goedje bent? :)
Je probeert ons misschien wel op een dwaalspoor te zetten met dat jij goed bent en Marwo wolf? Misschien is het wel andersom? :)
 

DeletedUser18987

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Wie zegt dat jij wel een goedje bent? :)
Je probeert ons misschien wel op een dwaalspoor te zetten met dat jij goed bent en Marwo wolf? Misschien is het wel andersom? :)

Haha, schattige post voor een nieuweling!

Complimenten!
 

DeletedUser65576

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Dit gaat leuk worden :)
 

DeletedUser

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Opmerking:

Een aantal mensen kunnen hun rol niet krijgen omdat zij niet genoeg ruimte hebben. Controleer even je inbox aub.
 

DeletedUser52001

Guest
Re: [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #118

Ik wil trouwens even zeggen dat ik vanavond en morgen een verjaardag heb en daarna weer heel actief ga worden xD
 
Bovenaan